quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
De loting voor The Masters, uitmelkgenot eind deze maand. Wright is de nummer twee van de wereld als hij het WK wint.‘Loting’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sneer van Barney naar Wattimena
Wright.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe met jullie mee hoor.
Voor wie juichen @:slobeend @:kapiteintje @:hhh38 @:klaasweetalles ?
rekenen kan hij ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Hey, Raybar zegt geen espaaiinal meer
Sjim&Sjom.gifquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bumpy road
Reclame voor de Dakar rally
Leuk geweest weer.
Yes, logisch ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen Wright en geen MvG fan.
Ik hoopte op Aspinall maar nu support ik dan toch maar Van Gerwen denk ik....
Hopelijk komen ze weer met vlaggen op naar goed oud gebruikquote:
Of de Prozac werkt..quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Als analist is er niet zoveel mis met hem hoor, totaal anders dan zijn interviewsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Kennelijk geen attest gehad voor antidepressiva.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |