SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
twitter:aliarouzi twitterde op maandag 06-01-2020 om 12:54:45Killing Soleimani seems to have backfired. 2 months ago their were massive anti-gov protests in Iran. In Iraq there were anti-Iranian protests Today Iran looks united, Iraqi’s want the US out of their country. Nuke deal is all but done & more US troops are being sent 2 the region reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
ik moet dat nog zien, denk dat er toch wel veel van de democratische kandidaat afhangtquote:Op maandag 6 januari 2020 13:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ze moeten gewoon op komen dagen bij de stembus. Je kon dit zien in 2018 bij de midterms, toen mobiliseerden de dems een boel stemmers. En met resultaat!![]()
Over een ding zijn ze bij de democraten eens: Ze willen allemaal van Trump af. dan stemmen ze zelfs liever op de republikeinse kandidaat Bill Weld.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moet dat nog zien, denk dat er toch wel veel van de democratische kandidaat afhangt
bovendien; de uitslag bij de midterms zou je kunnen zien als een reactie op Trump in de hoop dat die beter onder controle kaon worden gehouden. Niet dus. daarom moet hij nu weg.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
wat de democraten willen weten we wel maar de kiezer laat zelden een zittende president vallen, we gaan het zienquote:Op maandag 6 januari 2020 13:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Over een ding zijn ze bij de democraten eens: Ze willen allemaal van Trump af. dan stemmen ze zelfs liever op de republikeinse kandidaat Bill Weld.![]()
De rekening van het "beleid" van Trump begint in de VS nu zichtbaar te worden. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze een zittende president NIET herkiezen. Liever een slechte democraat op die plek dan het brok wanhoop dat er nu zit.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat de democraten willen weten we wel maar de kiezer laat zelden een zittende president vallen, we gaan het zienMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
wie was de laatste, Carter?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:23 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De rekening van het "beleid" van Trump begint in de VS nu zichtbaar te worden. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze een zittende president NIET herkiezen. Liever een slechte democraat op die plek dan het brok wanhoop dat er nu zit.![]()
let wel, de republikeinen krijgen alleen wetten er door die per decreet via trump zijn getekend. Er is nagenoeg geen concensus over het beleid. En vorig jaar kreeg trump op een pijnlijke manier de deksel op de neus van Pelosi mbt tot de staatsuitgaven. En dat zijn de kiezers nog niet vergeten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Bush Sr.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Uit wikipedia: Historians generally rank Bush as an above average president.
Dit tegen het licht gezien van de huidige president.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Is het gemiddelde niet gewoon enorm gedaald sinds pakweg 2016?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:31 schreef klappernootopreis het volgende:
Uit wikipedia: Historians generally rank Bush as an above average president.
Dit tegen het licht gezien van de huidige president.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
understatement, ik weet het.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het gemiddelde niet gewoon enorm gedaald sinds pakweg 2016?
Bij die ranking uit 2018 op de Wikipedia pagina staat Trump wel erg laag. Zelfs Buchanan scoort op sommige punten nog hoger.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zij regeerperiode is nog niet om, er kan nog wat aangepast worden. Hij kan dus NOG dieper zinken.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:47 schreef Ulx het volgende:
Bij die ranking uit 2018 op de Wikipedia pagina staat Trump wel erg laag. Zelfs Buchanan scoort op sommige punten nog hoger.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Trump heeft mooi maar even The Base weten te motiveren!twitter:farnazfassihi twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:06:13#Iran State Funeral for Gen. Sulaimani begins in Tehran. Millions are out. Sea of endless people by 6 am. In 25 years covering Iran, have never seen anything like this. #SoleimaniFuneral #IranAttacks reageer retweet
Goed, de achterban van het regime in Iran, maar toch...I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En daarom is het prettig om een president te hebben die z'n verstand gebruikt bij het maken van zware beslissingen.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft mooi maar even The Base weten te motiveren!twitter:farnazfassihi twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:06:13#Iran State Funeral for Gen. Sulaimani begins in Tehran. Millions are out. Sea of endless people by 6 am. In 25 years covering Iran, have never seen anything like this. #SoleimaniFuneral #IranAttacks reageer retweet
Goed, de achterban van het regime in Iran, maar toch...Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Gelukkig was ISIS al helemaal verslagen.twitter:nytpolitics twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:19:05The U.S.-led coalition fighting ISIS said it was pausing operations as the U.S. braces for retaliation from Iran over the killing of General Suleimani. https://t.co/Z5S1oHG78O reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:55:10Dozens of Iranians and Iranian-Americans were held for hours at Washington State's border with Canada over the weekend.More than 60 of the travelers, many returning from work trips or vacations, were trying to come home to the United States. https://t.co/4BJMVwHmfR reageer retweet
Fox doet een Orwelletje.Jarenlang jengelen over de DeepState gaat hoppekee zo het venster uit.twitter:revrrlewis twitterde op maandag 06-01-2020 om 12:29:51Ainsley Earhardt finds it "so interesting" that people criticize "our intelligence community's decisions," because "everything can't be made public ... you just have to trust [them]." https://t.co/DC50DHWgJ2 reageer retweet
Trumperts: vinden jullie de Deep State nu ook ineens goed?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
of gevlucht naar iran.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:37 schreef Ulx het volgende:
Gelukkig was ISIS al helemaal verslagen.twitter:nytpolitics twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:19:05The U.S.-led coalition fighting ISIS said it was pausing operations as the U.S. braces for retaliation from Iran over the killing of General Suleimani. https://t.co/Z5S1oHG78O reageer retweet
Ik vraag me zelfs af of ISIS wel echt verslagen kan worden. Het is namelijk een overtuiging die diep geworteld zit bij radicale figuren in het Midden Oosten. Dat bombardeer je niet zo maar weg. Maar verspreidt zich zelfs, op het moment dun, maar het zal niet lang duren dan groeit ISIS weer. Een leger kun je verslaan, maar een door religie geïndoctrineerde overtuiging niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:37 schreef Ulx het volgende:
twitter:SethAbramson twitterde op maandag 06-01-2020 om 15:51:50The idea that Trump had any thought or belief about the Iran deal whatsoever besides the fact that he disliked it because Obama signed it is preposterous https://t.co/Gm8bxEsSQQ reageer retweet
quote:The New York Times
News Analysis: President Trump thought the nuclear deal was flawed because restrictions on Iran would end after 15 years. But now, Iran declared that those restrictions are over — a decade ahead of schedule. Trump’s gambit has effectively backfired.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |