Ik snap het ook wel, maar goed dat het er is.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet dat je van kinderalimentatie financieel veel beter wordt. Het is een bijdrage in het levensonderhoud van dat extra kind.
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 5 januari 2020 10:53 schreef Puk1234 het volgende:
Ik denk dat TS die tijd van de zwangerschap maar moet gebruiken om zich voor te bereiden op een hele hectische periode en gewoon op de blaren moet gaan zitten en toch zn verantwoording moet nemen en hier sws een harde les uit trekken. Dat is het enige wat mij duidelijk is geworden uit het hele verhaal. Misschien hard en kort door de bocht maar zo is het wel!
Wat wel?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Want valt me op dat die meest venijnig reageren dat ie op de blaren moet zitten e.d.
Dat helpt TS toch niet?
Er is niet veel anders wat hij kan doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Want valt me op dat die meest venijnig reageren dat ie op de blaren moet zitten e.d.
Dat helpt TS toch niet?
Misschien kan hij voor alle drie zorgen met 2 vingers in de neus en gaat hij lalalala door het leven?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er is niet veel anders wat hij kan doen.
Daar is weinig venijnigs aan, is gewoon wat het is. Het zijn gewoon de consequenties van zijn gedrag.
Hij ging wel met 2 vingers in de neus, zo lalala, over Nina heen zonder condoom.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien kan hij voor alle drie zorgen met 2 vingers in de neus en gaat hij lalalala door het leven?
Ik ben geen vrouw, ik ben gewoon realistisch en misschien kort door de bocht. Beter als TS alleen maar meer denkstof geven waar die uiteindelijk niks aan heeft. Wat ik zeg daar komt het gewoon op neer en aan die duidelijkheid heeft TS meer dan om de waarheid draaien. Duidelijkheid, zodat hij zich kan gaan focussen op de belangrijke dingen die hem te wachten staan. Het is een moeilijke en ingewikkelde situatie en dan kan je beter ff heel nuchter gaan nadenken en dingen gelijk goed aanpakken.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Dat helpt TS toch niet?
Het is vooral de consequentie van háár gedrag: abortus weigeren.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er is niet veel anders wat hij kan doen.
Daar is weinig venijnigs aan, is gewoon wat het is. Het zijn gewoon de consequenties van zijn gedrag.
Volgens mij zijn er verschillende mogelijkheden van co-ouderschap mogelijk hoor. En ik zou niet teveel dingen op voorhand uitsluiten of juist al als heilige graal zien voordat er met een mediator is gepraat.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:40 schreef Seven. het volgende:
Zijn je kinderen wel geholpen met 2-3 keer per week heen en weer?
Je zegt niet veel, feitelijk zeg je “TS je moet je kut voelen, want wat jij deed is niet sociaal maatschappelijk verantwoord”.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:39 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben gewoon realistisch en misschien kort door de bocht. Beter als TS alleen maar meer denkstof geven waar die uiteindelijk niks aan heeft. Wat ik zeg daar komt het gewoon op neer en aan die duidelijkheid heeft TS meer dan om de waarheid draaien. Duidelijkheid, zodat hij zich kan gaan focussen op de belangrijke dingen die hem te wachten staan. Het is een moeilijke en ingewikkelde situatie en dan kan je beter ff heel nuchter gaan nadenken en dingen gelijk goed aanpakken.
Had makkelijk voorkomen kunnen worden als hij maar een rubbertje had gebruikt.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is vooral de consequentie van háár gedrag: abortus weigeren.
Heb niks over de achtergrond gezegd. Zeg wat over wat TS te wachten staat en daar ff realistisch naar moet kijken.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt niet veel, feitelijk zeg je “TS je moet je kut voelen, want wat jij deed is niet sociaal maatschappelijk verantwoord”.
Eens. Voor nu is het beter om opties open te houden. Hopelijk leidt dat tot een oplossing die voor alle betrokkenen werkt.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verschillende mogelijkheden van co-ouderschap mogelijk hoor. En ik zou niet teveel dingen op voorhand uitsluiten of juist al als heilige graal zien voordat er met een mediator is gepraat.
Het is een fors bedrag voor wie moet betalen.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet dat je van kinderalimentatie financieel veel beter wordt. Het is een bijdrage in het levensonderhoud van dat extra kind.
Dat is helemaal nog niet zo want hij moet nog kiezen. Hij kan Nina de rug toekeren. Hij kan ze allemaal de rug toekeren en gewoon veel dokken. Hij kan nog kiezen voor zijn huidige vrouw en dit avontuur vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:44 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Heb niks over de achtergrond gezegd. Zeg wat over wat TS te wachten staat en daar ff realistisch naar moet kijken.
Er voor de kinderen zijn. Ook voor de nieuwe, dat zal die moeten gaan doseren. Je kan niet iedereen de rug toekeren, dat gaat aan je knagen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet zo want hij moet nog kiezen. Hij kan Nina de rug toekeren. Hij kan ze allemaal de rug toekeren en gewoon veel dokken. Hij kan nog kiezen voor zijn huidige vrouw en dit avontuur vergeten.
Allemaal opties.
Maar jij zegt: “je moet op de blaren zitten”.
Kan wel, genoeg voorbeelden van.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:51 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Er voor de kinderen zijn. Ook voor de nieuwe, dat zal die moeten gaan doseren. Je kan niet iedereen de rug toekeren, dat gaat aan je knagen.
Daar kan jij niet over oordelen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:53 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Tja daar heb ik persoonlijk geen respect voor. Teken van zwakte en lafheid!
Ik zeg toch ik persoonlijk. Als jij dat wel respectvol vind dan heb jij een ander moraal als mij.quote:
Jurisprudentie wijst uit dat een rubbertje gebruiken onvoldoende is om je van het betalen van kinderalimentatie te ontslaan. In tegendeel: door dat rubbertje uit de vuilnisbak te vissen en je zaad daaruit te gebruiken om zwanger te worden heb je alsnog de betalingsplicht (een van de zaken die ik tegenkwam). En als de moeder zegt dat jij de verwekker bent en als ouder de dna-test op het kind weigert, mag je nog steeds betalen (en de dna test kan falen als naaste familie in het spel is, er is nooit 100% zekerheid).quote:Op zondag 5 januari 2020 11:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Had makkelijk voorkomen kunnen worden als hij maar een rubbertje had gebruikt.![]()
Ik vind dat zeker niet respectvol bij een respectvolle vrouw, maar daar kunnen we dus niet over oordelen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:55 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik persoonlijk. Als jij dat wel respectvol vind dan heb jij een ander moraal als mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |