Die Hongaren zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, vooruit gezien want npo plus. Met de gebruikelijke Flikken cliffhanger. En die Victoria Koblenko
Inmiddels alles gekekenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het terugkijken van de eerste seizoenen (blijkbaar heel veel gemist). Is één van de weinige series die me nog niet vervelen, en die ik eigenlijk alleen maar leuker begin te vinden.
Kijk verder nauwelijks series, heb ook geen Netflix (meer), maar deze doe ik nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
GMTAquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
Verhaal VeJ afgerond, mooi.
Hopelijk nu weer wat "normale" realistische afleveringen.
Ben ik ook mee blij ja. Alleen vind ik het wel altijd opvallend hoe er 1 (of 2?) seizoenen aan een verhaal wordt gewerkt wat dan in 1 aflevering even 'afgewerkt' wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
Verhaal VeJ afgerond, mooi.
Hopelijk nu weer wat "normale" realistische afleveringen.
Viel me ook op ja. En dan in één aflevering alles afraffelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:24 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ben ik ook blij ja. Alleen vind ik het wel altijd opvallend hoe er 1 (of 2?) seizoenen aan een verhaal wordt gewerkt wat dan in 1 aflevering even 'afgewerkt' wordt.
Nou, in dit geval was ik wel blij mee. Toen Lies begon over 'je hebt geen idee hoe diep dit zit', dacht ik: ohnee, weer een seizoen. Maar met die laptop hebben we wel weer behoorlijk de boel ingehaald, gelukkig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:24 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ben ik ook mee blij ja. Alleen vind ik het wel altijd opvallend hoe er 1 (of 2?) seizoenen aan een verhaal wordt gewerkt wat dan in 1 aflevering even 'afgewerkt' wordt.
Ben ook blij dat het klaar is hoor. Vind de 'normale' aflevering van zaak krijgen en oplossen die aflevering gewoon het leukste om te kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was ik wel klaar mee. Toen Lies begon over 'je hebt geen idee hoe diep dit zit', dacht ik: ohnee, weer een seizoen. Maar met die laptop hebben we wel weer behoorlijk de boel ingehaald, gelukkig.
Het komt mij op de een of andere manier heel bekend voor.quote:
Het is het vervolg op de rode draad in seizoen 13 en 14 en dus op de cliffhanger van seizoen 14quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het komt mij op de een of andere manier heel bekend voor.
Volgens mij speelt deze hele aflevering zich in een nacht af. Marion lag waarschijnlijk gewoon waterpasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:30 schreef JohnBercow het volgende:
Waar was Marion trouwens in dit verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |