Valt er thuis niks te zuigen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:07 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Bedankt voor de schone tijd hier.
Aangepast. Sorry voor late reactiequote:Op donderdag 30 januari 2020 10:56 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Topuc titel moet zijn: Mathias (24) overleden.
KLB / Mathias (24) overleden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Kan die infantiele kappa knoffo gimmick niet een keer stoppen?
Hear hearquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
KLB / Mensen die haten op Amerikanisering
Kan er wat gedaan worden aan die infantiele topicdiarree?
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
Dit, en ook de verzonnen bullshit van Wollah en bijbehorend pijpkliekje mag wat harder aangepakt worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:21 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dit, en ook de verzonnen bullshit van Wollah en bijbehorend pijpkliekje mag wat harder aangepakt worden.
Dat niet wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
KLB / Niet weten wat een Kappa Knoffo is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zielig mannetje toch.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Kansloze stroom aan kuttopics
Naamtopics mogen niet
@:hugecooll
@:amarantha
@:solotovski
@:haags_kwartiertje
@:pharkus
Goed dat je even de mods er bij haalt.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
Naamtopics mogen niet
Misschien moet je dan toch eens bij jezelf te rade gaan met je constante stroom aan kuttopics. Mijn motivatie om te blijven modden ben ik momenteel kwijt. Ben toch gvd geen oppas voor een select groepje kleine kinderen. Water naar de zee dragen ditquote:Op zondag 2 februari 2020 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
Naamtopics mogen niet
Hoe dacht je dan dat modden in KLB zou zijn?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens bij jezelf te rade gaan met je constante stroom aan kuttopics. Mijn motivatie om te blijven modden ben ik momenteel kwijt. Ben toch gvd geen oppas voor een select groepje kleine kinderen. Water naar de zee dragen dit
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden in deze moeilijke tijdquote:Op zondag 2 februari 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens bij jezelf te rade gaan met je constante stroom aan kuttopics. Mijn motivatie om te blijven modden ben ik momenteel kwijt. Ben toch gvd geen oppas voor een select groepje kleine kinderen. Water naar de zee dragen dit
Je zou je ook in kunnen spannen om die rotte appels te laten verwijderen.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dwaassluis.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:38 schreef herverwijderd het volgende:
Welke sluis is er trouwens opengezet dat er weer zo'n golf aan kutusers met een act bij; s gekozen men de afgelopen week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |