"Who cares"?quote:
Bij een Retweet geef je informatie van anderen door waar je achter staat.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Is iedere retweet van ON nu nieuws?Laatst ook al "ophef" over het fan filmpje van ene Johan die niet maar misschien toch wel mogelijk bij Erkenbrand zit.
Lekker boeiend, maar niet heus.
Stop de Perzen...quote:Op maandag 6 januari 2020 11:39 schreef Jantje2k het volgende:
Oh, iemand zegt iets op twitter. Stop de persen!
Omdat op deze manier fake-news in de wereld wordt geblazen.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom bestaan er mensen die zich hier druk om maken?
Ze doen maar. Interesseert me echt geen reet.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Omdat op deze manier fake-news in de wereld wordt geblazen.
Als je je als ON omroep serieus wil zijn moet je toch met deugdelijk feitenmateriaal komen.
Deze cijfers van het onderzoek van Tony kloppen toch domweg niet.
Straks kom je met ondeugdelijke cijfers/statistieken over misdrijven bij bepaalde groepen mensen die niet kloppen.
Zeg je dan ook: "Who cares".
Das geen Persquote:
Plaatje is gepakt van de wikipedia paginaquote:
Als je de reacties leest nav de tweet van Tony worden deze cijfers wél als deugdelijk aangemerkt.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:17 schreef RM-rf het volgende:
Of is dat cijferlijstje eigenlijk zelf al een soort van satirisch lolletje?
Wat voor autoriteit is die Tony Hellings eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Welke "feiten" en "cijfers" zijn dan nog wél waar van Rechts Nederland.
Als iedereen bij elke onjuistheid "who cares" roept.
Al die conclusies over groepen in de samenleving, allochtonen en zo. Zijn die wel juist. Zijn die conclusies wellicht getrokken nav ondeugdelijk cijfermateriaal. Je kunt nu niks meer geloven.
wat bedoel je met een 'deugdelijk lijstje' ?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Als je de reacties leest nav de tweet van Tony worden deze cijfers wél als deugdelijk aangemerkt.
Dat was dus ook in 1e instantie het geval bij ON.
Zo'n overzicht/lijstje zie ik ook regelmatig bij de gegevens van het CBS.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat bedoel je met een 'deugdelijk lijstje' ?
is dat een satire om een beetje belachelijk te maken hoe autistisch sommige mensen omgaan met humor?
dat ze alles willen indelen in 'goede' of 'foute' grappen en denken dat een cabaretier gaat tellen hoeveel grappen hij wel of niet over een bepaalde idiote politicus mag maken?
wat bedoel je, het CBS houd grappen bij van cabaretiers? waar?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zo'n overzicht/lijstje zie ik ook regelmatig bij de gegevens van het CBS.
Wablief?quote:Is het CBS met haar gegevens wellicht het "Centraal Bureau voor de Satire"?
Wel als de bron een of andere onbekende Pipo op Twitter is, en ''met deugdelijk feitenmateriaal komen'' hetzelfde is als een fucking re-tweet over iets onnozels als dit.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Omdat op deze manier fake-news in de wereld wordt geblazen.
Als je je als ON omroep serieus wil zijn moet je toch met deugdelijk feitenmateriaal komen.
Deze cijfers van het onderzoek van Tony kloppen toch domweg niet.
Straks kom je met ondeugdelijke cijfers/statistieken over misdrijven bij bepaalde groepen mensen die niet kloppen.
Zeg je dan ook: "Who cares".
Of cijfers over de stikstofuitstoot?
Maakt het allemaal niks meer uit?
Een autoriteit waar een omroep als ON haar conclusies aan verbindt.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor autoriteit is die Tony Hellings eigenlijk?
Dat dus. Who the fuck is die man?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor autoriteit is die Tony Hellings eigenlijk?
Nou, dan kun je vast wel een bron geven. Wanneer heeft het CBS cijfers gepubliceerd over de onderwerpen van grappen bij cabaretiers?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zo'n overzicht/lijstje zie ik ook regelmatig bij de gegevens van het CBS.
Jezus, moet je echt helemaal terug naar 1999 voor een voorbeeld?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Een autoriteit waar een omroep als ON haar conclusies aan verbindt.
Net zoals Pim Fortuyn een autoriteit was in 1999 toen hij nav de moord op Marianne Vaatstra in zijn column schreef: Een keel doorsnijden is iets dat een Fries niet doet. Waardoor iedereen de schuld legde bij de asielzoekers.
In 1999 had nog amper iemand van Pim Fortuyn gehoord, dus who cares?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Net zoals Pim Fortuyn een autoriteit was in 1999
Ik ken Arnold Karstens wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat dus. Who the fuck is die man?
Voor dit topic had ik nog nooit van die vent gehoord, dus waarom zou zijn mening boeiend moeten zijn?
Het CBS heeft wel wat beters te doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou, dan kun je vast wel een bron geven. Wanneer heeft het CBS cijfers gepubliceerd over de onderwerpen van grappen bij cabaretiers?
Als je hem zo goed kent dan zou je weten dat hij Karskens heet...quote:
Beleid? Wat voor beleid... Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:En Arnold Karstens kent Tony Hellings. Dat is Arnolds vaste leveranciers van gegevens waar Arnold zijn beleid op stuurt.
Zijn beleid aangaande het oprichten van een "o zo nodige rechtse" omroep.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je hem zo goed kent dan zou je weten dat hij Karskens heet...
[..]
Beleid? Wat voor beleid... Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Anyway,
Over Roelof Bisschop heb ik cabaretiers volgens mij in de 7 jaar dattie voor de SGP in de tweede kamer zit nog nooit een grap horen vertellen, dat is dus een absoluut gat in de markt als cabaretier; de mensen staan echt te wachten op een goede Roelof Bisschop-mop.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Een goede grap is altijd leuk, tenzij het continue over dezelfde persoon gaat. Of het nu Klaver, Rosenmuller, Trump of Rutte is maakt geen fluit uit
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:17 schreef RM-rf het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel erg veel grapjes maak over mensen als Boris Johnson en Trump.
aangezien dat natuurlijk niet politiek correct is en ik graag ook wat meer grapjes over andere politiek-ideologische richtingen zou willen maken, kan iemand me eens een paar voorbeelden geven van politieke grappen die niet over Trump of Brexit gaan?
Ik vind het al een grap dat een (mag ik aannemen) gereformeerd iemand bisschop heet.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Over Roelof Bisschop heb ik cabaretiers volgens mij in de 7 jaar dattie voor de SGP in de tweede kamer zit nog nooit een grap horen vertellen, dat is dus een absoluut gat in de markt als cabaretier; de mensen staan echt te wachten op een goede Roelof Bisschop-mop.
kun je me je Roelof Bisschop-mop verraden, of zet je je doorbraak daarop geheel in, gaat je oudejaarsconference volgend jaar helemaal om Roelof Bisschop draaien, om die 7 jaar weinig mopjes over hem weer goed te maken?
[ afbeelding ]
Dat hebben de Grieken al gedaan bij Thermopylae.quote:
'Don't give up your day job'quote:Op maandag 6 januari 2020 13:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik vind het al een grap dat een (mag ik aannemen) gereformeerd iemand bisschop heet.
Ik vind het überhaupt raar dat iemand als achternaam Bisschop heeft (of Pastoor), aangezien dat normaal gesproken nooit je voorouders kunnen zijn (zoals wel bij Bakker, Timmerman of de Boer).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |