https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boven Meppel man![]()
Westerveld is een gemeente in het zuidwesten van de provincie Drenthe niet ver van Meppel gelegen dicht bij de Drentsche Hoofdvaart in Nederland. De gemeente is na een gemeentelijke herindeling in 1998 ontstaan uit de gemeenten Havelte, Diever, Dwingeloo en Vledder.W
Dat is wel stukje verder dan ik woon iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Ken het niet eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Dat is waar, maar zij is gewoon goed erin heb ik van vrijwel iedereen gehoord.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het niet eens.
Schultenbrau is niet zoveel mis mee
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is wel stukje verder dan ik woon idd
Pit bier en export die rode blikkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Ja datquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
STOKVISquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Ik ben nooit verstoptquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Lekker bezig... ik probeer 20km per week hard te lopen...maar of de loopbanden bezet...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
Exportquote:
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavondquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat
Hadden dat vaak in het zuiphok als tieners.
Ben je nog steeds student ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Wanneer samen hardlopen dan ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Alweer. Afgelopen september aan een Master begonnen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |