SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Passen er twee mensen achter de draaitafel dan?
Nee, daarom gaat hij ook ruimte maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Passen er twee mensen achter de draaitafel dan?
Shit happens...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx Symph, tijdens je afscheid zat ik schijt af te geven
Ik vond dat er verrassend veel lijn in zatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symphonic voor een mooie lijnloze show.
Op dat Madonna nummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hmm, een deel van de Holiday Rap van MC Miker G & DJ Sven is op dit nummer gebaseerd zeker?
Ja. En op Holiday van Madonna.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hmm, een deel van de Holiday Rap van MC Miker G & DJ Sven is op dit nummer gebaseerd zeker?
Check!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hij had het bochten maken nog niet zo goed onder de knie.quote:
Dat zal toch wel? Samen met Symph.quote:
Dat zal nog best een zoektocht worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Op zich wel een leuk idee voor een themashow: Engelse songtitels die ook in het Nederlands een correcte titel vormen.
Beetje op zn Kees Torn's ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Op zich wel een leuk idee voor een themashow: Engelse songtitels die ook in het Nederlands een correcte titel vormen.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal nog best een zoektocht worden.
Die heeft daar een heel mooi stukje over, toch?quote:
Leuk idee, maar ik vrees de meest verschrikkelijke songs dan...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
In ieder geval wel met engelse woorden die dan in het nederlands ook iets betekenen, en dan ook nog een coherente zin vormen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
[..]
Die heeft daar een heel mooi stukje over, toch?
Dat is een behoorlijke uitdaging.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
In ieder geval wel met engelse woorden die dan in het nederlands ook iets betekenen, en dan ook nog een coherente zin vormen.
Met iets dat op een meer lake.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke uitdaging.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is inderdaad koud in de gang
Die heb ik laatst toevallig nog gekeken.quote:
Ik kijk em best vaak zelfsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst toevallig nog gekeken.
Ik zal later eens even kijken.quote:
Weird Al!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:19 schreef Isorden het volgende:
Ja, ik ben zeker verpest door Weird Al Yankovic
.............................quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Dit gaat vast over de muts van die ene van U2
Zijn ze live een beetje goed eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Isorden het volgende:
Ooit van een buurman nog een cd te leen gehad om te rippen van Aerosmith, live album "A Little South Of Sanity"
Vond dat album niet tegenvallen, maar volgens mij touren ze inmiddels uberhaupt niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn ze live een beetje goed eigenlijk?
Liv is wel goed...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn ze live een beetje goed eigenlijk?
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liv is wel goed...
[ afbeelding ]
Klopt. Kerst is voorbij, dus dan mag het toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit is al het tweede zomerse liedje Melting...
En die blijft eeuwig leven aangezien ze een elf isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liv is wel goed...
[ afbeelding ]
Precies. Ik zal mijn UI maar wijzigen naar een zonnetje dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Kerst is voorbij, dus dan mag het toch?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Ik zal mijn UI maar wijzigen naar een zonnetje dan.
Euh, pillen wel op tijd innemen...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die blijft eeuwig leven aangezien ze een elf is
Dat is waar. En het is natuurlijk ook zomer...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Kerst is voorbij, dus dan mag het toch?
Meer een referentie naar LotR waar ze een elf speeltquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, pillen wel op tijd innemen...
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Ik zal mijn UI maar wijzigen naar een zonnetje dan.
Dat kijken we hier niet...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meer een referentie naar LotR waar ze een elf speelt
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:32 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - Stranger in a strange land
Ik had die poster vroegerquote:
Ik deze niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef Kyran het volgende:
Ga ik wel of niet naar Maiden concert in juli
Jij wel. Ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef Kyran het volgende:
Ga ik wel of niet naar Maiden concert in juli
Aces high had ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik deze niet.
Wel Aces high, Life after death, World Piece Tour en .......
Nu heb ik alleen nog een ingelijste poster van A real death one, genummerd, en met handtekeningen.
Ik alleen de Powerslave vlag nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aces high had ik ook.
Ik heb nu nog 2 vlaggen in de kast liggen (the trooper en the clairvoyant)
Ze zong zelfs echt mee...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Lynn AndersonOoit nog eens gesampled in de 80s door Kon Kan
Nog geen kaarten gekocht, maar denk dat ik uiteindelijk wel ga ja.quote:
Ik heb vast ook nog wel een sticker op een gitaarkoffer zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik alleen de Powerslave vlag nog.
En mijn patches voor op mijn spijkerjas.
Iets langer nog zelfs.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Adamski (& Seal) - Killer
(in de 5:10 minuten-versie)
Wolfmother is altijd wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog geen kaarten gekocht, maar denk dat ik uiteindelijk wel ga ja.
Nu ik er achter ben dan de meester CCR god ook nog eens naar Nederland komt in juni wil ik ook naar Grolloo daarvoor. Dan zit mijn concertagenda voor dit jaar toch weer redelijk vol. Wil ook nog naar Epica met Apocalyptica en misschien naar Wolfmother, choices choices.
Klopt. Ik zat er 26 seconden naast. Maar ik weet altijd meteen al de single-versie en de langere versie van elkaar te onderscheiden. Ik hoor dat al bij het introgeluid.quote:
CCR is zonder John Fogerty tegenwoordig, dus laat dat maar lekker schieten...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog geen kaarten gekocht, maar denk dat ik uiteindelijk wel ga ja.
Nu ik er achter ben dan de meester CCR god ook nog eens naar Nederland komt in juni wil ik ook naar Grolloo daarvoor. Dan zit mijn concertagenda voor dit jaar toch weer redelijk vol. Wil ook nog naar Epica met Apocalyptica en misschien naar Wolfmother, choices choices.
Sorry, ik zet het er erg krom neer. juist John Fogerty komt naar Blues Festival in Grollooquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CCR is zonder John Fogerty tegenwoordig, dus laat dat maar lekker schieten...
Had niet echt verwacht dat Rammstein Goffertpark zou uitverkopen. Ik dacht "zie ik dan wel weer", balenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf voorlopig alleen Macca en Rammstein op de agenda staan.
10-20 minuten ofzo was het weg geloof ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had niet echt verwacht dat Rammstein Goffertpark zou uitverkopen. Ik dacht "zie ik dan wel weer", balen
Tot nu toe:quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf voorlopig alleen Macca en Rammstein op de agenda staan.
Dan gaan!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, ik zet het er erg krom neer. juist John Fogerty komt naar Blues Festival in Grolloo
Nee, heb wel in die hotrod van ze gezeten...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een anekdote over namen en baarden?
Dat ze live echt nog steeds vies goed zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een anekdote over namen en baarden?
Mooi lijstjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe:
Epica
Nightwish
10CC
Andrea Bocelli
Lenny Kravitz
Alan Parsons Project
Avond van de Filmmuziek
quote:
Symph's favoriete liedje.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Een witte eend op het midden van de weg![]()
Hoor je dat, Melting? Je hebt de hulp van Vout niet eens meer nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ga een nieuw lijstje voor top2000 makenmet allemaal foute nummers die ik hier hoor
Het wordt weer tijd voor een Vout golden oldiesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Symph's favoriete liedje.
Maar dan het origineel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoor je dat, Melting? Je hebt de hulp van Vout niet eens meer nodig.
Ben zelf een tweede lijstje aan het maken met muziek die ik in GTA heb leren kennenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ga een nieuw lijstje voor top2000 makenmet allemaal foute nummers die ik hier hoor
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een Vout golden oldies
spijkerbroekquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was even afgeleid omdat ik een zonnetje wilde maken. Als UI wordt het niet mooi, helaas.
[ afbeelding ]
Haal die letters er tussen uit en je bent klaar!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was even afgeleid omdat ik een zonnetje wilde maken. Als UI wordt het niet mooi, helaas.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
spijkerbroek![]()
![]()
De verloren zoon is terug.
Ja, maar die wilde ik er juist tussen hebben. Maar het past ook niet helemaal bij mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haal die letters er tussen uit en je bent klaar!
Je heet ook helemaal geen Klivelin of Knilevil...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die wilde ik er juist tussen hebben. Maar het past ook niet helemaal bij mij.
Teken een huis, met daarin een zonnetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die wilde ik er juist tussen hebben. Maar het past ook niet helemaal bij mij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je heet ook helemaal geen Klivelin...
Ik heb veel UI's gemaakt en mijn speltip is: maak dingen niet te priegeligquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees Evil KNIL. Is livelink van Indonesische afkomst?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je heet ook helemaal geen Klivelin of Knilevil...
Wie weet ga ik er later nog aan sleutelen als het nog zonniger wordt hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb veel UI's gemaakt en mijn speltip is: maak dingen niet te priegelig
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef Isorden het volgende:
Vergat trouwens net helemaal te zeggen dat het origineel van Weird Al beter is
Evil Knievel ken ik dan weer wel...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik lees Evil KNIL. Is livelink van Indonesische afkomst?
Ga jij even met Vout praten...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef Isorden het volgende:
Vergat trouwens net helemaal te zeggen dat het origineel van Weird Al beter is
Ik heb wel stage gelopen bij het Moluks Historisch Museum ooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik lees Evil KNIL. Is livelink van Indonesische afkomst?
Ah, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel stage gelopen bij het Moluks Historisch Museum ooit.
Welkom terug en gelukkig nieuwjaar enzoquote:
Komt wel heel dichtbij zo...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel stage gelopen bij het Moluks Historisch Museum ooit.
Is wel toepasselijk idd. Ik heb eergisteren shoarma gegeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welkom terug en gelukkig nieuwjaar enzo![]()
![]()
Om even rustig aan de overgang te wennen:
quote:Gratis af te halen: internet-radio-DJ
Gratis af te halen: mijn overbodig geworden huisgenoot Vout. Deze ervaren internet-radio-DJ staat garant voor vele uren (on)gestoord luisterplezier. Goedgekeurd door MadMaster, Livelink, DJ11 en vele anderen. Waarschuwing: Vout kan uw toekomstige Top 2000-stemgedrag negatief beïnvloeden. Van smaak is geen sprake.
Meer informatie? Neem contact op met de heer M. Elting. Niet bellen op zaterdagavond tussen 21:00 en 23:00 uur en ook niet tijdens carnaval.
En de rest van ons wil Melting ook wel graag helpen, maar schiet daar meestal in tekort.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Voor de nieuwelingen die zich afvragen waarom ik die titels en uitvoerenden steeds post, dat is omdat Melting erg druk is met platen instarten en ik help hem dan een beetje op deze manier...
Oh wat lief! Dat was 1 van je goede voornemens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Voor de nieuwelingen die zich afvragen waarom ik die titels en uitvoerenden steeds post, dat is omdat Melting erg druk is met platen instarten en ik help hem dan een beetje op deze manier...
Ik vrees het ook....quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet geld bij geboden worden...
Nee, dat is juist om het minder te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh wat lief! Dat was 1 van je goede voornemens?
Een silverburstquote:
Voorzetjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie weet ga ik er later nog aan sleutelen als het nog zonniger wordt hier.
Ben bij Gibson in Memphis geweest en hoewel ik geen noot op een gitaar kan spelen, wilde ik ze allemaal wel hebben...quote:
En omdat elk goed antwoord 0 punten oplevert...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk dat ik nog up to speed moet komen. Ik heb een paar dagen geleden oud en nieuw 1982 gevierd. Duurt ff voordat ik in 2020 ben.
Stiekem hoopte ik er al een beetje opquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorzetje(kon het niet laten)
[ afbeelding ]
Met klepperende pannendeksels om het huis gelopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk dat ik nog up to speed moet komen. Ik heb een paar dagen geleden oud en nieuw 1982 gevierd. Duurt ff voordat ik in 2020 ben.
Maar dat zou je wel moeten helpen met het raden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze maken erg leuk spul. Alleen jammer dat het zo schreeuwend duur is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij Gibson in Memphis geweest en hoewel ik geen noot op een gitaar kan spelen, wilde ik ze allemaal wel hebben...
Natuurlijk. Daar maak ik ze voor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik er al een beetje op![]()
![]()
Mag ik hem gebruiken?
quote:
Hmz. Dan zit er ergens anders iets verkeerd, want dat doet het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat zou je wel moeten helpen met het raden.
Deze kleuren doen me denken aan de gordijnen in mijn kinderkamer. Dit komt geheid uit 1976 of zo?quote:
1977.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze kleuren doen me denken aan de gordijnen in mijn kinderkamer. Dit komt geheid uit 1976 of zo?
Het klinkt ook best internationaal; niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dit scoorde destijds best aardig.
En dat voor een bandje uit Maastricht...
Il Veliero was echt een mega hit, in heel Europa...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het klinkt ook best internationaal; niks mis mee.
quote:
Schande.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
In de snelheid een 's verkeerd geplaatst.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die tweede van links staat er zeer charmant op.
Vroeger werd het gewoon gebrachtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb net vandaag melk gehaald.
Ze deden in die tijd sowieso niet echt moeite voor hoesfoto's, geloof ik...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bijna, maar ik keur 'm goedquote:
tHorn, jonguh, niet tornquote:
Je wilde te snel zijn, maar dat was nergens voor nodig.quote:
Ik ben vooral moe...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilde te snel zijn, maar dat was nergens voor nodig.
Steken en scheuren.. ja, denk 't welquote:
Wat bedoel jij danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Elke dag met de benen wijd...
Oh nee, die andere
Hij heeft waarschijnlijk per ongeluk een post die hij in SEX wilde zetten in dit topic geplaatst.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk per ongeluk een post die hij in SEX wilde zetten in dit topic geplaatst.
Nee. Dat andere liedje van ze (of is het niet van LUV? - MadMaster, help!) heeft een Mama Appelsap die daarop neerkomt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk per ongeluk een post die hij in SEX wilde zetten in dit topic geplaatst.
Rafaella Cara - A far l amore communicia tuquote:
Het origineel van Reina del Cid is beterquote:
U.O.Me, bij velen bekend als Waldolala...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Dat andere liedje van ze (of is het niet van LUV? - MadMaster, help!) heeft een Mama Appelsap die daarop neerkomt.
MadMaster had je al geholpen. Na de show toch maar eens luisteren of ik het hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Dat andere liedje van ze (of is het niet van LUV? - MadMaster, help!) heeft een Mama Appelsap die daarop neerkomt.
Vanaf 19:00 alleen maar coversquote:
Ja, maar ik wist niet of solo of met welke bandquote:
Ik niet, maar ik vergat Taylor en was ook nog veel te laat.quote:
Als iedereen het maar lang genoeg anders schrijft, wordt het uiteindelijk de waarheid.quote:
Technisch gezien vergat jij dus ook de yquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vergat Taylor en was ook nog veel te laat.
Ze heeft gewoon geen goede naamquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Technisch gezien vergat jij dus ook de y
Welterustenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik ga zo plat.
Voordat ik op de bank in slaap val...
Slaap lekker dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |