Dus dat.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:14 schreef goldback het volgende:
Die kale vlakte wie gaat daar nou vakantie vieren ook veel te warm in de zomer in zo'n tent.
Het zag er inderdaad niet echt aantrekkelijk uit om daar te wonen of vakantie te vieren.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:14 schreef goldback het volgende:
Die kale vlakte wie gaat daar nou vakantie vieren ook veel te warm in de zomer in zo'n tent.
Ik geloof dat dat huis er zo'n 3 jaar stond en misschien heeft het in die tijd weinig geregend of alleen wat flutbuitjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar dat huis staat toch al jaren en in Spanje regent het ook gewoon. Hoe kan het dat het huis toch redelijk in goede staat leek te zijn?
Dit doe je zelfs met een huis in Nederland. Hoe dom kan je zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar geen bouwkundig onderzoek uitgevoerd.
Iddquote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus dat.
Wie gaat er in godsnaam voor zijn lol naar Spanje in een stukje woestijn? Zomers brandheet, winters kil en so wie so geen zak te doen.
25 minuten zit je aan t strand.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus dat.
Wie gaat er in godsnaam voor zijn lol naar Spanje in een stukje woestijn? Zomers brandheet, winters kil en so wie so geen zak te doen.
Maar die omgeving waar ze zitten is toch sfeerloos en naargeestig.quote:Op zondag 5 januari 2020 06:13 schreef SOG het volgende:
[..]
25 minuten zit je aan t strand.
Alicante 25 minuten.
Elche kwartier rijden. 230k inwoners.
Maja zo het schip in gaan is wel echt sick.
In de 3 jaar heeft het wel stevig geregend, er waren ook plekken zichtbaar waar gerepareerd was maar misschien was na 3 jaar zon de laatste zeer heftige bui de bekende druppel.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat huis er zo'n 3 jaar stond en misschien heeft het in die tijd weinig geregend of alleen wat flutbuitjes.
Ja,1 of 2 afleveringen was leuk, een hoe-is-het-nu-met over een paar jaar vast ook nog wel, maar op een complete serie zit ik echt niet te wachten. Ik ga ook zeker niet kijken, dat doe ik ook niet naar de Meilandjes.quote:Op zondag 5 januari 2020 04:22 schreef glasshole het volgende:
Het dieptepunt op tv-gebied: de scheetjes, dieper kunnen we niet zinken...
Deze mensen in Spanje noemden elkaar ‘poep’ en ‘poepert’, dus ik vrees voor een derde IkVertrek-spin off.quote:Op zondag 5 januari 2020 04:22 schreef glasshole het volgende:
Het dieptepunt op tv-gebied: de scheetjes, dieper kunnen we niet zinken...
Ja dat klopt wel idd. Weet de prijs niet van de bnb (staat ook niks op airbnb van hun) maar dat gaat geen goudmijn worden idd.quote:Op zondag 5 januari 2020 08:37 schreef goldback het volgende:
[..]
Maar die omgeving waar ze zitten is toch sfeerloos en naargeestig.
In de aankondiging ging het er al heel overdreven aan toe met "Scheet dit en scheet dat". Het gescripte en non-spontane ligt er nu al zo dik bovenop dat ik niet de moeite ga doen om te kijken.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja,1 of 2 afleveringen was leuk, een hoe-is-het-nu-met over een paar jaar vast ook nog wel, maar op een complete serie zit ik echt niet te wachten. Ik ga ook zeker niet kijken, dat doe ik ook niet naar de Meilandjes.
Nou ja, dat is dan weer net het verschil tussen NPO en SBS. Hoe je een leuk concept weer helemaal plat kunt slaan.
Heb m net pas aan gezwengeld maar dat stel met die snelweg door hun camping was ook een goede.quote:
Hadden ze maar onderzoek moeten doen, geldt ook voor het kartonnen huisquote:Op zondag 5 januari 2020 13:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb m net pas aan gezwengeld maar dat stel met die snelweg door hun camping was ook een goede.
Hoe kan zo'n huis dan eerst wel 3 jaar staan en dan opeens na een flinke bui onbewoonbaar wordenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:25 schreef SOG het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel idd. Weet de prijs niet van de bnb (staat ook niks op airbnb van hun) maar dat gaat geen goudmijn worden idd.
Maar ja, na deze aflevering te hebben gezien en na die van tsjechie is mijn beeld van de gemiddelde mens wel naar beneden bijgesteld.... die gammele verhoging in dat huis zie je toch ook wel bij de bezichtiging... en dat de pannen te zwaar zijn voor de overkapping... daar "schudt" je toch een paar keer aan tijdens een bezichtiging...
Ben ook wel benieuwd in hoeverre ze nou een bouwkundige keuring hebben laten doen. Doen architecten doorgaans dit soort werk wel? Architecten laten toch ook alles bouwkundig berekenen. Ook ben ik wel benieuwd hoe ze aan die architect zijn gekomen. Dat zal wel via de verkoopmakelaar zijn gegaan (rudi?, er waren dus 2 belgische makelaars erbij betrokken? Aankoop en verkoop). Deze architect heeft dus zeker wel in het complot gezeten neem ik aan. Een huis met mdf platen als buitenkant is gewoon te ziek voor woorden. Dat wordt binnen no time helemaal vochtig en wordt dan poreus en valt dan helemaal uit elkaar. Daar gaat je schil van de woning dan. Ben benieuwd hoe de woning verder is gebouwd en vind het jammer dat daar dan verdier niet op in is gegaan. Het lijkt mij dat de constructie met houten palen is gemaakt met daaromheen/daartussen mdf platen? Maar wat zit er aan de binnenkant? Niks? Of gewoon houten platen? En wat voor hout? En zit er nog isolatie tussen?
En als de buitenkant al zo ongelooflijk slecht is gebouwd (understatement: zelfs bij een boomhut voor kinderen komt geen mdf aan te pas), hoe zit het dan met de dragende constructiedelen? Er zijn geen dragende muren dus het gewicht van het dak wordt verdeeld over de (houten?) palen aan de zijkanten mrt daaroverheen dan wss houtenbalken waar dan het dak op rust. Ervan uitgaande dat de dragende constructie delen zijn geplaatst door degenen die de mdf hebben geplaatst aan de zijkanten of in ieder geval zijn geplaatst in opdracht van de mensen die akkoord zijn gegaan met mdf platen aan de zijkant/ die zelf mdf platen hebben geplaatst, kan je toch niet anders concluderen dat het gevaarlijk is om in dit huis te wonen. Degene die achteraf het pand heeft gekeurd kan wss ook maar tot op zekere hoogte toegang hebben tot de dragende constructiedelen. Conclusie: je weet niks.
Ze gaan er nu een muur omheen bouwen maar ik vraag me af of ze niet gewoon beter alles kunnen afbreken en opnieuw beginnen of gewoom verlies pakken en ergens anders opnieuw beginnen. Voor 120k moet je toch wel een fatsoenlijk stuk land en degelijk huisje kunnen kopen in dat gebied en helemaal als je idd koopt op een locatie die weinig voorstelt.
De opmerking van de notaris dat de aankoop een koopje was en dat de aankoop wel het dubbele waard zal zijn nu is natuurlijk ook een schandalige opmerking. Snap wel dat iemand deze opmerking maakt als ie net wss een dikke vette rekening voor een paar handtekeningen zetten geincasseerd heeft. Dat die vent zo een opmerking maakt... oke, maar dat doe je dan toch meteen af als onzin. De beste man gelooft die vent op zn droge ogen...
Anyway, het lijkt mij sterk dat een verzekering ook maar 10 procent van het aankoopbedrag gaat vergoeden voor schade die ontstaan is door de aankoop. Snap ook niet echt om wat voor verzekering het dan zou moeten gaan. Het lijkt mij dat ze het gewoon hebben over de inboedelverzekering, omdat ze het hadden over waterschade en opnieuw verven. Het lijkt me dat ze niet zijn verzekerd voor oplichting dan wel schade die is ontstaan door een contract aan te gaan met voor de kopers zeer nadelige voorwaarden. Zij hebben dat contract immers met hun volle verstand getekend.
Zou juridische stappen nemen tegen de architect als de architect daadwerkelijk een of andere officiele bouwkundige keuring heeft gedaan.
Ik stel dat er een mogelijkheid is dat het huis vanaf het begin al onbewoonbaar is doordat de schil van het huis op zo een schandalige manier is gebouwd, waardoor je niet meer kan vertrouwen op de constructie van de dragende delen, aangezien er een mogelijkheid is dat dit door dezelfde mensen is verricht of in ieder geval in opdracht is gedaan door dezelfde mensen.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n huis dan eerst wel 3 jaar staan en dan opeens na een flinke bui onbewoonbaar worden
25 minuten met de AUTO ja , maar wie heeft daar een auto?quote:Op zondag 5 januari 2020 06:13 schreef SOG het volgende:
[..]
25 minuten zit je aan t strand.
Alicante 25 minuten.
Elche kwartier rijden. 230k inwoners.
Je brandt letterlijk minstens 4 maanden per jaar "de tent uit".quote:Op zondag 5 januari 2020 14:51 schreef SOG het volgende:
Verder vind ik de safaritent als bnb als concept in een karige omgeving ook niet echt geweldig. Ieder zn smaak, maar ik zou niet in een tent gaan willen liggen op mijn vakantie en daar geld voor willen neerleggen.....
bij Talpa is m.i. alles gescriptquote:Op zondag 5 januari 2020 13:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
In de aankondiging ging het er al heel overdreven aan toe met "Scheet dit en scheet dat". Het gescripte en non-spontane ligt er nu al zo dik bovenop dat ik niet de moeite ga doen om te kijken.
Klopt. De enige klanten die je gaat krijgen zijn mensen die op familiebezoek zijn in de buurt en dus een auto huren bijvoorbeeld. Dan valt idd 99 procent al af van de markt. Dan blijft er 1 procent over waarvan 99 procent niet in een tent wil verblijven omdat het fucking warm is in een tentquote:Op zondag 5 januari 2020 14:53 schreef riazop het volgende:
[..]
25 minuten met de AUTO ja , maar wie heeft daar een auto?
Want welke Hollander gaat drie dagen rijden naar een airbnb met de auto (en weer drie dagen terug)
Je pakt het vliegtuig.
En dan ga je uiteraard gewoon aan de kust zitten op max 5 min LOPEN van strand en activiteiten.
Die rotswoestijn ziet er een middag romantisch uit, maar dan wil je echt de actie in.
Slecht idee gewoon.
Eensquote:Op zondag 5 januari 2020 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Je brandt letterlijk minstens 4 maanden per jaar "de tent uit".
Een natuurvakantie in Zweden of Polen, dan zou je nog iets zinvols kunnen doen met een tent, maar op deze plaats is dat gewoon fraude tov je klanten. (als die er al zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |