quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we zijn gezellig uit eten geweest. Iedereen nog bedankt voor de felicitaties
Barmeisje, dat klinkt wel heel erg onschuldigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik waarschijnlijk niet thuis, we hebben een voetbaltoernooi morgen en ik mag barmeisje zijn
Ben ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Barmeisje, dat klinkt wel heel erg onschuldig
Ik niet meer hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:53 schreef peaceman het volgende:
je verbaast je er wel over wat er allemaal NIET in de top 2000 staat hoor..
Die zit vast bij mij, kan hem dus niet lager zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon de volumeknop wat omlaag doen dan
waarom? politiek incorrect?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
Dit nummer verbaast me dan niet zo dat het niet in de top 2000 staat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
Dit nummer verbaast me dan niet zo dat het niet in de top 2000 staat.
Iets minder sterk.quote:
Je mist een woordje. Of was dat ook de bedoeling?quote:
maar wel gezelligquote:
nee niet echtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mist een woordje. Of was dat ook de bedoeling?
Ik kan dat beamenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Barmeisje, dat klinkt wel heel erg onschuldig
Terwijl ik aan het lezen ben zie ik je van nick UI veranderen. Zijn de feestdagen nu officieel afgelopen?quote:
Het is binnenkort wel weer Blue Monday!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl ik aan het lezen ben zie ik je van nick veranderen. Zijn de feestdagen nu officieel afgelopen?
Oh ja, daar kan ik wel een UI voor maken. Heb ik wat te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is binnenkort wel weer Blue Monday!
Goedenavond...
Lekkerrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |