SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Enkel, maar volgens mij ietsjes langer als de standaard maat.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2-persoons? Of enkel?
Ik doe altijd de puntjes in de puntjes, die houd ik vast en schud ik hem uit.
Dan pak ik de onderkant, puntje op puntje en dan 2 keer schudden en voila, alsof ik in een hotel werk.
Dat dacht ik ook tot nu danquote:
Ik ga het direct bekijken, bedankt just mequote:
* just me gaat niet reagerenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Of een vrouw zoeken, die kunnen dat beter
Het (hele) paard dat ik van je heb gekregen staat nu in de vensterbankquote:
Op het moment ben ik nog bezig met het her beluisteren van Lindemann Album F&M. Alleen blijf ik een beetje haken bij Ach so Gern en die staat nu al zeker een half uur op de herhaal stand. Dus ik herken het wel dat ik blijf luisteren naar een dezelfde artiest.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:02 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Dus.. wat luisteren jullie nu?? Ik Tori Amos, zoals wel vakerIk heb altijd een beetje het probleem dat als ik een bepaalde artiest heel leuk vind dat ik dan ALLEEN maar die ga luisteren
Dat werkt volgens mij alleen maar wanneer de hele onderkant van het overtrek open is.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik had het niet verwacht om eerlijk te zijn maar het rollen van een dekbed met dekbedovertrek werkt zowaar voor mij. Het zit er nu veel beter in als 20 minuten geleden in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik nu even niks, de vogels hebben even schreeuwkwartier.
Zo eens kijken wat ik ga doen.
goed idee!quote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik ongeveer een uurtje wat draaien? Zie niks op Facebook enzo aangekondigd.
Leuk ik luister meequote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik ongeveer een uurtje wat draaien? Zie niks op Facebook enzo aangekondigd.
Oh ja, nu je het zegt herinner ik me weer dat iemand mij dat een tijdje verleden ook had uitgelegd. Als ik het goed heb kan de radio ook weer 24/7 aan als er een eigen server is?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Nu via listen2myradio hopelijk binnenkort weer via eigen server.
De radio edit klinkt toch iets anders als de versie die ik gewend ben denk ik danquote:Op zondag 5 januari 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
Mauro Picotto - Komodo (Radio Edit) volgens de ID3 tag.
Dat idee had ik ook een beetje, maar geen tijd om het echt uit te zoekenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De radio edit klinkt toch iets anders als de versie die ik gewend ben denk ik dan
Mooi zo, ik klier nog even aan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne show tot op heden Rafeiro
Dank uquote:Op zondag 5 januari 2020 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne show tot op heden Rafeiro
Zondagsrust...quote:Op zondag 5 januari 2020 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het is alleen wel een beetje rustig op dit moment, waar is iedereen? (Of nou ja een groot gedeelte , want ja echt iedereen is natuurlijk wel heel erg veel)
of die mensen hebben een levenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt ook best wel logisch
ik ga zo mijn laatste stukje spekkoek opetenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Nog 2 kerstkransjes en die van koek zijn op...
Dan die van chocolade nog....
Dat is niet goed voor je, doe maar inleverenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga zo mijn laatste stukje spekkoek opeten
echt nietquote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je, doe maar inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |