SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef 18.32 het volgende:
Pffff, bedankt he. Nou laat ook maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een spoiler klikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pffff, bedankt he. Nou laat ook maar nu
Ja en? Ze sturen Anouk hoor! Als Nederland nu niet wint, dan moeten ze nooit meer mee doen. Dan kijk ik nooit meer!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er misschien bij. Nederland heeft de voorronde al sinds 2004 niet bereikt, dus ik verwacht er weinig van.
Wordt gewoon weer een Oostblokfeestje ja, dus je kunt het net zo goed skippen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er misschien bij. Nederland heeft de voorronde al sinds 2004 niet bereikt, dus ik verwacht er weinig van.
Waarom halen ze er niet meteen Australië bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Sinds wanneer ligt Azerbeidzjan in Europa
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Ja en? Ze sturen Anouk hoor! Als Nederland nu niet wint, dan moeten ze nooit meer mee doen. Dan kijk ik nooit meer!![]()
Groetjes Ria
Ik kijk al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een Oostblokfeestje ja, dus je kunt het net zo goed skippen.
Ziet er goed uit! Ik ga straks nog even beter er naar kijken als ik klaar ben met werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:10 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb even iets in elkaar gezet waarmee jullie mooi synchroon kunnen kijken met elkaar.
https://tvtube.hole1988.nl/?id=38M7XGMBo0g&t=2020-01-04T20:30
Helaas staat fok (@:danny) niet meer toe om de website in een andere pagina te plaatsen, anders hadden jullie mooi kunnen kijken en fokken op 1 pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |