"Jaïr nr 1 terrorist die voor miljoenen doden heeft gezorgd"quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trump staat achter liquidatie: ‘Jair had jaren geleden al gedood moeten worden’
Ik vind em zo niks dat ik het daarom met ch schreefquote:
quote:
Belaggelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik vind em zo niks dat ik het daarom met ch schreef
Draaijen met Jettenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trump staat achter liquidatie: ‘Jairi had jaren geleden al gedood moeten worden’
Allemaal hoor jesse ook met zijn stikstofquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eens
laat starters maar stikken
KK RUTTE
NWS / Inbreker nauwelijks gepakt: in 30 gemeenten zelfs 0 zaken opgehelderdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:52 schreef BlackNero het volgende:
De hele landelijke politie organisatie werkt niet.
www.fvd.nlquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Allemaal hoor jesse ook met zijn stikstof
Wie heeft dat topic gemaakt? #dtvquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
NWS / Inbreker nauwelijks gepakt: in 30 gemeenten zelfs 0 zaken opgehelderd
Klopt als een bus
Die Segers heeft een keer een coffeeshop bezocht en na dat ene bezoekje, meteen zijn standpunt omtrent drugsgebruik bijna 180 graden gedraaid. Christenen met een tekortkoming wat betreft de realiteit.quote:
Moet je eens opletten hoe snel ze komen als je zegt dat je een mes op de keel van de dader hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
NWS / Inbreker nauwelijks gepakt: in 30 gemeenten zelfs 0 zaken opgehelderd
Klopt als een bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |