Oh, maar dat ben ik zeker ook met je eens. Ik ben alleen helemaal nog niet op het punt van waardering aangekomen, waar jij dat dus al wel bent. Ik heb er gewoon niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van mij mag eerder die boerenredneckrommel eruit, maar dat soort muziek lijkt enkel met het jaar populairder te worden in de lijst, maar wat wil je met die 5 miljoen achterhoekers die stemmen.
Thank God I'm A Country Boy vind ik echt effectbejag. En oke, Calypso vind ik ook een hoog TROS Muziekfeest op het plein gehalte hebben.
Juist Perhaps Love vind ik persoonlijk een van zijn betere nummers. Al moet ik zeggen dat het bij mij ook een tijd heeft geduurd voordat ik Denver een beetje kon hebben.
Ik denk wel dat Poep In Je Hoofd erin staat dit jaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:00 schreef Tussle266 het volgende:
Twee maanden voorbij. Kunnen we al zekerheidjes opschrijven voor 2020?
Nee, 's niksquote:Op maandag 2 maart 2020 19:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Poep In Je Hoofd erin staat dit jaar.
Herinner me even over acht maanden!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Poep In Je Hoofd erin staat dit jaar.
Als die in het gedeelte van Gijs langskomt, twijfel ik er niet aan dat hij zelfs daarvan het intro volpraat.quote:
Gabbertje en Ben der helemaal klaar voor?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:00 schreef Tussle266 het volgende:
Twee maanden voorbij. Kunnen we al zekerheidjes opschrijven voor 2020?
Beetje ondergesneeuwd door corona, maar voor maart had hij dus een partnerruil zonder wederzijds goedvinden klaargezet. Benieuwd wat april brengt, misschien corona?quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:57 schreef Tussle266 het volgende:
Die man heeft een heel schema om dit jaar de lijst te domineren gemaakt:
Januari: burn-out
Februari: scheiden
Maart:
Sterven aan de corona voor de stemweek, ik voel hem al aankomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Beetje ondergesneeuwd door corona, maar voor maart had hij dus een partnerruil zonder wederzijds goedvinden klaargezet. Benieuwd wat april brengt, misschien corona?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-mijn-leven-verwoest
Het origineel van Leen ook wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
Gerry & the pacemakers gaan zeker stijgen dit jaar.. dat kunnen we wel vast noteren.
Dit nemen we mee in onze analyse inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
Gerry & the pacemakers gaan zeker stijgen dit jaar.. dat kunnen we wel vast noteren.
Ik ga zelf voor Bat out of Hell uit solidariteit met die besmette vleermuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dat we dit jaar massaal op Eros Ramazzotti moeten stemmen uit solidariteit met de Italianen.
Goeie. En een goed nummer, dus kan ik mee levenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor Bat out of Hell uit solidariteit met die besmette vleermuis.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor Bat out of Hell uit solidariteit met die besmette vleermuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |