Is gelukt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups
Je kan als je een nummer luistert deze opslaan en dan kiezen voor een playlist waarin je die wil opslaan (of een nieuwe playlist maken)
RIP Dannyquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voorspel trouwens dat Rollercoaster volgende keer op één staat
Wat verklaart dat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Danny Vera komt uit Zeeland. Dat verklaart een boel
Dat hij zo hoog staat. Zeeland heeft talloze top acts voortgebracht.quote:
Je zou met het hele album Hotel California kunnen beginnen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Door de jaren heen ga ik Hotel California steeds meer waarderen. Zijn er andere nummers van de Eagles die ik zou moeten luisteren, buiten wat eventueel al in de top 2000 staat?
Peaceful Easy Feeling, Tequila Sunrise, New Kids in Town etc.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Door de jaren heen ga ik Hotel California steeds meer waarderen. Zijn er andere nummers van de Eagles die ik zou moeten luisteren, buiten wat eventueel al in de top 2000 staat?
Hotel California is voor de Eagles ook wel uniek, weinig andere nummers hebben zulke gitaarsolo's.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed plan. Toegevoegd op Spotify.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je zou met het hele album Hotel California kunnen beginnen?
Gamuuuuhquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed plan. Toegevoegd op Spotify.
Voor mij is het nu ook echt klaarTijd om de rest van de dag te gamen.
Je hebt dus bijgedragen aan Ban Aid?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een ban, dus ik kon de laatste dagen niet meeposten. Gelukkig kon Symphonic namens mij evendoen bij Belfast Child
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
Hey! Waarom was je gebanned?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een ban, dus ik kon de laatste dagen niet meeposten. Gelukkig kon Symphonic namens mij evendoen bij Belfast Child
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |