Ik heb er eentje van intratuin.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:42 schreef Malteser het volgende:
Mooi kamertje Quattro!
Heeft iemand hier een adresje waar ik een mooie stoffen of vilten vlaggenlijn kan kopen?
wat een mooi behangquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:57 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook die van D&K, die is echt heel mooi. Wel lang, voor op een kamer hangen is ie wat aan de lange kant. Wij gebruiken ‘m echt als feestslinger.
De kamer van mijn jongste heeft een soort van jungle thema. En is ook heel klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behangen heeft me bloed, zweet en tranen gekost maar wel heel blij mee.
Van Creative Lab Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een mooi behangsuperzoet kamertje zo.
Waar komt het behang vandaan?
Zou het zo simpel zijn ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:00 schreef Aure het volgende:
Lijkt op de Hemmes ladekast maar dan met andere knoppen.
Dit is inderdaad de hemnes met Ikea leren handvaten, en de onderste balk van de Hemnes heeft mijn man er een keer vanaf geschopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:00 schreef Aure het volgende:
Lijkt op de Hemmes ladekast maar dan met andere knoppen.
Ja ook zoiets.... ik ga het laten afhangen van of ik genoeg beneden kwijt kan. Maar ik vrees wel voor de combinatie peuterbed + garage op de slaapkamer eigenlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Hebben jullie juist wel of niet gekozen voor een boel speelgoed(kasten) in de slaapkamer van de kinderen? Ik ben nogal team "je slaapkamer is om te slapen" maar vriend vind dat we de peuter in ons nieuwe huis juist lekker in n grote kamer moeten doen, zodat hij ook lekker in zn kamer kan spelen....
Dat is de Matty van Leander!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat een apart aankleedkussen heb je Mariposas! Wat is dat er voor een?
Ik verschoon Noud gewoon op een aankleedkussen op de grondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:00 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja ook zoiets.... ik ga het laten afhangen van of ik genoeg beneden kwijt kan. Maar ik vrees wel voor de combinatie peuterbed + garage op de slaapkamer eigenlijk.
Wat deed je dan qua verschonen, Mariposas? Alles staand of op bed of zo? Of had je een vroege zindelijke.
Staand of op de grond, hydrofiel eronder. Nog 1,5 jaar zo gedaan (laat zindelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:00 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja ook zoiets.... ik ga het laten afhangen van of ik genoeg beneden kwijt kan. Maar ik vrees wel voor de combinatie peuterbed + garage op de slaapkamer eigenlijk.
Wat deed je dan qua verschonen, Mariposas? Alles staand of op bed of zo? Of had je een vroege zindelijke.
Omdat baby's niet zelf hun kamer binnen rennen en alvast klaar gaan liggen op de grondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Lemijn het volgende:
Maar waarom deden we bij baby's allemaal een commode en nu niet meer? Omdat het minder luierwissels zijn per dag en/of ze deels staand kunnen?
Oh, onze kinderen hebben momenteel wegens geen woonkamer vrijwel al hun speelgoed op de slaapkamers liggen en ik hou dat denk ik ook zo als we weer een woonkamer hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Hebben jullie juist wel of niet gekozen voor een boel speelgoed(kasten) in de slaapkamer van de kinderen? Ik ben nogal team "je slaapkamer is om te slapen" maar vriend vind dat we de peuter in ons nieuwe huis juist lekker in n grote kamer moeten doen, zodat hij ook lekker in zn kamer kan spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |