Gvd dit sucks. Wil natuurlijk ook geen loonsverlaging maar ik huur een fricking student achtig kut woning voor veels te veel geld.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:36 schreef F1gamer het volgende:
Je zit met dat brutomaandloon al ver boven de grens voor sociale huur van een alleenstaande.
Ik heb toentertijd mazzel gehad dat ik qua jaarinkomen eronder zat, maar ik verdiende toentertijd 2400 bruto.
meten ze niet van 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:42 schreef kree het volgende:
Ja maar waar ik nu woon wil ik weg
Ok even ik wil beetje uitrekenen
Met 3250 bruto pm kom ik daar nog net mee weg ja?
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef halfway het volgende:
[..]
meten ze niet van 2 jaar geleden?
Dat kloptquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef halfway het volgende:
[..]
meten ze niet van 2 jaar geleden?
Welke regio woon je of wil je wonen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:48 schreef kree het volgende:
Ik ben al bang dat ik fucked ben ofzo hahaha
Katwijk ZH werk is almere ofzo in de buurt maar mag vanuit huis verterekken enzoquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Welke regio woon je of wil je wonen?
Ja weet ik sta daar ingeschreven. Maar het is nogal wachtlijst dingquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:57 schreef F1gamer het volgende:
https://www.woningnetalme(...)eelgestelde%20vragen
https://www.dunavie.nl/ik-zoek/sociale-huurwoningen/inschrijven/
Beide hebben vrijesector woningen
Proef lol ja dat gaat nog even duren ben ik bang met 700 euro op mijn rekening totaal....quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:59 schreef F1gamer het volgende:
Anders gaan zoveel mogelijk sparen en eventueel een huis kopen
Daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik sta daar ingeschreven. Maar het is nogal wachtlijst ding
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd dit sucks. Wil natuurlijk ook geen loonsverlaging maar ik huur een fricking student achtig kut woning voor veels te veel geld.
Dat hoeft niet eens. Ik verdien te veel om huurtoeslag te ontvangen, terwijl mijn huur wel onder 720 euro grens ligtquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.
Weet ik wel. Maar daarom vraag ik hier ook ff advies. Want ik ben geen kenner op dit gebied. Minder loon vragen lijkt nu eigenlijk het handigste en dat sucksquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik ook weinig aan doen.
Je ben niet enigste met dit probleem.
Het is gewoon dat het vorige kabinet en dit kabinet de middenhuur segment de nek heeft omgedraaid
Maar kree heeft het over een hoge huur, dus vandaar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens. Ik verdien te veel om huurtoeslag te ontvangen, terwijl mijn huur wel onder 720 euro grens ligt
Nou huurtoeslag gaat het me niet om, nog wel kunnen huren sociale woningbouw welquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.
Nee dat weet ik maar sta best een tijd ingeschreven al dus sta redelijk hoog. Maar waar ik me zorgen over maak, straks val ik 40 euro ofzo over de limiet en dan is dat net weer niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:03 schreef F1gamer het volgende:
Maar dat ga je niet hoger plaatsen op de wachtlijst.
Enigste wat je nu kan doen is reageren op de woningen en sparen voor een koopwoning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |