Huh? Bedoelt hij gewoon dat hij het bij het postagentschap alleen kan ophalen als hij ook laat zien dat het pakketje voor hem is?quote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef the_X het volgende:
Id nodig voor buitenlandse post!? Wat is hier aan de hand?
Ja dat doen ze volgens mij bij aangetekend uit buitenland. Maar ik dacht dat het meer om het ophalen van het pakket gaat, dan over het legitimeren. Het is toch niet zoals 'brief met legitimatie' waar dat echt geregistreerd wordt? Maar gewoon net zoals een gewoon pakketje ophalen om te bewijzen dat jij het bent.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgens mij gaat het gewoon om zo'n voorgedrukt afhaalkaartje met afbeelding van het pakketje, zoals wij met regelmaat bezorgen. Bij het afhalen van een pakketje moet je meestal wel je ID laten zien.
WGR / PostNL bezorgt niet thuis maar op afleverlokatie
Dat is dezelfde toch?
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef the_X het volgende:
Vier containers 'vergeten' post alsnog bezorgd
Dit bericht is onjuist. Er is geen sprake van "vergeten" post en er hebben echt geen containers met post een jaar in een hoekje van de voorbereidingslocatie gestaan.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:45 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Vergeten post stond bijna 2 jaar in sorteercentrum.. Even Apeldoorn bellen!
goh, hoe zou dat nou komen? Hint: het ligt niet aan het laatste deel van het proces.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:07 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ukte-bij-postnl.html
Dit is trouwens ook weer zeer jammer. Afgelopen week nog weer 1 op twitter die PostNL verzocht om de bezorger erop aan te spreken dat post die wel in de app stond niet bezorgd werd.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:52 schreef V__L_N het volgende:
1 Miljoen gebruikers voor de mijn post app.
https://mijnpostnl.nl/nie(...)bruikenmijnpost.aspx
Ziet er naar uit dat we nooit meer van dat kut ding afkomen.
De reactie boven jou komt meer in de richting.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Ik vraag mij af hoe ze dat dan over het hoofd gezien kunnen hebben. Ben benieuwd naar hoe het dan werkelijk zit, als het niet klopt.
Omdat dat nou eenmaal degene is die ze te zien krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook weer zeer jammer. Afgelopen week nog weer 1 op twitter die PostNL verzocht om de bezorger erop aan te spreken dat post die wel in de app stond niet bezorgd werd.![]()
Mensen denken toch al zo snel dat alles aan de bezorger ligt
Dit verhaal klopt toch niet:quote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef the_X het volgende:
Vier containers 'vergeten' post alsnog bezorgd
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-thuis-achter-updatequote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Dit verhaal klopt toch niet:
Niet-bezorgde post lag bij postbode thuis
3000 stukken? Dat is toch nooit 4 containers vol? (Wat is dat eigenlijk? rolkar? rode bak?)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Dit verhaal klopt toch niet:
Niet-bezorgde post lag bij postbode thuis
Is deels wel hun eigen schuld, als ik het artikel lees. Blijkbaar hebben veel bezorgers bij Sandd geen realiteitsbesef. Ze verwachten dat ze nog steeds op enkel dinsdag en vrijdag kunnen blijven werken, en dat het PostNL-personeel dan maar pas op de plaats moet maken. Tuurlijk, ik ga mijn 25 uur voortaan wel verspreid over 3 dagen werken, zodat een ex-Sandd bezorger dinsdag en vrijdag mijn wijken kan gaan doen. Of dat ze de post net als bij Sandd een dag tevoren thuis geleverd krijgen en zelf mogen sorteren.quote:Op woensdag 8 januari 2020 07:31 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Gaat niet echt lekker met de overname van het Sandd-personeel: Grootste deel van 16.000 Sandd-medewerkers verliest baan (NOS).
Dat PostNL de franchisers niet overneemt vind ik ook vrij logisch. Zij zijn niet in dienst van Sandd, maar werken bij wijze van spreken voor Streekpost Waddinxveen. Dat zo'n lokaal postbedrijf zich zo afhankelijk heeft opgesteld van 1 enkele grote klant is een groot risico, dat weet je. Als ik een bakkerij heb en ik lever exclusief aan een kleine supermarktketen, en die keten zou bijvoorbeeld overgenomen worden door Albert Heijn, kan ik ook niet verwachten dat Albert Heijn ook mijn brood blijft afnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Nee die lui van Sandd mogen zich best wat flexibeler opstellen. Bovendien mogen ze blij zijn dat zij überhaupt een aanbod kregen. Mensen die voor een franchiser werken en dezelfde post van Sandd hebben bezorgd, zijn volledig genegeerd. Zij krijgen geen aanbod en vallen overal buiten. Krijgen zelfs geen WW.
Postnl heeft de franchisers niet overgenomen.
Ik vind het voor de franchisers wel zuur. Je kunt nl niet kiezen voor rechtstreeks voor Sandd werken of via een franchiser. Het ligt er maar aan in welk deel van het land je woont. Die mensen hebben geen keuze.
Maar goed. Iedereen die buiten de boot valt, kan rechtstreeks bij Postnl solliciteren.
En wil je echt werken en post blijven bezorgen, dan zul je toch water bij de wijn moeten doen. En anders zoeken ze maar een ander baantje.
Zijn die tijden al bekend, dan? Ik dacht dat PostNL en de OR nog in discussie hierover waren. Ik dacht dat PostNL de tijden met 10% wilde ophogen en de OR met 15, dus verwachtte dat het dan uiteindelijk op 12.5% uit zou komen. Maar uit jouw voorbeeld blijkt dus dat het maar 6% extra is?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:56 schreef V__L_N het volgende:
Oh en als je denkt dat wij zo veel tijd krijgen ivm de sandd post? Vergeet het. Ik krijg er op 12,5 uur 45 minuten bij.
Dit cijfer heb ik van mijn tl en is niet officieel nog. Maar veel meer dan dit gaat het niet worden. Heb ik al uit andere bronnen gehoord; Ik geloof wel dat ze verhoudingsgewijs Y wijken iets meer gaan ophogen. De Or zegt trouwens wel vaker dat ze ergens over in discussie zijn. Maar geloof me maar, die hebben niet zo veel in te brengen op dit vlak.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn die tijden al bekend, dan? Ik dacht dat PostNL en de OR nog in discussie hierover waren. Ik dacht dat PostNL de tijden met 10% wilde ophogen en de OR met 15, dus verwachtte dat het dan uiteindelijk op 12.5% uit zou komen. Maar uit jouw voorbeeld blijkt dus dat het maar 6% extra is?
Ik heb mijn tijden wel gezien. Bij mijn x wijk komt er meer tijd op di, do, vrij en za. De woensdag bleef wel gelijk. Di iets van + 15%. Do iets minder en za ~10%. Vrijdag bijna 20%. Gek dat de woensdag wel gelijk blijft, en ze donderdag blijkbaar (op papier) nog drukker willen maken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn die tijden al bekend, dan? Ik dacht dat PostNL en de OR nog in discussie hierover waren. Ik dacht dat PostNL de tijden met 10% wilde ophogen en de OR met 15, dus verwachtte dat het dan uiteindelijk op 12.5% uit zou komen. Maar uit jouw voorbeeld blijkt dus dat het maar 6% extra is?
Kun je mij de link sturen in een privé bericht?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef V__L_N het volgende:
Overigens... Wie z'n pakjes statistiek wil checken, die link werkt weer...
Kun je mij de link sturen ?quote:Overigens... Wie z'n pakjes statistiek wil checken, die link werkt weer...
Blijkbaar zijn er binnen PostNL, zoals wel vaker weer verschillen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Postnl heeft de franchisers niet overgenomen.
Ik vind het voor de franchisers wel zuur. Je kunt nl niet kiezen voor rechtstreeks voor Sandd werken of via een franchiser. Het ligt er maar aan in welk deel van het land je woont. Die mensen hebben geen keuze.
Sociale werkvoorzieningsschappen moeten ze wel wijken aanbieden, ook als die via een franchiser werkten. Voor normale partijen die via een franchiser werken geldt dat niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er binnen PostNL, zoals wel vaker weer verschillen.
De Sandd post gaat/ging hier in Twente via Postedd, maar we krijgen er dus wel bezorgers bij. Verder besteedde Sandd of Postedd een deel aan Cycloon uit, dat bedrijf krijgt dus ter compensatie een deel van onze wijken! Verdere details hebben we nog niet gekregen, maar zoals normaal zullen we het wel 1 a 2 dagen voor of zelfs na het ingaan van de veranderingen, te horen krijgen hoe of wat en zo,....
twitter:AnitaSchnieders twitterde op zondag 12-01-2020 om 16:08:06Valt er op 12 januari 2020 nog een kerstkaart bij familie op de mat. Poststempel 17-12-2019. Dank voor de ‘vlotte’ bezorging @PostNL . Jeetjemina reageer retweet
Snap wel dat ze erg veel dezelfde klachten krijgen en dat niet zo leuk vinden.. en dat ze niet zoveel kunnen met zo'n klacht, maar het is ook wel ontzettend slecht dat er nu nog steeds kerstpost bezorgd wordt. Ze geven ook aan nog altijd last te hebben van de nasleep vd drukke kerstperiode. Nu nog!twitter:PostNL twitterde op zondag 12-01-2020 om 16:23:06@AnitaSchnieders Sorry, was druk. Geen excuus natuurlijk. reageer retweet
twitter:Zusje1971 twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:47:49@PostNL is een code postzegel niet meer goedkoper dan de velletjes postzegel? reageer retweet
Vind het wel jammer dat die code niet meer goedkoper is. Bij introductie was ie duurder, toen een hele tijd goedkoper en nu dus helaas niet meer.twitter:PostNL twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:51:40@Zusje1971 Nee, dat klopt. Hij was met Valentijnsdag wel goedkoper. reageer retweet
Ik had van de week zo een afhaalbericht met een herstelsticker er op en de datum van 3 weken geleden... je kunt het binnen 7 dagen ophalen. Pakket was 2 weken er voor al retour gegaan. En dan moet je dat bericht nog afleveren in een winkel notabene. Schaamrood op de kaken 😳quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:55 schreef VixenFromHell het volgende:
En goh, zoals verwacht zie ik veel klachten op twitter over te laat bezorgde afhaalkaartjes. Laatst ook 1 die aangaf dat dat ding na 4 dagen pas binnen kwam en dat hij toen in het buitenland zat inmiddels. Kreeg hij als reactie dat hij nog 3 dagen had gehad om het af te halen en dat PostNL er niets mee te maken had dat hij in het buitenland zatja, zo kun je ook reageren natuurlijk. Reactie komt sowieso altijd neer op helaas pindakaas want als een zending eenmaal retour gaat is het niet meer tegen te houden.
Tjatwitter:PostNL twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:25:53@JasperKlewer Hey Jasper! Dit kan kloppen, wij werken namelijk niet met pakketbrievenbussen. Onze bezorgers werken volgens richtlijnen waarbij ze pakketten niet zomaar achter mogen laten. Dus ook niet in een pakketbrievenbus. reageer retweet
Geweldig! Daar had ik nog nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:07 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Ik werd ook altijd blij van kattenluikjes. Dikke Aliexpress gevallen pasten er mooi doorheen. Hoefde ik niet aan te bellen.
Ik las het, ja. Hoor het de woordvoerder al zeggen: het valt wel mee... merendeel van de kerstpost is vóór de kerst bezorgd. (En dan moet je het vast rond Sinterklaas op de bus hebben gedaan.)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:29 schreef Bezorgertje het volgende:
Volgens een NOS bericht is er bij ruim een derde van de mensen kerstpost (veel) te laat bezorgd.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:02 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Ik las het, ja. Hoor het de woordvoerder al zeggen: het valt wel mee... merendeel van de kerstpost is vóór de kerst bezorgd. (En dan moet je het vast rond Sinterklaas op de bus hebben gedaan.)
quote:De afgelopen dagen is er veel nieuws over de kerstpost. De NOS kiest helaas een negatieve invalshoek door te stellen dat 33% van de kerstkaarten te laat bezorgd is. Onze insteek is precies tegenovergesteld: dankzij het harde werk van onze medewerkers is bijna 67% van de kerstkaarten wel op tijd bezorgd.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 04:42 schreef LibriCarruci het volgende:
[..]
Ik had van de week zo een afhaalbericht met een herstelsticker er op en de datum van 3 weken geleden... je kunt het binnen 7 dagen ophalen. Pakket was 2 weken er voor al retour gegaan. En dan moet je dat bericht nog afleveren in een winkel notabene. Schaamrood op de kaken 😳
Nou, ik herken het wel. Vandaag (17 januari) kaartjes bezorgd met datumstempels 15 december en 16 december.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:29 schreef Bezorgertje het volgende:
Volgens een NOS bericht is er bij ruim een derde van de mensen kerstpost (veel) te laat bezorgd. Heb er zelf gisteren nog een bezorgd, die machine kan duidelijk moeilijk omgaan met adresstickertjes van de afzender op de achterkant. Vermoed dat die hem een keer of wat teruggekregen heeft.
Gelukkig herkent postnl niets van dit onderzoek en komt er over een week of wat gewoon een artikeltje op de portal hoe kundig alles is gegaan
Maar wel op het juiste adres bezorgd? Dat is dan wel weer positief!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef blijevis het volgende:
[..]
Nou, ik herken het wel. Vandaag (17 januari) kaartjes bezorgd met datumstempels 15 december en 16 december.
Pakt niet altijd positief uit. Vandaag werd een ontvanger in een invalwijk boos omdat hij post kreeg op het juiste adres maar voor de verkeerde persoon (namelijk de vorige bewoner). Bleek dat dat al een paar keer eerder was gebeurd afgelopen week, maar ja dat kon ik ook niet weten, het was de eerste keer dat ik deze invalwijk deed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Maar wel op het juiste adres bezorgd? Dat is dan wel weer positief!
Schouderklopje van de baas, want we bezorgen op adres, niet op persoon. En extra (verhuis)service mag je niet leveren.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:28 schreef blijevis het volgende:
[..]
Pakt niet altijd positief uit. Vandaag werd een ontvanger in een invalwijk boos omdat hij post kreeg op het juiste adres maar voor de verkeerde persoon (namelijk de vorige bewoner). Bleek dat dat al een paar keer eerder was gebeurd afgelopen week, maar ja dat kon ik ook niet weten, het was de eerste keer dat ik deze invalwijk deed.
met een mooi woord "over service"quote:Op zondag 19 januari 2020 08:20 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Schouderklopje van de baas, want we bezorgen op adres, niet op persoon. En extra (verhuis)service mag je niet leveren.
"overservice" is Postnl jargon voor wat normale mensen onder "service" verstaan ;-)quote:Op zondag 19 januari 2020 08:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
met een mooi woord "over service"
Dat standaard antwoord lost helaas niets op.quote:Moeten ze maar een verhuisservice afnemen en hun zaakjes regelen is dan het standaard antwoord....
en nu even duidelijk en wat wil je dat en postbezorger hier dan gaat doen voor je....jezus!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:
Jezus, weet niet of iemand hier achter de schermen bij PostNL werkt maar ik krijg steeds brieven binnen voor een ander adres, waarom is het nodig dat PostNL gelijk al mijn fucking gegevens wilt hebben?
Ik heb één klacht en ik wil dat daar iets aan gedaan wordt, speel het even door intern naar de verantwoordelijken?
Zo moeilijk ist toch niet, juiste adres oplezen en dan op het juiste adres bezorgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
en nu even duidelijk en wat wil je dat en postbezorger hier dan gaat doen voor je....jezus!!!
ahh ja okay, slotje opgelost, heb je al een klacht in ingediend? (je vraag was iemand achter de schermen.... maar zonder te weten in welke regio wordt dat m sowieso niet natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo moeilijk ist toch niet, juiste adres oplezen en dan op het juiste adres bezorgen.
Net een klachten procedure doorlopen idd, ze wilden nog net mijn cupmaat niet weten. Ik voel me nu naakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
ahh ja okay, slotje opgelost, heb je al een klacht in ingediend? (je vraag was iemand achter de schermen.... maar zonder te weten in welke regio wordt dat m sowieso niet natuurlijk)
Omdat als ze jouw gegevens niet hebben ze niet weten van wie de klacht afkomstig is, in welke bezorgwijk je woont, en dus welke bezorger ze er op moeten aanspreken? Zomaar een wilde gok van mij...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:
Jezus, weet niet of iemand hier achter de schermen bij PostNL werkt maar ik krijg steeds brieven binnen voor een ander adres, waarom is het nodig dat PostNL gelijk al mijn fucking gegevens wilt hebben?
Ik heb één klacht en ik wil dat daar iets aan gedaan wordt, speel het even door intern naar de verantwoordelijken?
Adres is geen issue, alleen naam + tel nr + emailadres moet er ook bij. Leek mij niet helemaal van toepassing, maarja nu kunnen ze mijn klachten bijhouden natuurlijk bij mijn naam enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Omdat als ze jouw gegevens niet hebben ze niet weten van wie de klacht afkomstig is, in welke bezorgwijk je woont, en dus welke bezorger ze er op moeten aanspreken? Zomaar een wilde gok van mij...
Oh die verwacht ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:35 schreef V__L_N het volgende:
Dat is voor de terugkoppeling. Lijkt me logisch...
ruige gokquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Omdat als ze jouw gegevens niet hebben ze niet weten van wie de klacht afkomstig is, in welke bezorgwijk je woont, en dus welke bezorger ze er op moeten aanspreken? Zomaar een wilde gok van mij...
Is dat niet van de 23ste?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Met random gratis geld bij mij. Staat opeens eenmalige uitkering.
hier ook een poos gehad, postnl doet er weinig aan. alle post direct in de prullenbak dan stopt het vanzelfquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:
Jezus, weet niet of iemand hier achter de schermen bij PostNL werkt maar ik krijg steeds brieven binnen voor een ander adres, waarom is het nodig dat PostNL gelijk al mijn fucking gegevens wilt hebben?
Ik heb één klacht en ik wil dat daar iets aan gedaan wordt, speel het even door intern naar de verantwoordelijken?
Retour afzender, met de opmerking dat de geadresseerde is overleden werkt sneller.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:19 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
hier ook een poos gehad, postnl doet er weinig aan. alle post direct in de prullenbak dan stopt het vanzelf
Schrikt de afzender zich een hoedjequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:34 schreef Essebes het volgende:
[..]
Retour afzender, met de opmerking dat de geadresseerde is overleden werkt sneller.
Waarom zou het vanzelf stoppen? De afzender weet toch niet dat jij het direct in de prullenbak gooit?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:19 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
hier ook een poos gehad, postnl doet er weinig aan. alle post direct in de prullenbak dan stopt het vanzelf
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:04 schreef zerebus het volgende:
Bovendien staat er bij dat het je er meerdere dagen over mag doen, maar niet wanneer het klaar moet zijn, dus ik zou iedereen die die troep heeft aan willen raden er 1 per dag te bezorgen.
De meeste van die bezorgers zijn echt niet lekker gemotiveerd om bij postnl te komen werken. Een heel grote groep heeft ook giga veel eisen over wat ze wel en niet willen enz... Zie het hier ook in de praktijk terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:07 schreef Rafierafie het volgende:
Duizenden Sandd-postbezorgers aan de slag bij PostNL
Interessante reacties.
Volgens mij zijn veel van die Sandd-figuren ongelooflijk naïef. Ze snappen niet dat er bij PostNL anders wordt gewerkt. Ze snappen niet waarom ze niet al om 8 uur 's ochtends kunnen gaan lopen. Ze snappen niet dat ze hun vaste wijk niet kunnen houden. Ze denken blijkbaar dat de bezorgers van PostNL gewoon maar ruim baan moeten maken en massaal hun wijken afstaan, want God verhoede dat een bezorger van Sandd een andere wijk moet gaan doen of op andere dagen werken. Dat de wijken bij PostNL anders ingedeeld zijn en dat het dus onmogelijk is om dezelfde wijk te houden, dat komt niet bij ze op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:56 schreef V__L_N het volgende:
[..]
De meeste van die bezorgers zijn echt niet lekker gemotiveerd om bij postnl te komen werken. Een heel grote groep heeft ook giga veel eisen over wat ze wel en niet willen enz... Zie het hier ook in de praktijk terug.
Zodra ze het dwangbuisje krijgen aangemeten zal een deel wel vertrokken zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie er wel tegenop, ik ben ook bang voor niet gemotiveerde mensen.. en deze wijken staan ook nog eens heel krap
Ik heb begrepen dat die zaterdag inderdaad bedoeld is voor inwerken. Sandd bezorgers zouden volgens de postnl aan 1 dag inwerken wel genoeg moeten hebben. Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik hoop wel snel iets te horen. Zaterdag 1 feb 2 wijken op het rooster, de eersten van Sandd starten die dag. Weet nog niet of er dan iemand mee gaat lopen. Dit zijn wijken van mensen die woensdag/vrijdag niet lopen, dus ik vermoedde wel dat dit mss naar Sandd zou gaan. Een keer meelopen op zaterdag zou ik wel snappen dan.
Zie er wel tegenop, ik ben ook bang voor niet gemotiveerde mensen.. en deze wijken staan ook nog eens heel krap
Bij ons lopen er ook een paar bezorgers met een scootmobiel. Tassen eraan gemonteerd, aanhangertje, en gaan. Het ziet er een beetje apart uit, maar op zich wel handig. Je mag er overal mee rijden, zelfs door de supermarkt. Waarom zou je daar niet mee mogen bezorgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Er zijn er zelfs bij die verontwaardigd zijn dat ze niet met een scootmobiel mogen bezorgen. Nee natuurlijk kan dat niet. Tjongejonge zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |