China is erger dan de hel, dat kind moet niet zeuren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor zo'n jochie van circa 12 jaar (?) lijkt me dit de hel.
Tot nu toe is ie alleen maar vretend in beeld geweestquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:06 schreef Ronald het volgende:
Pei Pei zal wel flink gepest worden daar als dikke Aziaat
Ik was ook met gierende banden vertrokken.quote:
Snorlax.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Tot nu toe is ie alleen maar vretend in beeld geweest
Mieux que moi.quote:
gaat maar net goed telkens iddquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Szura het volgende:
Het is een wonder dat Klaas nog niet levensgevaarlijk gewond is geraakt als je hem zo bezig ziet
Dat kind kan nog verkocht worden aan orgaanrovers uit China.quote:
Ouders moeten koste wat het kost de droom najagen en hopen dan dat het kind zo veel mogelijk zijn bek houdt. Bingo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:21 schreef JJ76 het volgende:
Hoe gaat het goeeed!!
Nou ja geweldig, je kind super ongelukkig.
Dit dus...rij hem de eerste dag gewoon naar school.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:24 schreef Szura het volgende:
Ja handig ook, stuur dat kind dat geen Frans spreekt lekker in z’n eentje de eerste dag naar die school
Zou Danny ook als regel op fok! moeten instellen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:25 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen wat zeggen als het ergens op slaat
Dat is in Frankrijk toch behoorlijk not done hoor ...quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...rij hem de eerste dag gewoon naar school.
Dus Pei Pei moet komende maanden stil blijven.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:25 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen wat zeggen als het ergens op slaat
Nee een Vlaams.quote:
Alles moet leuk blijven, dat kind mag niet teveel zeuren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef Szura het volgende:
Dit zijn van die ouders die alles goedpraten wat kut is (flutplanning, bejaarde moeder achtergelaten, eenzaam kind) omdat ze ‘hun droom’ leven. Egoïsten.
Hier heb je je WiFi, nou je bek dicht!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles moet leuk blijven, dat kind mag niet teveel zeuren.
Is natuurlijk altijd in enige mate bij mensen die zo'n grote stap maken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef Szura het volgende:
Dit zijn van die ouders die alles goedpraten wat kut is (flutplanning, bejaarde moeder achtergelaten, eenzaam kind) omdat ze ‘hun droom’ leven. Egoïsten.
'Ja hij kan zich wel aanpassen, maar wil hij het wel?'quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef Szura het volgende:
Hier wel in overdreven mate. Hij vertelt hoe z’n dag was, moeder blijft de blaadjes lezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is natuurlijk altijd in enige mate bij mensen die zo'n grote stap maken.
Carbonfiber BH nodig.quote:
Maar goed ook voor moeder, anders had ie allang de TGV naar oma in Nederland genomenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, hij neemt weinig initiatief ...
Ik dacht hetzelfde. Had best bij oma kunnen gaan wonen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar goed ook voor moeder, anders had ie allang de TGV naar oma in Nederland genomen
Het is maar een kindquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Toon eens initiatief, klare lamlul.
Ze hebben de kamer met balkon genomen zo te zien ...quote:
Zal ook wel snel volgeboekt raken idd, populaire plek.quote:
Niet chic idd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:39 schreef Yaku het volgende:
Lekker een rondleiding door de kamers als de gasten er nog in zitten
Ik snap het niet. Doe het gewoon iedere zaterdagavond om 21h30. Heb je gegarandeerd goede kijkcijfers.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:41 schreef Yaku het volgende:
Zijn de Ik Vertrek afleveringen in de uitverkoop ofzo?
Kost nogal wat om te voeden ben ik bang.quote:
Niks zo schizofreen als het uitzendschema van Ik Vertrek.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Doe het gewoon iedere zaterdagavond om 21h30. Heb je gegarandeerd goede kijkcijfers.
Misschien heeft dit met de Op1-NPO1 vs Eva-RTL4 war te maken. Eva begint namelijk morgen met haar show.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks zo schizofreen als het uitzendschema van Ik Vertrek.
Jaaaa, die arme jongen kon niet eens rustig fappenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
Pei Pei slaapt in de weekenden regelmatig in een van de chambres. Zo heeft hij privacy en wij ook.
Lol, die vond ik ook heel typerend. Het jongetje kreeg niksquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:14 schreef Szura het volgende:
De aflevering in een beeld samengevat
[ afbeelding ]
Deze wil ik zien @hoe-die-nie !quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:08 schreef KennyPowers het volgende:
NEXT
Mario (47) en Milko (54) wonen in een prachtig appartement in Amsterdam Oud-Zuid. De supermarkt is om de hoek, musea zijn op loopafstand en er is altijd leven op straat. Het stel heeft jaren genoten van het bruisende leven in de hoofdstad, maar ze zijn wel toe aan iets anders.
Ze hebben een vervallen boerderij op het Portugese platteland gekocht. Het plan is om van hun nieuw stulpje een yoga-paradijs te maken. Voordat ze de eerste groep kunnen ontvangen moet er heel wat gebeuren. Helaas is Mario - volgens Milko - helemaal niet handig en hebben ze al snel mot met Portugese bouwers.
Als aannemer nummer negen na een half jaar nog steeds geen offerte heeft gegeven, gaan ze weer op zoek naar een ander. Via via komen ze in contact met bouwer Mario. Ondanks dat hij de hoofdprijs vraagt, gaan ze toch met hem in zee. Ze hebben namelijk 'een goed gevoel bij hem'. Zijn werklui gaan voortvarend te werk, totdat het stel ook met hen in de clinch ligt. Ze vinden dat de klussers slordig werk afleveren. Na negen maanden is de riolering nog steeds niet aangelegd en lopen de gemoederen hoog op...
Uitzending vrijdag 3 januari 2020, 22.25 uur op NPO 1
Topshow
2.5 ton betaald en 2 ton bouwbudgetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit, gemist wat ze ervoor betaald hebben.
250k + 200k bouwbudgetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit, gemist wat ze ervoor betaald hebben.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
220.000 extra betalen voor een “goed gevoel”
En te vreten geven.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lol klusbudget ruim verdubbeld en gezellig de bouwvakkers bij je laten logeren.
Zoiets hadden ze uiteindelijk ook bij die andere betaald.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
220.000 extra betalen voor een “goed gevoel”
Idd, en dan heb je ook nog je eigen bedrijf dat niet los kan en waaruit onkosten komen. Rare regeling...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:07 schreef JJ76 het volgende:
200 euro per dag na datum. Nou dat is niet duur om met 9 man in volpension te zitten. Gewoon treuzelen dus
Gewoon een artiest.quote:
Door 9 arbeiders, kost niets extraquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Ze worden gewoon genaaid waar ze bij staan.
Yoga hequote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:32 schreef Perrin het volgende:
Mario heeft wel engelengeduld met die stresskip Milko zeg.
Blijft bijzonder de genoemde budgets: aankoop 150.000, budget verbouwen 80.000 wat op is na een paar maanden, wie had dat verwacht, maar wonder boven wonder, paar maanden verder druk met verbouwen en weer een paar maanden druk met verbouwen, toekomstplanning is druk met verbouwen zijn, inkomsten, uhhh, geen of weinig, blijft bijzonderquote:
Portugal momenteel stuk homo toleranter dan NL hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2 homo's in conservatief Portugal zal ook wel een uitdaging worden.
quote:Nadat Gine uit Roosendaal een zware behandeling tegen borstkanker had gehad, besloot ze met haar partner David een 'casa rural' te starten op het Spaanse platteland. Er is een speciaal arrangement voor borstkankerpatiënten.
Er was een intense periode aan voorafgegaan toen David en Gine besloten om het roer om te gooien: een zware behandeling tegen borstkanker die Gine had gehad. Ik vertrek volgt het Roosendaalse koppel bij de start van hun zogeheten 'casa rural'. Dat is feitelijk een bed and breakfast op het Spaanse platteland.
David en Gine kozen voor het plaatsje Aspe, op een half uur rijden van de kustplaats Alicante. Bijzonder is dat het verblijf, getiteld Casa el Cardo Morado, een speciaal arrangement biedt voor mensen die op adem willen komen tijdens of na een borstkankerbehandeling. 'Ik weet als geen ander hoe fijn het is om er even helemaal tussenuit te gaan, even de boel de boel te laten en even uit die ziekenhuisomgeving', schrijft Gine op hun website.
Dit project in een verlaten rotsgebied gaat van zijn leven niet renderen met yoga.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijft bijzonder de genoemde budgets: aankoop 150.000, budget verbouwen 80.000 wat op is na een paar maanden, wie had dat verwacht, maar wonder boven wonder, paar maanden verder druk met verbouwen en weer een paar maanden druk met verbouwen, toekomstplanning is druk met verbouwen zijn, inkomsten, uhhh, geen of weinig, blijft bijzonder
Huis in Amsterdam ging toch in de verkoop?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijft bijzonder de genoemde budgets: aankoop 150.000, budget verbouwen 80.000 wat op is na een paar maanden, wie had dat verwacht, maar wonder boven wonder, paar maanden verder druk met verbouwen en weer een paar maanden druk met verbouwen, toekomstplanning is druk met verbouwen zijn, inkomsten, uhhh, geen of weinig, blijft bijzonder
3 ton overwaarde gecashdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in Amsterdam ging toch in de verkoop?
Okay, niet mee gekregenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in Amsterdam ging toch in de verkoop?
Hoe kunnen jullie dit in godsnaam een sympathiek stel vinden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Sympathiek stel en ze hebben er iets moois van gemaakt.![]()
Dat je niet op een tonnetje meer of minder hoeft te kijken is dan ook wel fijn.
Dit. Het was gênant om te kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie dit in godsnaam een sympathiek stel vinden?Twee van die kibbelende nichten vind ik alles behalve sympathiek
Volgende week nog 1. Maar van deze 4 dagen ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 5 minuten alweer de (voorlopig) laatste aflevering.
Alle 3 tot nu toe gezien. Blijft een leuk programnaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 5 minuten alweer de (voorlopig) laatste aflevering.
Ik vond ze absoluut niet sympathiek. En daar had hun geaardheid niets mee te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Sympathiek stel en ze hebben er iets moois van gemaakt.![]()
Dat je niet op een tonnetje meer of minder hoeft te kijken is dan ook wel fijn.
Nee inderdaad, zeker niet tov wat ze er mee willen doen.quote:
Die indruk kreeg ik ook vh voorstukjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef Perrin het volgende:
Huis is volgens mij rijp voor de sloop.
Is niet afgemaakt en heeft 3 jaar zonder afwerking weer en wind te trotseren gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef AgnesGru het volgende:
Huis heeft niet voor niets 3 jaar leeg gestaan.
Nergens anders werken zon domme mensen....echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef bombmannl het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef bombmannl het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
En is zo'n cheapo prefab geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Is niet afgemaakt en heeft 3 jaar zonder afwerking weer en wind te trotseren gehad.
Ja, WTFquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:49 schreef bombmannl het volgende:
Bijna het dubbele waard nu al, hahaha
Tja, de kans dat je vakantie daar verregent is iig klein.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het oogt nou niet meteen als een fijne plek daar, vind ik
Ik heb recent mijn enkel verstuikt door een traptrede te missenquote:
Dát snap ik ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Waarom neemt bijna niemand van die emigranten de moeite om van te voren de taal te leren?
Buenos dias is goedemorgen, buenas noches is goedenacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Waarom neemt bijna niemand van die emigranten de moeite om van te voren de taal te leren?
Ook niet handigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb recent mijn enkel verstuikt door een traptrede te missen
Dit !! Zo laks, ik snap het echt niet en dan verbaasd zijn als je beflikkerd wordt......quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Dit is toch best redelijk? Heb wel slechter gehoord in dit progamma.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Sowieso niet. Ik kan niet eens een muur latexenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet handigIk zou je niet aanraden een opknaphuis te kopen..
Die makelaar wel. David niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is toch best redelijk? Heb wel slechter gehoord in dit progamma.
Die man klonk net meer als Belg trouwens.
in tullepentanenstadquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef KennyPowers het volgende:
Blijf dan lekker in brabant kutjes
Ik vind David zo en nu en dan een Vlaamse tongval (van net over de grens) hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die makelaar wel. David niet.
IKEA bouwpakketquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben een kartonnen huis gekocht
Ik niet. En ik kom van origine uit West-Brabant. Vlak bij de Belgische grens.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind David zo en nu en dan een Vlaamse tongval (van net over de grens) hebben.
Uit welk deel kom jij dan?quote:
Cheapo prefab blokhut. Echt rijp voor de sloop.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Perrin het volgende:
Afbreken en een echt huis bouwen is eigenlijk de enige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |