Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titelsquote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.
Preciesquote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond die onzekerheid net voor het aflopen van dat eerste jaarcontract ook echt niet fijn. Zelf toen ook maar de afspraak ingepland.
Toch juist overbodig die stress, gewoon maar iets weten (positief of negatief) daar kan je iig iets mee.
quote:
Nee ik bedoel, misschien wil ik zelf niet verlengen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond die onzekerheid net voor het aflopen van dat eerste jaarcontract ook echt niet fijn. Zelf toen ook maar de afspraak ingepland.
Toch juist overbodig die stress, gewoon maar iets weten (positief of negatief) daar kan je iig iets mee.
Vind ik leuk.quote:
Oja, dat kan, maar dan moet je toch ook opzoek naar wat anders toch?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Nee ik bedoel, misschien wil ik zelf niet verlengen.
Mijn oude tandarts noemde zichzelf: weledelgestrengelde heer, dat bekt wel.lekker hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titels
Ook dat is netjes om bijtijds te melden, zoals je het omgekeerd ook verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Kan me niet herinneren dat iemand me ooit om mijn diploma gevraagd heeft tijdens een sollicitatiequote:Op zondag 5 januari 2020 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titels
Ah zo, maar dat heb je dan voor jezelf toch ook al wel duidelijk? Als in, ben je al aan het zoeken naar andere dingen of wil je het juist bewust dan op z'n beloop laten in de hoop dat er een beter aanbod vanuit haar komt dat het toch nog de moeite is om te blijven?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
We kunnen wel gaan wedding crashen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik leuk.Ik wil nog even flink wat bruiloften meemaken voordat ik er ooit zelf eentje moet plannen. Inspiratie opdoen.
Was geen bruiloft van plan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik leuk.Ik wil nog even flink wat bruiloften meemaken voordat ik er ooit zelf eentje moet plannen. Inspiratie opdoen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, dat kan, maar dan moet je toch ook opzoek naar wat anders toch?
ja ik ben ook op zoek naar iets anders. Maar ik wil het ene ook niet weggooien als ik nog niet iets anders hebquote:Op zondag 5 januari 2020 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah zo, maar dat heb je dan voor jezelf toch ook al wel duidelijk? Als in, ben je al aan het zoeken naar andere dingen of wil je het juist bewust dan op z'n beloop laten in de hoop dat er een beter aanbod vanuit haar komt dat het toch nog de moeite is om te blijven?
Elkequote:Op zondag 5 januari 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat iemand me ooit om mijn diploma gevraagd heeft tijdens een sollicitatie
Hoe dat zo?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vinden we leuk. Jullie horen bij elkaar
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij HR zie ik wel echt de meest mooie diploma's en titels voorbij komen. Sommige zijn echt kunstwerken
In mijn branche niet echt; ligt denk ik ook beetje aan het bedrijf. Maar blijkbaar geloofden ze me wel op mijn blauwe ogen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke
Keer
Weer checken ze alles bij Duo hoor
Ook als ik gepromoveerd ben mag die weer onder de scanner...
Tsssk. Wat hebben we daar nou weer aan. Wil Loka ook niet? Een feestje hoort er toch wel bij.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was geen bruiloft van plan.
Kennen toch niet zoveel mensen.
Vind het leuk om te zien hoe jullie over elkaar posten (als maar één van jullie beide er is). Heeft altijd wel iets liefs. Gewoon van die wat ongebruikelijke dingen die jullie van elkaar leuk vindenquote:
Die van mijn master kan idd zo aan de muur. Da's niet een A4'je dat van de printer kwam rollen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij HR zie ik wel echt de meest mooie diploma's en titels voorbij komen. Sommige zijn echt kunstwerken
Mijn scriptiebegeleider heeft met dat mooi door de neus geboordquote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?
Ook ja, en promoties en weet ik het allemaal. Zoals Cali zei, alles gaat gewoon onder de scanner. Ik lees ze eigenlijk niet echt inhoudelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?
Ik heb alles in de cloud in 1 bestand gezet. Alles ingescand, en bij de hand, screening aivd incluis, zodat ik overal direct ingezet kan worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke
Keer
Weer checken ze alles bij Duo hoor
Ook als ik gepromoveerd ben mag die weer onder de scanner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |