Hmmmm, zou kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Was toen toch ook? Die hulpdetective zeg maar die de detective hielp.
`Hahaa grapjasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef derLudolf het volgende:
Ja op SBS9.
Mogen niet meer dan 100 mensen kijken
Ik zag het ja. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:21 schreef GereDathan het volgende:
Van de facebook pagina:
De jacht op Virtus et justitia gaat verder...
Kijk vrijdag, 20.30 uur @:NPO 1 #flikkenmaastricht
Virus of virtus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:24 schreef King_Merc het volgende:
Goeie aflevering, en dat virus gedeelte komt me heel erg bekend voor van Skyfall..
Ja zag het nu ook, schijnbaar liep de ontvanger achter.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oehhhh spannend was het zeker! Volgende week seizoensfinale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
JaOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ik hoef ook weer geen toestanden als in dat seizoen met die Bols. Dat vond ik dan weet té spannend![]()
Jup, vooruit gezien want npo plus. Met de gebruikelijke Flikken cliffhanger. En die Victoria Koblenkoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oehhhh spannend was het zeker! Volgende week seizoensfinale?
Juist de computernerd vond ik heel afgezaagdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:29 schreef Postbus100 het volgende:
Die verhaallijn met Marion hadden ze van mij eruit mogen laten. Wat afgezaagd zeg![]()
En Victoria Koblenko![]()
Verder wel cool met die computernerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |