Ligt er maar net aan hoeveel diegene verdient. Mijn partner betaalt 75 euro per kind. Ik vind dat niet veel als bijdrage voor levensonderhoud.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is een fors bedrag voor wie moet betalen.
De moeder wil de verantwoording zelfs volledig op haar nemen zolang er maar geen abortus komt. Is toch wel redelijk respectvol naar TS toe vind ik. Waardig genoeg om haar niet helemaal te laten stikken.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker niet respectvol bij een respectvolle vrouw, maar daar kunnen we dus niet over oordelen.
In NL lopen veel te veel ongelukkige mennekes rond die zich letterlijk heb laten naaien en over zich heen hebben laten lopen.
Dan kan voor jezelf kiezen voor alle partijen weleens de beste keuze zijn.
En onthoud er zijn altijd opties! Laat dat merken en niet over je heen lopen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 11:55 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jurisprudentie wijst uit dat een rubbertje gebruiken onvoldoende is om je van het betalen van kinderalimentatie te ontslaan. In tegendeel: door dat rubbertje uit de vuilnisbak te vissen en je zaad daaruit te gebruiken om zwanger te worden heb je alsnog de betalingsplicht (een van de zaken die ik tegenkwam). En als de moeder zegt dat jij de verwekker bent en als ouder de dna-test op het kind weigert, mag je nog steeds betalen (en de dna test kan falen als naaste familie in het spel is, er is nooit 100% zekerheid).
Allemaal in het belang van het kind
Tja wat bedoeld ze er mee?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:02 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
De moeder wil de verantwoording zelfs volledig op haar nemen zolang er maar geen abortus komt. Is toch wel redelijk respectvol naar TS toe vind ik. Waardig genoeg om haar niet helemaal te laten stikken.
Ja, dat. De man heeft meer verplichtingen dan de vrouw, wat de vrouw dus macht geeft over de man. Bij normale mensen geen probleem, maar als zo'n vrouw kwaad wil doen heeft ze de wet nog aan haar kant ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker niet respectvol bij een respectvolle vrouw, maar daar kunnen we dus niet over oordelen.
In NL lopen veel te veel ongelukkige mennekes rond die zich letterlijk heb laten naaien en over zich heen hebben laten lopen.
Dan kan voor jezelf kiezen voor alle partijen weleens de beste keuze zijn.
En onthoud er zijn altijd opties! Laat dat merken en niet over je heen lopen.
Plus, TS vindt Nina leuk. Als het aan hem ligt, komt Nina gewoon bij hem wonen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:02 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
De moeder wil de verantwoording zelfs volledig op haar nemen zolang er maar geen abortus komt. Is toch wel redelijk respectvol naar TS toe vind ik. Waardig genoeg om haar niet helemaal te laten stikken.
Correct, zie jurisprudentie over de dna test.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:03 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je hoeft als man geen seks te hebben, als die geldwolven er dan toch allemaal erop uit zijn om je financieel uit te kleden.
Dat is meer een wanhoops-kreet. Denk je nou echt dat zij erop zit te wachten om er alleen voor te staan. Is een moeilijke situatie voor beide zeker weten. Maar ik zou zeggen laat die vrouw niet stikken daar krijgt TS echt spijt van.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja wat bedoeld ze er mee?
Ze ziet haar eigen fout ook in en hij hoeft niet te betalen?
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:03 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je hoeft als man geen seks te hebben, als die geldwolven er dan toch allemaal erop uit zijn om je financieel uit te kleden.
Je weet zelf ook dat zulke zaken hoogst uitzonderlijk zijn. Hou je lul gewoon in je broek als je zo bang bent voor de gevolgen van seks.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Correct, zie jurisprudentie over de dna test.
Haha, I am the one who knocks!quote:Op zondag 5 januari 2020 12:07 schreef Heremeteit het volgende:
Mijn god wat een puinhoop. Ik zou de stofzuigerzaak bellen en vragen naar een dustfilter for a Hoover Max Extract Pressure Pro Model 60.
En zelfs als je per se geen kinderen wilt, maar wel condoomloze seks wilt, zonder dat je afhankelijk bent van een vrouw die anticonceptie gebruikt, zijn er ook hele goede mogelijkheden. Het is ongelofelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat zulke zaken hoogst uitzonderlijk zijn. Hou je lul gewoon in je broek als je zo bang bent voor de gevolgen van seks.
Altijd je eigen zooi opruimen dus ....quote:Op zondag 5 januari 2020 11:55 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jurisprudentie wijst uit dat een rubbertje gebruiken onvoldoende is om je van het betalen van kinderalimentatie te ontslaan. In tegendeel: door dat rubbertje uit de vuilnisbak te vissen en je zaad daaruit te gebruiken om zwanger te worden heb je alsnog de betalingsplicht (een van de zaken die ik tegenkwam). En als de moeder zegt dat jij de verwekker bent en als ouder de dna-test op het kind weigert, mag je nog steeds betalen (en de dna test kan falen als naaste familie in het spel is, er is nooit 100% zekerheid).
Allemaal in het belang van het kind
Dat wist hij al voordat ze zwanger werd volgens de OP. Hij wist hoe ze over abortus dacht.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is vooral de consequentie van hįįr gedrag: abortus weigeren.
Yep. Welkom in de 21ste eeuw, mannen hebben helemaal geen basisrecht op onbeschermde seks. Al lijkt een enkeling hier dat wel oprecht te geloven.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
[..]
En zelfs als je per se geen kinderen wilt, maar wel condoomloze seks wilt, zonder dat je afhankelijk bent van een vrouw die anticonceptie gebruikt, zijn er ook hele goede mogelijkheden. Het is ongelofelijk.
Dat komt natuurlijk omdat dit een fake topic is, maar dat terzijdequote:Op zondag 5 januari 2020 12:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat wist hij al voordat ze zwanger werd volgens de OP. Hij wist hoe ze over abortus dacht.
Toch vond hij het prima er onbeschermt overheen te gaan.
Ik heb zo het vermoeden dat hij ook wist dat ze onbeschermt was. Nu moet de ts daar maar uitsluitsel over geven. Want dat is niet zeker.
Maar hij is nergens echt heel verrast dat ze zwanger is, schrijft nergens over wtf is hier gebeurd? Wel over dat hij al wist hoe ze over abortus dacht.
Er klopt nog veel minder van als je toch maandelijks een aanzienlijk bedrag kwijt bent aan iets dat zelf niet wilt, nooit hebt gewild, er alles aan hebt gedaan om het te voorkomen, maar de vrouw die het per se wel wilde heeft doorgezet terwijl ze niet de financiėle positie heeft om het kind te onderhouden. Lekker makkelijk om zo iemand anders te laten opdraaien voor je kinderwens.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef Seven. het volgende:
Ergens klopt er iets niet als je kinderen onder bijstandsniveau leven bij je ex die niet fulltime kan werken, terwijl je zelf als gescheiden ouder in luxe leeft en maximaal geld binnenharkt omdat je geen zorgtaken op je neemt.
Dat zeker.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat dit een fake topic is, maar dat terzijde
Wat is er logisch aan om een nieuw account te maken en 1 enkel fake topic te starten ?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit is wel waar.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
De logica = vermaak op een zondagmorgenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Wat is er logisch aan om een nieuw account te maken en 1 enkel fake topic te starten ?![]()
Dan neuk je toch niet, als je natuur zo medogenloos is voor je? Je hebt als man geen basisrecht op onbeschermde seks.quote:
Kans bestaat hier op FOK! altijd wel jaquote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
De logica = vermaak op een zondagmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |