Ik kan altijd tegen beter weten in mijn best doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Wij zijn allebei actief in het Feyenoord-topic en we weten allebei dat dit niet waar is.quote:
I stand corrected.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn allebei actief in het Feyenoord-topic en we weten allebei dat dit niet waar is.
En dat zegt veel
ik las fapgroepquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das waar.
Maar alsnog, dit jaar zorg ik er nog voor dat je mij en Stijn joint in de Dimitri-fangroep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
De loting voor The Masters, uitmelkgenot eind deze maand. Wright is de nummer twee van de wereld als hij het WK wint.‘Loting’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sneer van Barney naar Wattimena
Wright.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe met jullie mee hoor.
Voor wie juichen @:slobeend @:kapiteintje @:hhh38 @:klaasweetalles ?
rekenen kan hij ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Hey, Raybar zegt geen espaaiinal meer
Sjim&Sjom.gifquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bumpy road
Reclame voor de Dakar rally
Leuk geweest weer.
Top.quote:
Yes, logisch ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen Wright en geen MvG fan.
Ik hoopte op Aspinall maar nu support ik dan toch maar Van Gerwen denk ik....
Hopelijk komen ze weer met vlaggen op naar goed oud gebruikquote:
Of de Prozac werkt..quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Als analist is er niet zoveel mis met hem hoor, totaal anders dan zijn interviewsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Kennelijk geen attest gehad voor antidepressiva.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Zit ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben er ook net vanaf. Straks weer biertje
Hij MOET zich goed voelen van Maijer maar dat lukt nog niet erg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Barney nog iets gezegd hoe het nu met hem ging?
Is dat voldoende om hem te supporten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een lichte sympathie voor Wright
Wat een moeilijke vraagquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat voldoende om hem te supporten?
Ik vind het ook wel een lieve manquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een lichte sympathie voor Wright
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef tja77 het volgende:
Dacht eerst ff Nutini, maar volgens mij was het Kiwanuka.
Z’n vrouwtje en kleinequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen voor van Gerwen?
Weer gesnoven?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben net 3 uurtjes wakker. Ben enorm min.
Maakt mij niet veel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen voor van Gerwen?
Welke zender?quote:
Underdogjequote:
ok. Gewoon voor beide juichen danquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag
Ik ga gewoon een pot darts kijken
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze weer met vlaggen op naar goed oud gebruik
Dat zou ook kunnen. Wel rood natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken
Of een wijntje
Roseetjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Wel rood natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Gaby
GTST-tijd ging het nog wel, nu staat haar Insta vol met halve naaktfoto's
Horse Tomb Raider GIFquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen geen horse tomb raider gif ofzo
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Halen we de 180 topics denken jullie?
Zal erom hangenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Halen we de 180 topics denken jullie?
definieer "een beetje"quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bachelorette ziet er een beetje fake uit.
Eens. Maar toch zou ik die biggensnuiten wel 1x willen zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Gaby
GTST-tijd ging het nog wel, nu staat haar Insta vol met halve naaktfoto's
ik had alleen de vrouw thuis gelaten als ik hem wasquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Respect voor deze mensen. Hebben mooie avond man, heerlijk
Welke zender kijk je dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelaat begint het echt? Ik ben al een uur onzin aan het kijken.
Binnen nu en 20min zeker welquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelaat begint het echt? Ik ben al een uur onzin aan het kijken.
Neejohquote:
Tafelkledenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
Dit zijn gewoon mensen met een tafelkleedje en een koekoeksklok
Oh sorry jongenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
KAKKER GESPOTTETEDquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
Ja idd. Doorsnee brave borst.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha heerlijk. Vrouw werd even weggetrokken bijna.
Leuk om ze na de wedstrijd weer even te interviewen. Klotezat, blote tieten, rellen, alles.
met de punt naar voren??quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
MVG moet aanvallender darten
en een schilderij aan de muur van het huilende zigeunerjongetjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh
Ik zou Cross bellen, heeft nog nooit een WK finale verlorenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je tips krijgt van VdV weet ik niet of je wel gaat winnen.
Kan je beter Taylor ff bellen
Zoet Zupplaaiquote:
zitten die commentatoren niet in Engeland? Armoe troef daar bij RTL 7quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjaak heeft zijn meest lelijke pak aan gedaan
Tevens zijn enige pak.
prijzenstaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik kijk naar prijzenstaat van MvG weet ik niet of hij nog tips nodig heeft
Vincent ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou Cross bellen, heeft nog nooit een WK finale verloren
Engels tijd misschien?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht dat de wedstrijd wel tegen 20.15 zou beginnen.
Heeft hij geleend van meneer Aart.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een mokerlelijk pak van Zjak
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:14 schreef BB-King het volgende:
Zouden we weer een gek op het podium krijgen die de bokaal mee naar huis wil nemen?
Godsklere wat is dat ding lelijk zeg!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjaak heeft zijn meest lelijke pak aan gedaan
Tevens zijn enige pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |