Oudjequote:
Neh, Dry January enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of gewoon meer wijn drinken! Als je toch koppijn krijgt, kan je net zo goed aan de alcohol gaan
Vroeger waren er Flylady topics, die waren echt geniaal.quote:
Rust, Reinheid, Regelmaat.quote:
Ok, het gaat zo'n forum worden?quote:- Hoe kan ik het best een airfryer schoonmaken?
- Nieuwe kopen.
Sterkte nog hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:30 schreef Arizona het volgende:
Middag!
@:Aoibhin ik kamp met een migraine aanval vandaag, heb er ook last van als ik onregelmatig leef en en dan vooral in combinatie met drukte en/of stress
Zo'n oud & nieuw is echt killing voor mij![]()
Zit hier nu lekker suf van de medicijnen en met nog lichte hoofdpijn totaal ongeconcetreerd op het werk, terwijl het druk is. Maar het is niet anders.
Oei. Wie wil je vermoorden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:32 schreef Dave het volgende:
Ik heb er gisteren 8 afleveringen van HTGAWM doorheen gejast.
quote:- Hoe houd je je boeken in een open boekenkast stofvrij?
- Doe ze in plastic dozen met deksel
- Leg er een laken over heen
- Haal de boekenkast uit de kamer.
Nee zo'n forum gaat het niet worden.quote:
Nee, sorry, dat is het al inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee zo'n forum gaat het niet worden.
Greys is alvast aan het uitrekenen hoeveel ze nu aan aandelen winst maaktquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat @:Greys daar nog niet gereageerd heeft! Een heus Airfryerttopic!
quote:Dacht laat ik het jaar eens goed beginnen en het huis, stofzuigen....ik dacht heey dat is leuk daar kun je ook wat anders mee...
Mannen met een bloedlul snappen het nu al denk ik...
Iemand tips? Piemol zit nu vast...
Ik heb net uitgebreid mijn wc poets ritueel beschrevenquote:
Met aangepaste spelling ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat @:Greys daar nog niet gereageerd heeft! Een heus Airfryerttopic!
Ja dat is waar, die gaat dat advies een nieuwe te kopen niet weerleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys is alvast aan het uitrekenen hoeveel ze nu aan aandelen winst maakt
Een piemol die in een stofzuiger past is natuurlijk sowieso al een afknapperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |