180 passen per minuut???quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoger, als ik echt m'n best doe.
Maar in dit geval bedoelde ik de muziek. Volgens de onderzoekjes zijn 180 passen per minuut ideaal, dus met 180 bpm kan je mooi op de maat lopen.
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
180 passen per minuut???
ik zit op 82 gemiddeld in al mijn trainingen.. en ik heb nog wel hele korte pootjes ook... 180 dat kan toch niet?
Wij vergeven je ditquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
Had helemaal niet door dat ik de lapo had![]()
Was koffie gaan halen en werd afgeleid door de tv
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwamquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Nou ja dat zal wel begin juli gepland zijn, en kort daarna heb ik een nieuwe telefoon in gebruik genomen dus er stond mij niks van bij dat ik die afspraak had. Pas in oktober ben ik toen gaan bedenken dat ik eigenlijk wel een rustige kerstvakantie wilde, en toen kwam op Oudjaarsdag ineens dat mailtje van de tandarts. Ik was er heus wel heen gegaan en zo hoor, zo'n drama is het allemaal niet. Maar ik was even onaangenaam verrastquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwam
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.quote:
Lekker nummer dat.quote:
Lief dagboekquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempoquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.
Dat is een goeie start van verdere reisplannenquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.
Oh, ik schrok al. 180 is echt hoog.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Met fietsen maak je een complete omwenteling, met lopen is dat 2/3 ervan ofzo, qua afstand wat je been aflegt in de afwikkeling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |