abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191410419
Leuk zeg!

Ik had het hele leuke idee om Jip zijn keukenhuis te verbeteren met een wandbord van de ikea :P

Ziet er dus best leuk uit, in de praktijk laten die haakjes heel makkelijk los, dus dat is mijn anderhalf jarige nu de hele tijd aan het doen. Haakje los, haakje op een andere plek erin :') maar ook als hij bijv gewoon de theedoek ofzo wil pakken, gaat het haakje soms mee. Daar moet ik dus nog iets op verzinnen. Maar zo op de foto ziet het er leuk uit :+
pi_191489179
Long shot: iemand hier die nog 1 baan tof behang over heeft? Ik wil heel graag Lucas’ kamertje pimpen, maar het is mini (en huur, ik woon hier geen jaren) dus een rol behang is gewoon veel te veel :+ Alternatieve ideeën zijn er ook hoor, maar deze wilde ik toch even proberen ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 13 februari 2020 @ 15:54:49 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191489269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 15:47 schreef JufMariska het volgende:
Long shot: iemand hier die nog 1 baan tof behang over heeft? Ik wil heel graag Lucas’ kamertje pimpen, maar het is mini (en huur, ik woon hier geen jaren) dus een rol behang is gewoon veel te veel :+ Alternatieve ideeën zijn er ook hoor, maar deze wilde ik toch even proberen ;)
Wat is je smaak?
pi_191489394
Oh goeie.. Ehm.. Kleurig, met dieren of jungle of gravers ofzo. Geen rood O-)
  donderdag 13 februari 2020 @ 16:13:11 #55
298315 SacreCoeur
pi_191489446
Ik heb esta greenhouse cactus en kwantum lente & peer liggen.
Hoeveel lengte het is in totaal weet ik niet, zou ik even moeten kijken.
  donderdag 13 februari 2020 @ 16:13:53 #56
298315 SacreCoeur
pi_191489458
O ja en kwantum timo.
pi_191489563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:13 schreef SacreCoeur het volgende:
O ja en kwantum timo.
Pinguins?? Oeh!! Die vind ik heel gaaf!
pi_191491375
Ik heb hier nog een rol van liggen als het goed is:
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 13 februari 2020 @ 20:58:52 #59
298315 SacreCoeur
pi_191493921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:20 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Pinguins?? Oeh!! Die vind ik heel gaaf!
Ja de pinguins.
Hangt hier in de wc boven de tegels :P

Trouwens, Kwantum heeft wel vaker leuk behang voor hele kleine prijsjes en in de winkel liggen ook vaak afgeprijsde rollen waar stukjes af zijn.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 23:23:51 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_191530208
Ik heb behang met bladeren erop, van de Hornbach. Werd me destijds teveel gedoe na het vloerschuurdrama :')

Ik heb het uiteindelijk bewaard om nog mee te kunnen knutselen maar t is echt meer dan genoeg dus een baan of een paar banen kan makkelijk!
pi_191533048
Ik heb geloof ik nog wel een baan of twee turquoise octopusbehang :+ :+

Is wel een wat andere techniek - een soort grote sticker die je er (als het goed is, niet geprobeerd :')) ook weer zo af kunt halen en eventueel herplakken.
Let me see you stripped down to the bone
pi_191551906
Wij gaan deze zomer verhuizen dus de kinderen krijgen een nieuwe slaapkamer en een speelkamer, ik heb al honderden ideeën en plannen maar kan nog wel wat extra inspiratie gebruiken.

Jewel's kamer is erg klein, ze krijgt denk ik 1/3e van de kamer die ze nu heeft. Als ze 6 is krijgt ze de zolderkamer want die is mooi ruim, maar met 3 jaar vind ik dat nog te jong dus ze moet het hier maar even mee doen :+ Ter compensatie krijgt ze een halve hoogslaper zodat ze ook onder haar bed kan spelen en we de ruimte optimaal benutten, deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We willen er een jungle kamer van maken, dus we hebben de olifantenkruk en de leeuwenkruk bij de kwantum alvast gekocht. Het idee is om aan de kant van het bed een junglebehang te doen, maar iets wat niet te kinderachtig is. Ik dacht aan zo iets, maar dat is misschien weer te ouwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideeen voor behang of verf zijn meer dan welkom, ik wil het een lichte kamer houden maar wel met een speels accent. De muur waar de kast komt wil ik denk ik wit houden, daar komen dierenkoppen aan de muren, maar misschien is een lichte tint groent ook wel heel warm. Verder ben ik op zoek naar een speels vloerkleed in het thema jungle en vraag ik mij af of zo'n lamp leuk gaat zijn:

SPOILER
De kamer van Vlokje is van normale grootte, de lange muur en een korte muur worden petrol blauw met de volgende muurstickers:

SPOILER
Zij krijgt het bed van Jewel, deze:

SPOILER
Verder gaan we wat koperen en witte sterren van hartendief op de muur plakken en heeft ze een witte kledingkast met bijpassende commode (die op den duur als dressoir kan dienen) van Woood. Vooral voor haar kamer ben ik zoekende naar verder aankleding in de vorm van passende accessoires. Ik ben verliefd op de lamp van Hartendief die past bij die muurstickers maar moet vrouwlief daar nog voor zien over te halen. Maar wat voor kleur vloerkleed doe je er bij? Ze heeft nu een groot roze kleed in de vorm van een beer, maar die gaat weg want dat misstaat in de nieuwe kamer. Heeft iemand en ander idee?

Last but not least de speelkamer. Die krijgt één lange en korte muur in het lichtgroen met de volgende behangcirkel:

SPOILER
We gaan een leeshoek maken met een groot rond (plat) zitkussen, wij hadden er 1 van Fatboy gezien maar ik twijfel nog.. Verder zag ik ergens de fotoplankjes van Ikea voorbij komen die ideaal dienen als boekenplankjes dus komen op de muur. Met dan nog een verrijdbaar boekenkistje erbij.

We hebben op dit moment al een speelmeubel, die gaat mee, deze (van internet dus niet die van ons maar wel dezelfde stoelen erbij):
SPOILER
Ik zoek nog een speelgoedkast voor de kinderkamer, een vakkenkast zou het handigst zijn denk ik maar vind ik niet mooi. Verder vraag ik mij af of ik het verder moet opvullen of het zo moet laten. Dat speelmeubel is 2 meter lang, er staan nog 2 speelgoedkisten, de leeshoek wordt vrij groot en uiteindelijk is het natuurlijk juist de bedoeling dat ze daar lekker de ruimte hebben om te spelen. De kamer zelf heeft een grootte van ongeveer 5,5 meter bij 3,5 denk ik. Vrouwlief opperde nog een bureautje, maar het speelmeubel heeft ook al een bureau. Wat zouden jullie doen?
  maandag 17 februari 2020 @ 14:29:57 #63
298315 SacreCoeur
pi_191552188
En ipv jungle behang kun je ook behang Danielle van de Kwantum nemen misschien? Die komt hier in de nieuwe slaapkamer en dan gemengd met de polkadots. Ooit ergens op instagram voorbij zien komen en dat vond ik zo leuk!

Alleen totaal niet jungle natuurlijk :')
  maandag 17 februari 2020 @ 14:30:14 #64
298315 SacreCoeur
pi_191552194
Ik ga kijken of ik de foto nog kan vinden op instagram.

Gevind. Het was helemaal niet Danielle met Polka, maar Annette met Polka.
Ook leuk.

Al denk ik dat wij nog steeds wel voor Danielle gaan.

[ Bericht 76% gewijzigd door SacreCoeur op 17-02-2020 14:35:46 ]
pi_191552265
Zoiets lijkt mij ook gaaf op een junglekamer:

pi_191552309
En dan een monstera vloerkleed?

maandag 17 februari 2020 @ 14:40:21 #67
298315 SacreCoeur
pi_191552317
Dat behang is hysterisch leuk, maar ook hysterisch duur :D
pi_191553021
Dat met die polkadots vind ik ook echt heel erg leuk! Als ik google op Danielle behang bij Kwantum dan zie ik behang met luipaardjes, is dat de goede?

Ik had op Facebook deze combi gezien, die vond ik ook heel erg leuk:

Ik ben alleen bang dat dat in de kamer van Jewel niet mooi gaat zijn omdat de kamer te klein is om dit zo naast elkaar te doen. Dan zouden dus alleen de tegenoverliggende (korte) muren gedaan worden en dan is het effect van zo'n combinatie weg ben ik bang.

Het behang met de vogels vind ik wat te druk, ziet er op zo'n klein stukje fantastisch uit maar vind ik dan tegenvallen op een muur waar het patroon zich constant herhaalt. Dat vloerkleed is wel heel leuk O+
  maandag 17 februari 2020 @ 16:19:45 #69
298315 SacreCoeur
pi_191553879
Danielle is luipaardjes inderdaad.
Je hebt het behang zowel in het zwart als wit.

Maar als je de kamer te klein vindt voor verschillende muren kan je het natuurlijk ook in de accenten leggen.
Dus polka muurtje en dan groene lamp of weet ik het.
pi_191617476
Wat een toffe combinaties komen hier voorbij. En dat vloerkleed van Aure, wauw! Hier is het kamertje ook klaar. Wij weten niet of we een zoon of dochter krijgen dus we hebben gekozen voor unisex kleuren. Lichtgrijs met wit en okergeel. Erg blij met het resultaat!

SPOILER
pi_191621420
Leuk! O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 23:06:41 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_191623062
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:29 schreef Schanu het volgende:
Dat met die polkadots vind ik ook echt heel erg leuk! Als ik google op Danielle behang bij Kwantum dan zie ik behang met luipaardjes, is dat de goede?

Ik had op Facebook deze combi gezien, die vond ik ook heel erg leuk:

[ afbeelding ]

Ik ben alleen bang dat dat in de kamer van Jewel niet mooi gaat zijn omdat de kamer te klein is om dit zo naast elkaar te doen. Dan zouden dus alleen de tegenoverliggende (korte) muren gedaan worden en dan is het effect van zo'n combinatie weg ben ik bang.

Het behang met de vogels vind ik wat te druk, ziet er op zo'n klein stukje fantastisch uit maar vind ik dan tegenvallen op een muur waar het patroon zich constant herhaalt. Dat vloerkleed is wel heel leuk O+
Je zou ook alleen het stuk waar het bed tegen de muur staat groen kunnen verven, de rest polkadot.
KuikenGuppy
pi_191629171
Mooi kamertje Quattro!

Heeft iemand hier een adresje waar ik een mooie stoffen of vilten vlaggenlijn kan kopen?
pi_191629341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:42 schreef Malteser het volgende:
Mooi kamertje Quattro!

Heeft iemand hier een adresje waar ik een mooie stoffen of vilten vlaggenlijn kan kopen?
Nobodinoz heeft vlaggenlijnen in leuke kleuren :)
pi_191629473
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:42 schreef Malteser het volgende:
Mooi kamertje Quattro!

Dille en Kamille!

https://www.dille-kamille(...)A3XPYlEaAnTyEALw_wcB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')