SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Enkel, maar volgens mij ietsjes langer als de standaard maat.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2-persoons? Of enkel?
Ik doe altijd de puntjes in de puntjes, die houd ik vast en schud ik hem uit.
Dan pak ik de onderkant, puntje op puntje en dan 2 keer schudden en voila, alsof ik in een hotel werk.
Dat dacht ik ook tot nu danquote:
Ik ga het direct bekijken, bedankt just mequote:
* just me gaat niet reagerenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Of een vrouw zoeken, die kunnen dat beter
Het (hele) paard dat ik van je heb gekregen staat nu in de vensterbankquote:
Op het moment ben ik nog bezig met het her beluisteren van Lindemann Album F&M. Alleen blijf ik een beetje haken bij Ach so Gern en die staat nu al zeker een half uur op de herhaal stand. Dus ik herken het wel dat ik blijf luisteren naar een dezelfde artiest.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:02 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Dus.. wat luisteren jullie nu?? Ik Tori Amos, zoals wel vakerIk heb altijd een beetje het probleem dat als ik een bepaalde artiest heel leuk vind dat ik dan ALLEEN maar die ga luisteren
Dat werkt volgens mij alleen maar wanneer de hele onderkant van het overtrek open is.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik had het niet verwacht om eerlijk te zijn maar het rollen van een dekbed met dekbedovertrek werkt zowaar voor mij. Het zit er nu veel beter in als 20 minuten geleden in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik nu even niks, de vogels hebben even schreeuwkwartier.
Zo eens kijken wat ik ga doen.
goed idee!quote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik ongeveer een uurtje wat draaien? Zie niks op Facebook enzo aangekondigd.
Leuk ik luister meequote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik ongeveer een uurtje wat draaien? Zie niks op Facebook enzo aangekondigd.
Oh ja, nu je het zegt herinner ik me weer dat iemand mij dat een tijdje verleden ook had uitgelegd. Als ik het goed heb kan de radio ook weer 24/7 aan als er een eigen server is?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Nu via listen2myradio hopelijk binnenkort weer via eigen server.
De radio edit klinkt toch iets anders als de versie die ik gewend ben denk ik danquote:Op zondag 5 januari 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
Mauro Picotto - Komodo (Radio Edit) volgens de ID3 tag.
Dat idee had ik ook een beetje, maar geen tijd om het echt uit te zoekenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De radio edit klinkt toch iets anders als de versie die ik gewend ben denk ik dan
Mooi zo, ik klier nog even aan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne show tot op heden Rafeiro
Dank uquote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne show tot op heden Rafeiro
Zondagsrust...quote:Op zondag 5 januari 2020 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het is alleen wel een beetje rustig op dit moment, waar is iedereen? (Of nou ja een groot gedeelte , want ja echt iedereen is natuurlijk wel heel erg veel)
of die mensen hebben een levenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt ook best wel logisch
ik ga zo mijn laatste stukje spekkoek opetenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Nog 2 kerstkransjes en die van koek zijn op...
Dan die van chocolade nog....
Dat is niet goed voor je, doe maar inleverenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga zo mijn laatste stukje spekkoek opeten
echt nietquote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je, doe maar inleveren
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga zo mijn laatste stukje spekkoek opeten
Dacht je met de goede voornemens te helpenquote:
Dat gaat wel lukken, dank jequote:
Dat kan ook tijdens het draaien.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik om 20:00 ga stoppen. Moet ook nog even wat eten enzo.
Dan kunnen we nog even genieten !quote:Op zondag 5 januari 2020 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik om 20:00 ga stoppen. Moet ook nog even wat eten enzo.
Weet je al je codes nog om in te loggen ?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Vanavond maar niet te laat naar bed.
Morgen weer gaan werken.
Dus geen show meer van jou vanavond ,quote:Op zondag 5 januari 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Vanavond maar niet te laat naar bed.
Morgen weer gaan werken.
Ik hoop het wel. Ik begin om 6.30 en dan is er nog niemand die mij kan helpen. Ik kan zelf mijn inlogcode aanpassen, maar als ik mijn admin-code kwijt ben, dan gaat het niet lukken.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Weet je al je codes nog om in te loggen ?
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dus geen show meer van jou vanavond ,. Of toch wel?
Oh jee maar ik denkt dat je het nog wel weetquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik begin om 6.30 en dan is er nog niemand die mij kan helpen. Ik kan zelf mijn inlogcode aanpassen, maar als ik mijn admin-code kwijt ben, dan gaat het niet lukken.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee maar ik denkt dat je het nog wel weet
Komt vast nog wel een keer.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Jammer was zowaar in de gelengheid om te luisteren
Kan ik helpen zoeken?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek iets en kan het ineens niet meer vinden. Grrrrr,
quote:Op zondag 5 januari 2020 19:36 schreef just me het volgende:
Ik ga toch niet achter vreemde mannen aan
als iemand roept follow me...quote:
Nee hoor. We liepen naast elkaar.quote:
Probeer het ook wel een beetje fijn te houdenquote:
verkeerd knopje weerquote:
klinkt als ...quote:Op zondag 5 januari 2020 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
En ik weet de exacte titel ook niet, dus dat helpt
Die 4 minuten houd je het nog wel uit.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik tune net op het verkeerde moment in...
Goedenavond MadMasterquote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik tune net op het verkeerde moment in...
Hartelijk dank voor het draaien Rafeiro,quote:Op zondag 5 januari 2020 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
En na deze nok ik hem af.
Die ik zocht komt tzt wel weer
Dank voor de muziek, Raf.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
En na deze nok ik hem af.
Die ik zocht komt tzt wel weer
Die wil ik nog wel gaan luisterenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Voor het geval dat jullie iets nodig hebben om naar te luisteren nu er geen radioshow is: het album Magdalene van FKA Twigs is heeeeel mooi... Gisteren heb ik de rode LP ervan gekocht en draai hem nu. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen livelink.quote:
Dat zal best. Wij beginnen vandaag met een nieuwjaarsontbijt op het werk.quote:Op maandag 6 januari 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Voelt toch wel apart zo na 2 weken weer beginnen met werken.
Wat vervelend.quote:Op maandag 6 januari 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal best. Wij beginnen vandaag met een nieuwjaarsontbijt op het werk.
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen (in tegenstelling tot diverse collega's) geen problemen.
Hier ging het ook verrassend soepel allemaal.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen (in tegenstelling tot diverse collega's) geen problemen.
Bahquote:Op maandag 6 januari 2020 11:32 schreef peaceman het volgende:
Ik heb alweer in de file gestaan vanmorgen
Tof te zien dat het goed terecht komt. Maar wat betekend Wongtapha?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
@:MadMaster
@:Rafeiro
@:Livelink
@:Yvonne (Vanwege een eventuele FOK!-brede inzameling)
Het is 40 X 4 kilo geworden i.p.v. 34 X 5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van het wisselgeld kreeg iedereen ook:
[ afbeelding ]
(Overal is een bonnetje van, dus er blijft niets aan de strijkstok hangen.)Helemaal top!
Hier wordt alle rijst gewogen en verpakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een familienaam!quote:Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof te zien dat het goed terecht komt. Maar wat betekend Wongtapha?
Google komt ook niet echt met een duidelijke vertaling
Ik ben hier stil van, maar ben blij dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
@:Yvonne (Vanwege een eventuele FOK!-brede inzameling)Helemaal top!
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier stil van, maar ben blij dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren.
Goed geregeld ToT familie!
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Bij Plewthip moest ik denken aan Spleenheup, aka tong80, lol.
Maar vooral fijn dat er zo niks een de strijkstok blijft hangen.
En dat die mensen dus echt eten krijgen.
Het is OK.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]Top, man!
Mevrouw ToT zegt respect voor jou, en @:Rafeiro; mevrouw ToT's moeder zal bidden voor je gezondheid!
Google Translate maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
Wel grappig trouwens met die papieren. Met name dat "Dank jullie wel" doet me denken aan toen mevrouw ToT daar nog woonde en op mijn verjaardag een cake kocht, er kaarsjes in deed en een papier omhoog hield met "Welgefeliciteerd mijn honing!"![]()
Whehe, inderdaad!quote:Op maandag 6 januari 2020 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google Translate maakt meer kapot dan je lief is.
Gelukkig hebben ze 'Mad Master' niet vertaald...
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
Wel grappig trouwens met die papieren. Met name dat "Dank jullie wel" doet me denken aan toen mevrouw ToT daar nog woonde en op mijn verjaardag een cake kocht, er kaarsjes in deed en een papier omhoog hield met "Welgefeliciteerd mijn honing!"![]()
quote:Op maandag 6 januari 2020 18:39 schreef livelink het volgende:
De logica van een 18-jarige. Mijn dochter verzucht net dat ze zo'n spijt heeft dat ze nooit iets strafbaars heeft gedaan. Ze heeft ontdekt dat je strafblad verdwijnt na je 18e en ziet dit als een gemiste kans
Tot op zekere hoogte, maar alles kan toch invloed hebben op het krijgen van een VOG.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:39 schreef livelink het volgende:
De logica van een 18-jarige. Mijn dochter verzucht net dat ze zo'n spijt heeft dat ze nooit iets strafbaars heeft gedaan. Ze heeft ontdekt dat je strafblad verdwijnt na je 18e en ziet dit als een gemiste kans
quote:Op maandag 6 januari 2020 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Fijn dat het geld al zo snel en zo goed besteed is. Hopelijk wordt het wat met de fok-brede inzameling.
Hmmm, vertel haar maar dat een paar dagen opgesloten zitten in een (jeugdpolitie) cel niet zo'n pretje is...quote:Op maandag 6 januari 2020 18:39 schreef livelink het volgende:
Ja, dat heb ik haar al verteld. Ik geloof zelfs dat het een fabeltje is dat je strafblad verdwijnt als je 18 wordt. Maar gelukkig was het bij haar toch al niet van toepassing.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, maar alles kan toch invloed hebben op het krijgen van een VOG.
Het klopt dat dat een fabeltje isquote:Op maandag 6 januari 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik haar al verteld. Ik geloof zelfs dat het een fabeltje is dat je strafblad verdwijnt als je 18 wordt. Maar gelukkig was het bij haar toch al niet van toepassing.
Wow!quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
@:Yvonne (Vanwege een eventuele FOK!-brede inzameling)
Ah, dus Mini-ToT kan zich lekker uitleven?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het klopt dat dat een fabeltje isVanaf 12 jaar wordt het geregistreerd en er bestaan wel schoningstermijnen.
Haha, donaties zijn nog altijd welkom hoor!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow!Ik het verzoek helemaal gemist volgens mij.
Nou er is natuurlijk wel HALT e.d. voor jeugdigden. En bij ernstige delicten onder volwassen recht worden beoordeeld.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus Mini-ToT kan zich lekker uitleven?Oude dametjes beroven in z'n luier, juwelier overvallen met een speentje in z'n mond enz.?
Wil je mij de gegevens toesturen?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, donaties zijn nog altijd welkom hoor!Mijn vrouw krijgt er binnenkort weer wat binnen van vrienden van haar collega's.
Dat gaat natuurlijk ook gebruikt worden.
Owjah!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou er is natuurlijk wel HALT e.d. voor jeugdigden. En bij ernstige delicten onder volwassen recht worden beoordeeld.
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Hij zit mee te lezen, dus bij deze is hij gewaarschuwd!
Oh nee, hij kijkt naar de cartoons op het scherm naast die van mij. Lekker meeswingen op de muziek!
Het animo is kennelijk niet al te groot.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Draait er vanavond iemand? Zo niet, dan wil ik - als er behoefte aan is - wel een show in elkaar bakken.
Staat hier op de achtergrond op!quote:Op maandag 6 januari 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf nu is er in ieder geval iets te horen op de stream...
Whehehe!quote:Op maandag 6 januari 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het niet te wild maken dan...
Hebben ze daar niet iets belangrijkers aan hun hoofd?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
We zijn op het moment weer bezig met financiën voor de Filipijnen.
Ditmaal voor de familie van mijn vrouw zelf, maar dat staat natuurlijk los van de inzamelingsactie.
Werkelijk waar, ze moeten 30 euro dokken voor een kostuum die haar broertje op school moet dragen voor een dansje bij een optreden. Heeft hij dat kostuum niet, dan blijft hij dit jaar zitten!Dat geld maken we nu dus over.
Het leven gaat daar nog steeds door, en dit soort belachelijke idioterie hoort daar ook bij.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet iets belangrijkers aan hun hoofd?
Dat was vroeger nog wat.quote:
Sow ja, op de basisschool hebben we behoorlijk veel moeten solderen. En we zaten altijd als een gek te giechelen met die dampen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was vroeger nog wat.
Als je nu met tin speelt, moet je oppassen dat je geen giftige dampen inademt...
Lekker S39 snuiven...quote:Op maandag 6 januari 2020 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow ja, op de basisschool hebben we behoorlijk veel moeten solderen. En we zaten altijd als een gek te giechelen met die dampen.
quote:Johnny Rodrigues (Kaapverdië, 12 november 1951 - aldaar, 2001) was een Kaapverdische zanger. Hij was vooral bekend van de nummer 1-hit Hey mal yo. Hij nam zijn nummers op onder de naam Johnny & Orquesta Rodrigues.
In 2019 werd bekend dat Hey mal yo nooit in een versie van Rodrigues is uitgebracht. In plaats daarvan werd de versie van de Braziliaanse zanger Roberto Leal direct gekopieerd en verscheen deze als single onder de naam van Rodrigues.
Nee, ik was al wel op, maar had vandaag moeite met opstaan, en daardoor loopt alles niet zoals normaal.quote:
Herkenbaar wel. Ik kom ook totaal niet op gang.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik was al wel op, maar had vandaag moeite met opstaan, en daardoor loopt alles niet zoals normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik kom ook totaal niet op gang.
Ik heb gewoon altijd heel veel moeite met het feit dat de scholen weer beginnen na een vakantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het vandaag lastiger is dan gisteren.
Maar positief blijven...... we gaan alweer richting het weekend.
Veel succes deze week dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd heel veel moeite met het feit dat de scholen weer beginnen na een vakantie.
Mijn zoon was gisteren nog vrij, dus die moet vandaag weer beginnen. Als deze week voorbij is en we zitten weer in het schoolritme zal het wel beter gaan met mij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Wat niet helpt is dat mijn man een open pak suiker op scherp had gezet kennelijk. Ik doe net een keukenkastje open en krijg gewoon een pak suiker over me heen. Het zit nu overal, maar vooral in mijn haren en decollecté (netjes gezegd).
En we hebben dus gewoon zo'n bus waar suiker in moet
Hij heeft weer geluk, want vanavond kan ik er vast wel om lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is geen lekker begin van de dag.
Ik zou hem vanavond maar even bij z'n oren pakken.
Mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Wat niet helpt is dat mijn man een open pak suiker op scherp had gezet kennelijk. Ik doe net een keukenkastje open en krijg gewoon een pak suiker over me heen. Het zit nu overal, maar vooral in mijn haren en decollecté (netjes gezegd).
Och jeetje....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Je hebt in ieder geval een reserve voorraadje suiker bij je! Even schudden en hoppaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft weer geluk, want vanavond kan ik er vast wel om lachen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft weer geluk, want vanavond kan ik er vast wel om lachen.
En Disturbed zit daar uiteraard niet bijquote:19:00 - 21:30 Brother52 draait platen uit de coverkoffer
Had je plannen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm raar, lees dat je op 20-02-2020 hier niet meer kan trouwen omdat het vol zit.
Nah, maar kwam langs in een van de nieuwsapps.quote:
Deze dame hier links is nog steeds vrijgezel, dus wie weet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze dame hier links is nog steeds vrijgezel, dus wie weet!Ze is ook nog beroemd. In Spanje hebben ze een fresco van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is ook nog beroemd. In Spanje hebben ze een fresco van haar.
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben benieuwd naar je show brother52, hoop het grootste gedeelte mee te krijgen
Ohw moet datquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd
En er mag moet geraden worden.
Songtitel is voldoende maar uitvoerende en originele artiest mogen er ook bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ohw moet dat, nou ja zal mijn best doen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik vermoed dat de songtitel van dit nummer is : You are Always on my mind
Natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
Ingetuned.
Mogen we het zeggen als we het origineel beter vinden?
Goedenavond livelink, valt me nu pas op dat je een nieuwe UI hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
Ingetuned.
Mogen we het zeggen als we het origineel beter vinden?
In ditzelfde genre vind ik deze ook wel leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Deze cover was de aanleiding om deze show te doen.
Ane Brun - Always On My Mind
Goedenavond. Ja, heeft DJ11 voor me gemaakt. Ik wilde vieren dat de dagen weer langer worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedenavond livelink, valt me nu pas op dat je een nieuwe UI hebt
Straks na de show even luisteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
In ditzelfde genre vind ik deze ook wel leuk
Ah oké ziet erg goed uit in ieder geval, boodschap is ook wel duidelijk met de zon er in verwerkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Ja, heeft DJ11 voor me gemaakt. Ik wilde vieren dat de dagen weer langer worden.
Ah, dan denk ik dat ik Tricky beter vind.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:08 schreef brother52 het volgende:
Tricky - Love Cats
Origineel is van the Cure
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt ook wel als The Cure eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Pure gok maar als titel : So it is ?
Daar komt straks wel verandering inquote:
Ik ken het niet in ieder geval, maar klinkt mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:14 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Deze is ook vrij lastig denk ik.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar komt straks wel verandering in
Goedenavond Melting. Nu pas thuis van je werk?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Zo thuis..... nu even ontspannen met muziek.
Welkom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Zo thuis..... nu even ontspannen met muziek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Nu pas thuis van je werk?
quote:
Wat moet ik raden? Artiest of titel?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet ik raden? Artiest of titel?
Deze vrouwenstem komt me wel bekend voor. Maar een naam......quote:
Welkomquote:
Bijna. Ze waren de originele artiest van het vorige liedje.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna. Ze waren de originele artiest van het vorige liedje.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Origineel is van Jefferson Airplane toch?
Klopt, dit waren the Ramones.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Origineel is van Jefferson Airplane toch?
quote:
Correct.quote:
moet je nu nog etenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
Ondertussen even kijken wat de koelkast nog voor me heeft staan.
Die hebben ook hele mooie andere liedjes gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
Het begin klonk precies als The Proclaimers.
Vast wel wat speciaal biertjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
Ondertussen even kijken wat de koelkast nog voor me heeft staan.
Ja, nog maar net thuis, dus dan nog even eten.quote:
Niet veel meer. Ben de voorraad op aan het maken, en dan even geen meer.quote:
Ik kwam er vorige week pas achter dat ze dat stukje van Cheap Trick er in hebben gepropt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, de muziek van Cheap Trick (Surrender) met het Schotse volkslied...
Ik wist het niet en hoorde ineens dat rifje.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week pas achter dat ze dat stukje van Cheap Trick er in hebben gepropt.
quote:
Het klinkt een beetje als Melanie...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na het nuttigen van 12 flessen bessenjenever
Ze is het zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als Melanie...
Oh, ik ben wel benieuwd naar die Rosequote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet veel meer. Ben de voorraad op aan het maken, en dan even geen meer.
Maar ik heb nog 2 flessen La Chouffe 75cl staan. La Chouffe Rose en La Chouffe Rose Brut.
Ik ken het niet van haar, dus ik twijfelde.quote:
Ik ook. Ik laat het je weten als ik hem geproefd heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel benieuwd naar die Rose
Ze heeft een heel album met covers uitgebracht geloof ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het niet van haar, dus ik twijfelde.
Maar dat accent is eigenlijk wel uniek. Drie weken geleden nog live gezien...
Laatst nog een interview van haar gezien. Was wel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het niet van haar, dus ik twijfelde.
Maar dat accent is eigenlijk wel uniek. Drie weken geleden nog live gezien...
quote:
Het wordt zo nog veel meer hilbillyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |