Omg! Jijquote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cottage in Engeland/Schotland kopen staat wel nog op de verlanglijst.
Gelukkig weet je al dat zij niet helemaal spoort dus dat scheeltquote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.
Niet te hard van stapel lopen he maat.quote:
Dan gewoon minder hard werken. Mag je maart ook nog blijvenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.
MSc zet je volgens mij wel achter je naamquote:Op zondag 5 januari 2020 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt een klein stukje grond kopen in Schotland en de titel Laird voeren.
Staat leuk op je post.
Laird MSc. K. Stokje
Kortdag! Maar hij weet het vast al, heb je het nog niet overlegd dan? Dan kun je kijken naar wat nieuws toch?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op mij of Edinburgh? Even niet duidelijk dit.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg! Jij
Zo’n fan van Schotland. Stage gelopen in Edinburgh aantal jaar geledenVerliefd geworden
Ow,quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MSc zet je volgens mij wel achter je naam
Nope, ik heb nog niks gehoord en ik zag ook nog geen afspraak in de agenda staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Kortdag! Maar hij weet het vast al, heb je het nog niet overlegd dan? Dan kun je kijken naar wat nieuws toch?
Drs ervoor of MSc erachter toch? Of hoe zat het ook alweer?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vinden we leuk. Jullie horen bij elkaarquote:
Moet ze kiezen dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mij of Edinburgh? Even niet duidelijk dit.
Titel voor of achter naamquote:
Op jou natuurlijk. Zoals elke SC-vrouw hier.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf een afspraak maken?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope, ik heb nog niks gehoord en ik zag ook nog geen afspraak in de agenda staan.
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schrevenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Edinburghquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schreven
Opzich wel terecht ook./Mannegers kunnen ook niet zo heel veel behalve een eind weg lullen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.
Ok. Lijkt me niet de leukste tijdsbesteding maar is toch niet gek dat je je verdere leven wil plannen?quote:
Dr. Drs. Ing. mag denk ik niet. Ik denk dat ik Dr. ing. moet gaan voerenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |