Denken dat iedereen de huidige regering support.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
De VSLekker een terroristenland als Israël steunen zodat er nog meer Palestijnse kinderen kapot gebombardeert kunnen worden
![]()
Tevens Engels een mooie taal vinden![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
Trump/Obama/Bush beleidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
De VSLekker een terroristenland als Israël steunen zodat er nog meer Palestijnse kinderen kapot gebombardeert kunnen worden
![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
De Amerikaanse economie loopt als een tierelier hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze helpen niet alleen hun eigen land naar de kanker, maar heel de planeet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie loopt als een tierelier hoor
Israël beste landquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
Fixedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen wie/welke/wat "haten op" nog steeds gebruiken.
Haten op wien en wierquote:
Ik ben helemaal geen Nederlander en ik sta altijd aan de kant van de VS, dus landverrader kan ik niet zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen hier hebben het wel eens over landverraders, wat meestal nergens op slaat, maar wanneer ze het over deze TS zouden zeggen zouden ze tot op zekere hoogte een punt hebben.
Niet overal "Mensen wien dewelk hetgeen wuur welke" gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet overal "mensen hetgeen" gebruiken.
Niet overal “mensen zulke” zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet overal "mensen hetgeen" gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |