Morgen ook. Woensdagquote:
3-6 na een goed winterse periode en met droge lucht is nog wel goed te doen.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
Echt winter lijkt het nog steeds niet te worden. Kouder en winters lijkt wel mogelijk, maar heb persoonlijk liever 6-8 graden, dan 3-6.
Zo werkt het potentieel neerslagoverschot nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:30 schreef Coelho het volgende:
Volgens mij hebben we inmiddels een dik neerslagoverschot. Zo triest en nat als deze winter is, kan ik me er weinig heugen.
Het erge nog is dat je als gek wordt afgevoerd als je zegt dat dit de gemiddelde Nederlandse winter isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
6 maanden herfst. Je wordt er toch niet goed van. Lekker klagen :p. Zsm half maart, hoop ik
doe dan maar 9 maanden herfstquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
6 maanden herfst. Je wordt er toch niet goed van. Lekker klagen :p. Zsm half maart, hoop ik
Soms zijn de zomers ook nog 2.5 maanden herfstquote:
hij is erg vlagerig blijkt wel uit het kaartje! een parasol is hier omgewaaid, ik heb de andere maar zelf plat gelegd. over eerstewereldproblemen gesprokenquote:
Geloof er niks van, die west/zuidwesten wind blijft aanhouden, als de wind in een keer gaat draaien naar oost dan gaat het koud wordenquote:
Veel plaatsen zelfs nog 12+quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:27 schreef cherrycoke het volgende:
Ongelofelijk, is het halverwege januari bijna middernacht is het nog 11 graden buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |