Yes, logisch ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen Wright en geen MvG fan.
Ik hoopte op Aspinall maar nu support ik dan toch maar Van Gerwen denk ik....
Hopelijk komen ze weer met vlaggen op naar goed oud gebruikquote:
Of de Prozac werkt..quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Als analist is er niet zoveel mis met hem hoor, totaal anders dan zijn interviewsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Barney komt niet eens zo verkeerd over vanavond. Denk dat er een hele grote last van zijn schouders is.
Kennelijk geen attest gehad voor antidepressiva.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Zit ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben er ook net vanaf. Straks weer biertje
Hij MOET zich goed voelen van Maijer maar dat lukt nog niet erg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Barney nog iets gezegd hoe het nu met hem ging?
Is dat voldoende om hem te supporten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een lichte sympathie voor Wright
Wat een moeilijke vraagquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat voldoende om hem te supporten?
Ik vind het ook wel een lieve manquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een lichte sympathie voor Wright
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef tja77 het volgende:
Dacht eerst ff Nutini, maar volgens mij was het Kiwanuka.
Z’n vrouwtje en kleinequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen voor van Gerwen?
Weer gesnoven?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben net 3 uurtjes wakker. Ben enorm min.
Maakt mij niet veel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen voor van Gerwen?
Welke zender?quote:
Underdogjequote:
ok. Gewoon voor beide juichen danquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag
Ik ga gewoon een pot darts kijken
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze weer met vlaggen op naar goed oud gebruik
Dat zou ook kunnen. Wel rood natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken
Of een wijntje
Roseetjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Wel rood natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Gaby
GTST-tijd ging het nog wel, nu staat haar Insta vol met halve naaktfoto's
Horse Tomb Raider GIFquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen geen horse tomb raider gif ofzo
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Halen we de 180 topics denken jullie?
Zal erom hangenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Halen we de 180 topics denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |