SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Passen er twee mensen achter de draaitafel dan?
Nee, daarom gaat hij ook ruimte maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Passen er twee mensen achter de draaitafel dan?
Shit happens...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx Symph, tijdens je afscheid zat ik schijt af te geven
Ik vond dat er verrassend veel lijn in zatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symphonic voor een mooie lijnloze show.
Op dat Madonna nummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hmm, een deel van de Holiday Rap van MC Miker G & DJ Sven is op dit nummer gebaseerd zeker?
Ja. En op Holiday van Madonna.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hmm, een deel van de Holiday Rap van MC Miker G & DJ Sven is op dit nummer gebaseerd zeker?
Check!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Isorden het volgende:
Hij had het bochten maken nog niet zo goed onder de knie.quote:
Dat zal toch wel? Samen met Symph.quote:
Dat zal nog best een zoektocht worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Op zich wel een leuk idee voor een themashow: Engelse songtitels die ook in het Nederlands een correcte titel vormen.
Beetje op zn Kees Torn's ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Op zich wel een leuk idee voor een themashow: Engelse songtitels die ook in het Nederlands een correcte titel vormen.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal nog best een zoektocht worden.
Die heeft daar een heel mooi stukje over, toch?quote:
Leuk idee, maar ik vrees de meest verschrikkelijke songs dan...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
In ieder geval wel met engelse woorden die dan in het nederlands ook iets betekenen, en dan ook nog een coherente zin vormen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
[..]
Die heeft daar een heel mooi stukje over, toch?
Dat is een behoorlijke uitdaging.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
In ieder geval wel met engelse woorden die dan in het nederlands ook iets betekenen, en dan ook nog een coherente zin vormen.
Met iets dat op een meer lake.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |