Ongeveer dezelfde strekking als wat Jetten zei een aantal maanden terug. Dat ging over meer Polen binnenhalen om hier te laten werken.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Migranten binnenhalen om het tekort in de zorg weg te nemen, migranten kosten alleen meer zorg dan dat ze opleveren
stukje qatquote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hooguit wat Poolse vrouwen ofzo, maar de gemiddelde somalier zal niet veel uitvoeren.
Bel Hugo de Jonge op met deze informatie zou ik zeggenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Migranten binnenhalen om het tekort in de zorg weg te nemen, migranten kosten alleen meer zorg dan dat ze opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die cijfers zie ik graag tegemoet danquote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bel Hugo de Jonge op met deze informatie zou ik zeggen. Meeste migranten komen hier 10 a 20 jaar werken en pleuren dan weer op. Tientallen jaren voordat ze een kostenpost worden
Wat is er nu?quote:
zangpartijtjequote:
WEN ER MAAR AAN RENSquote:Op maandag 6 januari 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Niet fijn voor de topics op fok dat er twee talkshows tegelijkertijd zijn.
Ah dan bekijken ze het maarquote:
bel john de mol opquote:Op maandag 6 januari 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Niet fijn voor de topics op fok dat er twee talkshows tegelijkertijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |