abonnement Unibet Coolblue
pi_190963025
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, een hypotheek is echt wel wat anders, overigens net als een studieschuld (die is ook heel netjes helemaal afbetaald). We hebben een overzichtelijke hypotheek, gelukkig. Valt lager uit dan huur, al moet je wel rekening houden met bijkomende kosten.
Oh ja een studieschuld had ik ook, maar mijn moeder heeft die in een klap betaald voor me :@ We hebben er flinke discussies over gehad, maar zij won met het argument dat ze ervoor spaarde vanaf de zwangerschap (dus de hare, mijn mij in haar en zo).

Dat snap ik wel. Ik zou die stress niet aankunnen. Gewoon zoals van de week. Huurbaas bellen en het wordt gemaakt., Eng genoeg al allemaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190963037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Op Utrecht CS staat een boekwisselpunt, dat is wel verleidelijk hoor :D
Ik neem regelmatig leuke boeken mee, maar heb er inmiddels ook ongeveer een bananendoos aan boeken in gestopt :P
Oh leuk! Alleen wel een end weg van Groningen.
Nu heb ik vier kasten vol, maar een deel gaat naar de kringloop wanneer ik verhuis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 10 januari 2020 @ 13:20:04 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190963049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja een studieschuld had ik ook, maar mijn moeder heeft die in een klap betaald voor me :@ We hebben er flinke discussies over gehad, maar zij won met het argument dat ze ervoor spaarde vanaf de zwangerschap (dus de hare, mijn mij in haar en zo).

Dat snap ik wel. Ik zou die stress niet aankunnen. Gewoon zoals van de week. Huurbaas bellen en het wordt gemaakt., Eng genoeg al allemaal
Dat vind ik wel tof van je moeder.

Mijn vader betaalde de helft. O+ Deed hij bij alle kinderen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 13:21:10 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190963063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Op Utrecht CS staat een boekwisselpunt, dat is wel verleidelijk hoor :D
Ik neem regelmatig leuke boeken mee, maar heb er inmiddels ook ongeveer een bananendoos aan boeken in gestopt :P
Ik ken hier in de buurt van die kastjes die aan gevels hangen. Zou ik ook wel eens iets in kunnen zetten.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 13:22:42 #280
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190963083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh leuk! Alleen wel een end weg van Groningen.
Nu heb ik vier kasten vol, maar een deel gaat naar de kringloop wanneer ik verhuis
Haha, ja, dat is een beetje om :D
Ik werk op vijf minuten lopen van het station, dus ik kom er elke dag langs :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ken hier in de buurt van die kastjes die aan gevels hangen. Zou ik ook wel eens iets in kunnen zetten.
Dat was ik ook van plan eigenlijk, maar nog geen zin/tijd gehad om iets te fabriceren...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190963153
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat vind ik wel tof van je moeder.

Mijn vader betaalde de helft. O+ Deed hij bij alle kinderen.
Mijn moeder is gewoon heel erg tof!
De helft is ook een heel mooi geschenk, de helft scheelt al zo ontzetten veel Mijn moeder heeft ook alle schulden van mijn broer afbetaald om een goede nieuwe start te kunnen maken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190963169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:22 schreef Muck het volgende:

[..]

Haha, ja, dat is een beetje om :D
Ik werk op vijf minuten lopen van het station, dus ik kom er elke dag langs :@
[..]

Dat was ik ook van plan eigenlijk, maar nog geen zin/tijd gehad om iets te fabriceren...
Om heel eerlijk te zijn ben ik nogal slecht in boeken wegdoen... Langzaam ruim ik op, maar langzaam komt er ook bij... Boeken geven mij een leven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 10 januari 2020 @ 13:40:06 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190963296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik nogal slecht in boeken wegdoen... Langzaam ruim ik op, maar langzaam komt er ook bij... Boeken geven mij een leven
Dat kan ik ook niet hoor ;)
Maar ik heb boeken en Boeken... De eerste serie mag gerust mee in bad of in mijn werktas slingeren, de tweede categorie eh, niet. Die zijn heilig O+

Dan heb ik ook nog een collectie oude kookboeken, daar mogen alleen mensen aankomen die er netjes mee omgaan :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190964316
Boeken wil ik ergens de komende jaren toch ook echt een deel weg doen. En dan nog hebben we 3 kasten vol.

Hier ook wel een budget, gaat deze maand niet goed maar dat trekt volgende maand meer dan recht.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:08:08 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190964579
Ja, hier zijn toch veel boeken weggegaan, toen we van ruim huren naar ons kneuterige huisje gingen. Vond ik toch niet zo erg. Boeken met een bepaalde waarde heb ik nog wel. Dat varieert van jeugdboeken en handwerkencyclopedieën (van oma) via de literatuur uit mijn puberteit en studietijd tot kookboeken, reisboeken en lievelingsschrijvers. En woordenboeken.

Ben opgegroeid in een huis met wanden vol boeken, trouwens. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_190964605
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:08 schreef Lienekien het volgende:

Ben opgegroeid in een huis met wanden vol boeken, trouwens. 8-)
Ik dacht vroeger ook altijd dat ik dat wilde, totdat ik ze moest gaan afstoffen.
Nu hebben we een boekenkast/wand in de slaapkamer, daar stof ik minder :D
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:13:25 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190964642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger ook altijd dat ik dat wilde, totdat ik ze moest gaan afstoffen.
Nu hebben we een boekenkast/wand in de slaapkamer, daar stof ik minder :D
Ik negeer de gedachte van stof op de boeken. Met zo’n swifferstoffer valt het nog wel mee, borsteltje op de stofzuiger is nog handiger.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190964706
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik negeer de gedachte van stof op de boeken. Met zo’n swifferstoffer valt het nog wel mee, borsteltje op de stofzuiger is nog handiger.
Daar voor vond ik het echt te veel worden in onze woonkamer. Maar ik haat ook echt stofzuigen/huishouden.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:20:45 #289
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190964733
Ik heb een boekenkast in de woonkamer met glazen deurtjes ervoor, ideaal :7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190964743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:20 schreef Muck het volgende:
Ik heb een boekenkast in de woonkamer met glazen deurtjes ervoor, ideaal :7
Dat zijn ook de enige boeken die wij nu nog in de woonkamer hebben staan :Y stuk beter
  vrijdag 10 januari 2020 @ 16:43:42 #291
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190965766
Ik heb bij de laatste verhuizingen echt stapels met boeken weggedaan. En laatst greep ik mis. -O-

Nou gaat er nooit meer wat weg, vrees ik.
pi_190965989
Heel vreemd... de energiestromen en algoritmes kloppen niet meer met elkaar en dat botst enorm in het universum en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190966102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel vreemd... de energiestromen en algoritmes kloppen niet meer met elkaar en dat botst enorm in het universum en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen.
CotS wil je asjeblieft even contact opnemen met je hulpverleners? Het gaat even niet zo goed met je :*
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:33:03 #294
370431 drakin
vurig typje
pi_190967084
weg

[ Bericht 50% gewijzigd door drakin op 10-01-2020 18:59:46 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190967306
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:33 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms moet je ze even hun eigen weg laten gaan, let it go, zet even een meditatie muziekje op en negeer de mensen die je naar hulpverleners meteen willen wijzen.
CotS heeft hectische dagen achter de rug door die cv, gaf aan het begin van de week al aan dat ze niet psychotisch moest worden daardoor en dit is bij haar wel echt een signaal. Dus beter vroeg laten merken dan wanneer ze er weer vol in zit. Helemaal omdat ze het zelf vaak pas later ziet. Dus lieve @ChildoftheStars trek idd even aan de bel meis en doe rustig aan :*

En dat is echt niet erg meis, is geen falen. Ik heb het vandaag ook weer gedaan en het is alleen maar goed om het zo snel mogelijk te doen zodat het niet erger wordt. Samen strijden we weer hè *;
pi_190967315
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:33 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms moet je ze even hun eigen weg laten gaan, let it go, zet even een meditatie muziekje op en negeer de mensen die je naar hulpverleners meteen willen wijzen.
Pardon?!

Jij hebt liever dat ze weer een zelfmoordpoging doet? Of andere mensen aanvalt?
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:53:42 #297
370431 drakin
vurig typje
pi_190967380
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:49 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

CotS heeft hectische dagen achter de rug door die cv, gaf aan het begin van de week al aan dat ze niet psychotisch moest worden daardoor en dit is bij haar wel echt een signaal. Dus beter vroeg laten merken dan wanneer ze er weer vol in zit. Helemaal omdat ze het zelf vaak pas later ziet. Dus lieve @:ChildoftheStars trek idd even aan de bel meis en doe rustig aan :*

En dat is echt niet erg meis, is geen falen. Ik heb het vandaag ook weer gedaan en het is alleen maar goed om het zo snel mogelijk te doen zodat het niet erger wordt. Samen strijden we weer hè *;
Ik heb geen idee, ben een week niet geweest en zie enkel 2 laatste berichten. Dus how should I know?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190967423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ben een week niet geweest en zie enkel 2 laatste berichten. Dus how should I know?
Misschien dan niks zeggen als je de achtergrond van iemand niet kent. Cots heeft al vaak psychoses gehad waarvoor ze is opgenomen omdat ze een gevaar voor zichzelf of anderen was. Dat los je niet op met even een meditatiemuziekje opzetten. Door haar post lijkt ze het contact met de werkelijkheid te verliezen en dat is echt een dreigend signaal dat serieus genomen moet worden.
pi_190967444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ben een week niet geweest en zie enkel 2 laatste berichten. Dus how should I know?
Misschien moet je dan niet zo raar reageren als je er niets vanaf weet.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:58:57 #300
370431 drakin
vurig typje
pi_190967466
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Misschien dan niks zeggen als je de achtergrond van iemand niet kent. Cots heeft al vaak psychoses gehad waarvoor ze is opgenomen omdat ze een gevaar voor zichzelf of anderen was. Dat los je niet op met even een meditatiemuziekje opzetten. Door haar post lijkt ze het contact met de werkelijkheid te verliezen en dat is echt een dreigend signaal dat serieus genomen moet worden.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Misschien dan niks zeggen als je de achtergrond van iemand niet kent. Cots heeft al vaak psychoses gehad waarvoor ze is opgenomen omdat ze een gevaar voor zichzelf of anderen was. Dat los je niet op met even een meditatiemuziekje opzetten. Door haar post lijkt ze het contact met de werkelijkheid te verliezen en dat is echt een dreigend signaal dat serieus genomen moet worden.
Ik haal mijn bericht wel weg, zo beter?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')