abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:43:40 #201
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_193556515

Shiz, nog bedankt voor de tip betreffende Pagani :)

Unrelated P.S.: weet iemand waar dodge911 is gebleven? Hier is hij 300+ dagen niet meer online geweest volgens zijn profiel en de laatste upload van zn YT is van augustus. Dit terwijl hij hier (in dit topic) en op YT best actief was.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:36:16 #202
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193557509
Oh noice! *) No worries. Ja, hier nog altijd blij mee ook. :Y
Mooi fancy mechanical movement voor tussen mijn Casio geweld. :D Wel gevaarlijk, want eenmaal begonnen krijg je steeds in je YouTube recommendations andere horloges en ga je toch weer eens AE afstruinen... dangerous. :P

Ja... ;( balen. Geen idee. Misschien kwestie van veel tijd & energie insteken, niet echt rendement ervan hebben en vooral in deze tijd wel ff andere dingen aan het hoofd hebben. Life happens; not sure.

Vroeger gingen we ook door topicdeeltjes alsof het niks was. :P Da's nu ook wel wat minder (dit deeltje alweer een half jaar open, vroeger konden we er in luttele dagen doorheenvliegen). Op een gegeven moment heb je het meeste ook wel en dan komt het alleen nog weleens in vlagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193557944
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:36 schreef shiz het volgende:
Oh noice! *) No worries. Ja, hier nog altijd blij mee ook. :Y
Mooi fancy mechanical movement voor tussen mijn Casio geweld. :D Wel gevaarlijk, want eenmaal begonnen krijg je steeds in je YouTube recommendations andere horloges en ga je toch weer eens AE afstruinen... dangerous. :P

Ja... ;( balen. Geen idee. Misschien kwestie van veel tijd & energie insteken, niet echt rendement ervan hebben en vooral in deze tijd wel ff andere dingen aan het hoofd hebben. Life happens; not sure.

Vroeger gingen we ook door topicdeeltjes alsof het niks was. :P Da's nu ook wel wat minder (dit deeltje alweer een half jaar open, vroeger konden we er in luttele dagen doorheenvliegen). Op een gegeven moment heb je het meeste ook wel en dan komt het alleen nog weleens in vlagen.
Ja, toen ging het echt hard! Was een leuke tijd. Heb het idee dat Fok! veranderd is. Zit er zelf ook veel minder op. Misschien ook te maken met leeftijd :')
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:14:20 #204
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193558170
Ja, er is ook meer social media bijgekomen. Vroeger waren forums een soort van woonkamers, waar je bij elkaar op visite was en kon ouwehoeren. Nu zit iedereen op Whatsapp, Facebook, Instagram, YouTube en weet ik wat allemaal natuurlijk en is die behoefte er niet meer zo. :'( The world is continuously changing and so are we.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193565388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:00 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja, toen ging het echt hard! Was een leuke tijd. Heb het idee dat Fok! veranderd is. Zit er zelf ook veel minder op. Misschien ook te maken met leeftijd :')
Niet alleen Fok!, elk forum gaat dit eigenlijk wel door. Moet zeggen dat GoT nog aardig actief is, maar dat is dan ook een specifieke doelgroep :P Ik mis die tijden dat iedereen om de twee weken helemaal hyped was om hetzelfde product (toevallig laatst nog die Earson speaker van het stof gehaald waar iedereen toen zo verzot mee was), of de nostalgische DX mystery box _O-

Edit: Of de quadcopter van BG, weet de naam al niet meer. Of de Mi Pistons destijds. De Yeelights, al dat spul van Blitzwolf etc. :P
pi_193565490
China-shop guru's is er nog een nieuwe speler op de markt wat betreft oordopjes voor mijn MP3 speler of moet ik maar gewoon meteen voor Brainwavz gaan? En dan in de 50-80 euro prijsrange.
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:01:50 #207
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193565739
Brainwavz zijn een beetje uit. :P Laatste leuke wat ze hebben gedaan is de Alara Planar magnetic headphones.

Heb het recent al eens laten vallen geloof ik. A&D, het huismerk van Lendmeurears (die meen ik nu onder Vsonic vallen) bevalt mij wel qua prijs/kwaliteit. Met een D2(m) kun je niet veel verkeerds doen. http://www.lendmeurears.com/alpha-delta-d2/https://www.alphandelta.c(...)ducts/alpha-delta-d2
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193565888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef shiz het volgende:
Ja, er is ook meer social media bijgekomen. Vroeger waren forums een soort van woonkamers, waar je bij elkaar op visite was en kon ouwehoeren. Nu zit iedereen op Whatsapp, Facebook, Instagram, YouTube en weet ik wat allemaal natuurlijk en is die behoefte er niet meer zo. :'( The world is continuously changing and so are we.
Die andere media zijn wel overwegend een open riool waar je door een enorme spaghetti van irrelevante onzin heen moet worstelen. Het prettige van fora is dat je op vrij gestructureerde wijze kunt vinden/vragen wat je nodig hebt.

Of ja, nodig hebt, ik heb talloze pakketjes uit China ontvangen waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag wat de toegevoegde waarde was. Ik heb uiteindelijk een stuk of 10 Blitzwolf laders gekocht (in Flash sales), drie Earson speakers, een SJ5000 (na een halfjaar ongebruikt met winst verkocht *) _O- ) en allerlei oortjes; ik gebruik nu nog steeds m'n Rock Zircon set van inmiddels meerdere jaren oud. De Xiaomi powerbanks had ik er uiteindelijk ook vier van, maar drie daarvan heb ik ook nog voor goede prijzen aan vrienden en op marktplaats kunnen slijten en de vierde gebruik ik nog steeds zelf :P
pi_193567235
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:01 schreef shiz het volgende:
Brainwavz zijn een beetje uit. :P Laatste leuke wat ze hebben gedaan is de Alara Planar magnetic headphones.

Heb het recent al eens laten vallen geloof ik. A&D, het huismerk van Lendmeurears (die meen ik nu onder Vsonic vallen) bevalt mij wel qua prijs/kwaliteit. Met een D2(m) kun je niet veel verkeerds doen. http://www.lendmeurears.com/alpha-delta-d2/https://www.alphandelta.c(...)ducts/alpha-delta-d2
Thx dan ga ik eens bij A&D kijken ^O^
  woensdag 10 juni 2020 @ 15:53:30 #210
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193569193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:32 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet alleen Fok!, elk forum gaat dit eigenlijk wel door. Moet zeggen dat GoT nog aardig actief is, maar dat is dan ook een specifieke doelgroep :P Ik mis die tijden dat iedereen om de twee weken helemaal hyped was om hetzelfde product (toevallig laatst nog die Earson speaker van het stof gehaald waar iedereen toen zo verzot mee was), of de nostalgische DX mystery box _O-

Edit: Of de quadcopter van BG, weet de naam al niet meer. Of de Mi Pistons destijds. De Yeelights, al dat spul van Blitzwolf etc. :P
Hehe, de ER151 is idd zo'n legendarisch item. :P Iemand ging die ook op Bol verkopen voor het veelvoudige ervan. Geloof zelfs dat 'ie bij Mediamarkt heeft gelegen. Uiteraard iemand die bij een bepaalde MOQ (minimum order quanity) er andere branding op kon gooien zodat het niet 1-2-3 naar China terugverwees als je erop ging googlen. _O- Legendarisch... de AWEI ES800M :7 ... of de Ainol tablets? Novo7 Aurora? De nostalgie hè..? Toen we allemaal nog bij Buyincoins bestelde. En later zelfs met MisterTao Taobao en Tmall verkenden. Neomobile... Jiayu. Enz etc.

Toegegeven, destijds maakte tech enzo ook wel aardige sprongen en was er een supergroot gat tussen typische chinameuk en het enkele Chinese mark dat echt iets knaps wist neer te zetten (vaak een one trick pony) en concurrentie kon aangaan met de dure merkproducten op onze markt. Nu maakt iedereen wel redelijk spul en veelal kun je spul ook gewoon hier krijgen. Opkomst ook van winkels als de Action en brands als Anker, UGreen e.d. die op Amazon verkopen en Huawei, Xiaomi en OnePlus foontjes gewoon bij onze aanbieders bij een abbo gedaan worden...

Oh ja, heb er nog traumas aan overgehouden. xD Zoals Monkeybrain het toen al mooi omschreef...
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef monkeybrain het volgende:
:D _O- _O- _O-


P.s. WLToys V929 geloof ik. Met hun lieveheersbeestjes look. :+ Of de V911 heli!
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:12 schreef J.B. het volgende:

[..]

Die andere media zijn wel overwegend een open riool waar je door een enorme spaghetti van irrelevante onzin heen moet worstelen. Het prettige van fora is dat je op vrij gestructureerde wijze kunt vinden/vragen wat je nodig hebt.

Of ja, nodig hebt, ik heb talloze pakketjes uit China ontvangen waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag wat de toegevoegde waarde was. Ik heb uiteindelijk een stuk of 10 Blitzwolf laders gekocht (in Flash sales), drie Earson speakers, een SJ5000 (na een halfjaar ongebruikt met winst verkocht *) _O- ) en allerlei oortjes; ik gebruik nu nog steeds m'n Rock Zircon set van inmiddels meerdere jaren oud. De Xiaomi powerbanks had ik er uiteindelijk ook vier van, maar drie daarvan heb ik ook nog voor goede prijzen aan vrienden en op marktplaats kunnen slijten en de vierde gebruik ik nog steeds zelf :P
Hahah ok, ja ik heb ook nog lang een Xiaomi powerbank gebruikt (en een aantal gehad en cadeau gedaan). Nu op het gebied van laders en powerbanks wel fan van Baseus. ROCK/McDodo ook wel. UGreen voor de kabels (STOD & Meenova anders ook wel).

Soms denk ik erover om een soort blog te maken. Krijg ook nog altijd vaak van familie en vrienden vragen wat deze inspector gadget ze kan aanbevelen wat ze zien door het bos de bomen niet meer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193569388
En nu ben ik dus naar die Pagani horloges aan het kijken.... Ziet er allemaal best leuk uit.
  woensdag 10 juni 2020 @ 17:20:07 #212
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193570432
hehe _O- het risico van 't vak. :Y)

Zag dat Amazfit zich aan crowdfunding waagt... curved smartwatch
https://www.indiegogo.com(...)the-future/x/9727099

Mi Band 5 komt ook steeds dichterbij (11 juni)
https://www.gizchina.com/(...)th-7-major-upgrades/https://www.gearbest.com/smart-wristband/pp_009950407491.html

Waren ook reeds wat YouPin Lab (deel van de 'MI universe') campaigns op IG:
https://www.indiegogo.com/individuals/22439406/campaigns
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193571090
Ik zit idd ook te wachten op de miband 5.

Xiaomi powerbanks gebruik ik nog steeds. :Y

Laatst een China headset nieuw in doos (lag al 5 jaar in kast :+) uit de verpakking gehaald ivm corona. Online les via Teams :Y.

Voor mijn dame pas geleden een Xiaomi weegschaal gekocht omdat ze een nieuwe moest. Prima ding. Wel in NL gekocht though :+

En via Alie een set led achterlichten voor de aanhanger. Zijn aanzienlijk goedkoper dan hier in de winkel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:40:31 #214
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193572704
Same 4 miband. Zodra ik thuiskom doe ik meestal m'n horloge af. Maar vroeger had ik toch vrijwel de hele dag verder een miband om. Nu zijn we een paar generaties verder met kleurendisplay e.d. en toch wel fijn misschien om weer eens te doen. Als ik op het balkon zit ofzo heb ik dan toch een beetje een idee hoe laat het is of als er een appje binnenkomt. En er gaan ook wat rumors dat de global versie misschien NFC pay krijgt, dat zou helemaal chill zijn.

hehe, was dat die Somic G4 Gharial soms? (uit de archieven:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193578502
Over Dodge en z'n reviews las ik zojuist bij de buren:

"Helaas is hij niet meer onder ons (overleden) dus daar hoeven we geen nieuwe reviews meer van te verwachten ;("
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:24:02 #216
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193579320
No way. :o ;( dang. -O- Da's zwaar klote.
Was een gouden gast. Goede contributies, behulpzaam, top videos.
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:36 schreef shiz het volgende:
[..] Life happens
... and then it ends. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:23:56 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_193580045
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 00:26 schreef shiz het volgende:
Ooh, zag dat er een kastje is met officiële Android TV certificatie van Mecool .
[ afbeelding ]
Lijkt nicer dan de Xiaomi MI BOX S, zonder NVidia Shield TV kastjes duur te worden.
(Ik wilde wat gaan kloten met IPTV vanwege sport)

Die laatste gast heeft een 5% off coupon tot eind v/d maand 'curiosity'.
ALTN - Geekbuying heeft Italië warehouse:
https://www.geekbuying.co(...)-TV-BOX--424497.html , coupon: '4T8GUDYF' (+ Max. 8% CashbackXL)

• Airmouse met keyboard & touchpad - W2 https://www.aliexpress.com/item/4000345570886.html
ALTN van Rii: i4 https://www.aliexpress.com/item/32992147597.html (incl. scrollwheel)
Hoe staat het met de Mecool? DIe al mogen ontvangen?
Las elders dat hij zoals ik al verwacht had; niet Netflix certified is e.g. geen HD netflix dus (helaas).

Zal wel deels zitten in ontbreken van goede Widevine ondersteuning

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Zowel die van Xiaomi als Sonoff werken hier perfect!
Eens; halve huis is hier Sonoff; Tuya of Xiaomi -WiFi smart apparaten. Tot op heden werkt het allemaal prima.

Aanrader voor lokaal aankopen; de Tuya lampjes van de Action; deze kan je evt met Tuya convert ook op je lokale netwerk houden ipv laten praten met China.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:32 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet alleen Fok!, elk forum gaat dit eigenlijk wel door. Moet zeggen dat GoT nog aardig actief is, maar dat is dan ook een specifieke doelgroep :P Ik mis die tijden dat iedereen om de twee weken helemaal hyped was om hetzelfde product (toevallig laatst nog die Earson speaker van het stof gehaald waar iedereen toen zo verzot mee was), of de nostalgische DX mystery box _O-

Edit: Of de quadcopter van BG, weet de naam al niet meer. Of de Mi Pistons destijds. De Yeelights, al dat spul van Blitzwolf etc. :P
Mystery box *O*
Wat een zooi; haalde niet eens de retailwaarde dacht ik :').

Maar ik ben het met je eens; dingen die hyped zijn zie ik niet veel meer. Maar denk er af en toe nog wel even aan terug. Zoals toen ik vorige week mijn Earson weer eens gebruikte :Y .

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 08:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over Dodge en z'n reviews las ik zojuist bij de buren:

"Helaas is hij niet meer onder ons (overleden) dus daar hoeven we geen nieuwe reviews meer van te verwachten ;("
Daar worden we dan wel even stil van. Kan mij alleen maar hier bij aansluiten:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:24 schreef shiz het volgende:
No way. :o ;( dang. -O- Da's zwaar klote.
Was een gouden gast. Goede contributies, behulpzaam, top videos.
[..]

... and then it ends. :{
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 11 juni 2020 @ 11:20:31 #218
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193580864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe staat het met de Mecool? DIe al mogen ontvangen?
Las elders dat hij zoals ik al verwacht had; niet Netflix certified is e.g. geen HD netflix dus (helaas).

Zal wel deels zitten in ontbreken van goede Widevine ondersteuning
[..]
Nope, not yet.
True. Maar geeft ook niet hè, Netflix zit reeds in m'n LG OLED55C8PLA ingebakken. 't Is meer om wat meer te kunnen dan het WebOS mij biedt. Verder... sideloaden ofzo? Ż\_(ツ)_/Ż

Iemand91 had het laatst over Coreelec. Ben ik eens wat gaan kijken en zag ik ODROID. Is op zich ook wel kek.
https://www.hardkernel.com/shop/odroid-c4/

Beetje lekker klooien met devboards. Kwam laatst ook een aardig projectje tegen voor een DAC.
quote:
[..] The Khadas Tone Board is a high performance DAC and a bargain price. It is exceptionally well engineered and easily earns my highest recommendation!

https://www.audiosciencer(...)tone-board-dac.4823/
https://www.audiophonics.(...)-dsd256-p-13062.htmlhttps://www.audiophonics.(...)e-board-p-13626.html
After all... 'audio is technologie'...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 juni 2020 @ 11:41:02 #219
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193581149
Dodge had een Discord. Daar heeft een vriend medegedeeld dat 'ie op 12 Aug 2019 is komen te overlijden, 42 jaar, 'natural causes'. Laatste wat 'ie nog deelde met mensen was in die Discord, reagerende op een comment 'lol, wtf'. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193582358
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 08:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over Dodge en z'n reviews las ik zojuist bij de buren:

"Helaas is hij niet meer onder ons (overleden) dus daar hoeven we geen nieuwe reviews meer van te verwachten ;("
Toen ik dat las schrok ik wel even. Triest. :{

De nieuwe Mi Band 5: https://www.mi.com/shouhuan5
Toen geruchten kwamen dat deze versie NFC zou bevatten (in de global versies) had ik hoop dat we die hier in NL ook konden gaan gebruiken voor betalen (zoals Fitbit Pay) leek mij dat nog wel wat.
Vooralsnog wordt ik er niet echt heel enthousiast van...

  donderdag 11 juni 2020 @ 13:13:50 #221
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193582631
quote:
quote:
>> Presently, Xiaomi NFC Bands are only active in China. Nevertheless, the latest report reaffirms previous speculations that the Mi Band 5 NFC version will be active in the global market. From speculations, it will support Google Pay & other payment services. The Mi Band 5 NFC global version will support contactless payments, work pass and can be used as a bus card. These features are currently active in China. <<
Niet het geval dan?
-- ik bedoel, die Gearbest listing had het wel over 'NFC Unionpay' idd, wat typisch en enkel Chinees is. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193583234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:13 schreef shiz het volgende:
Niet het geval dan?
-- ik bedoel, die Gearbest listing had het wel over 'NFC Unionpay' idd, wat typisch en enkel Chinees is. ;(
Op dit moment is het duidelijk of dit ook op Global Versions gaat komen.
Dat artikel wat jij linkt is een van de (talloze) artikelen die vóór de onthulling van vandaag zijn gemaakt. In hun artikel van vandaag zijn ze over NFC al stuk terughoudener:
quote:
The NFC chip is available for mobile payments. We do not know if this time the function will also arrive in global markets or if it will still remain exclusive to the Chinese market.
Daarnaast verwacht ik er misschien ook wel teveel van.
Google Pay is nog niet in Nederland en ik heb eerlijk gezegd ook weinig behoefte om betalingen via Google te laten verlopen.
Fitbit Pay is vergelijkbaar (maar minder mogelijkheden qua banken/kaarten).

Eigenlijk zouden apps van je bank NFC functies op smartphones/watches moeten ondersteunen zonder dat fabrikant van watches/Google nodig is.
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:00:38 #223
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_193583532
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 08:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over Dodge en z'n reviews las ik zojuist bij de buren:

"Helaas is hij niet meer onder ons (overleden) dus daar hoeven we geen nieuwe reviews meer van te verwachten ;("
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 11:41 schreef shiz het volgende:
Dodge had een Discord. Daar heeft een vriend medegedeeld dat 'ie op 12 Aug 2019 is komen te overlijden, 42 jaar, 'natural causes'. Laatste wat 'ie nog deelde met mensen was in die Discord, reagerende op een comment 'lol, wtf'. ;(
Allemachtig, dat had ik niet verwacht :{
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:09:58 #224
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193583678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden apps van je bank NFC functies op smartphones/watches moeten ondersteunen zonder dat fabrikant van watches/Google nodig is.
Dat idd. Een verlenging quasi van je smartphone. Well... 🤞
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:24:03 #225
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_193583941
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:12 schreef J.B. het volgende:
De Xiaomi powerbanks had ik er uiteindelijk ook vier van, maar drie daarvan heb ik ook nog voor goede prijzen aan vrienden en op marktplaats kunnen slijten en de vierde gebruik ik nog steeds zelf :P
De XPB's zijn denk ik wel mijn meestgebruikte China-items, gebruik ze tot op de dag van vandaag frequent, heb er ook altijd 1 in m'n tas zitten. Van de 7 die ik er heb doen 6 stuks het nog steeds prima, die andere laadde niet meer op.
Voor klussen e.d. zijn ze ook erg handig als simpel lampje i.c.m. de USB-lights.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Hehe, de ER151 is idd zo'n legendarisch item. :P
Mijn eerste bluetooth speaker, gekocht n.a.v. de lyrische meningen er over in dit topic. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En de ER-160 die volgde ook gekocht natuurlijk.
Beiden heb ik na enkele jaren cadeau gegeven aan mijn moeder, die zocht nog een simpele draadloze speaker voor bij haar thuis. Ik zelf was intussen overgestapt op een UE Megaboom.

quote:
Legendarisch... de AWEI ES800M :7
Daar is m'n laatste paar dit jaar van kapot gegaan, erg fijne dingen waren dat. Heb in de loop der jaren heel wat paartjes versleten.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')