(Als RUSH-fan zeg ik): ik vind dat niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Rush stond er ook maar 1x in. Bijzonder wel.
Tom Sawyer had ik toch wel verwacht hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
(Als RUSH-fan zeg ik): ik vind dat niet zo bijzonder.
Een ban, jij?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een ban, dus ik kon de laatste dagen niet meeposten. Gelukkig kon Symphonic namens mij evendoen bij Belfast Child
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
*komt binnen om wat op te ruimen en de laatste dronken mensen naar huis te sturen.
Huh? Moddik nú al weg? Wrom????quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
*komt binnen om wat op te ruimen en de laatste dronken mensen naar huis te sturen.
Ohh lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig
neem nog wat overgebleven toastjes
Omdat er wat klachten over je binnen zijn gekomen. Eerst je roes uitslapen en morgen praten we over de gevolgen!quote:
ik net 3 krentenbollen opquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh lekkerWil jij dan nog een oliebol van me of heb je die al genoeg gehad?
Pffffffffffffff..... je magookNIKSmeerinditkutland!!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat er wat klachten over je binnen zijn gekomen. Eerst je roes uitslapen en morgen praten we over de gevolgen!
Klinkt goed! Ik heb straks om 18 uur nog een nieuwjaarsborrel in m'n stamkroeg, lijkt me wel leukquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik net 3 krentenbollen op
En moet straks nog aan de nieuwjaarsrolletjes met slagroom
Ja ja Harry, kom nou maar gewoon mee!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pffffffffffffff..... je magookNIKSmeerinditkutland!!!!!
gelukkig eet ik lekker thuis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb straks om 18 uur nog een nieuwjaarsborrel in m'n stamkroeg, lijkt me wel leuk
Ik heb ook lasagna gehadquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig eet ik lekker thuis.
Kijken of het lasagna wordt of toch pomme duchesse met prutjes en zulks
zien waar of ik zin heb in extra werk
ja, ik denk er nog even over na. aardappeldingetjes frituren smaakt ook wel lekker.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook lasagna gehadHadden we twee dagen terug al gehaald en hoefde nu alleen maar opgewarmd te worden. Prima makkelijke maaltijd voor 1 januari.
Dat dat is ook zo. Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 1 januari 2020 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik denk er nog even over na. aardappeldingetjes frituren smaakt ook wel lekker.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dat is ook zo. Hou ons op de hoogte
Wel meer topics dan ooitquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie hebben niet eens de 300 topics gehaald. Dat vind ik wel wat matigjes. Maar goed, er moet ook nog wat te doen zijn voor volgenddit jaar.
Niettemin een FOK!king goed 2020 gewenst!
Echt, hebben we het record verbroken?quote:
ja ik las het nieuws, zonde inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:59 schreef essnhills het volgende:
Mogguh
Hebben jullie allemaal een mooie jaarwisseling gehad? Iedereen leeft nog?al afgekickt van de top2000?
Ik zit nu weer in de trein naar huis. Tot een uur of 4 gedanst
Alleen dit is zo zonde
Ik kreeg gisteravond deze foto doorgestuurd van een vriendin. Dit is de molen in de straat waar ik ben opgegroeid. Gistermiddag liep ik er nog langs onderweg naar de trein
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |