De locals weten inderdaad altijd de beste plekjesquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:45 schreef I het volgende:
[..]
Toen kon dat nog gewoon.
Klopt jaLocals vragen naar mooie plekjes is ook heel handig. Hebben we in Noorwegen ook gedaan. Niet de standaard touristische plekjes bezoeken, maar toch even afwijken van de route.
Ik voel me jonger dan jij, maar wat zegt dat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedenk dat toen jij geboren werd, ik al 17 jaar op deze prachtige planeet rondwandelde.
Naja, 16 jaar... het eerste jaar werd er nog niet zoveel gewandeld...
Nu voel je je weer jong.
~TheOldPrince
Ik mag zelfs 's nachts opblijven!quote:
Mensen 's nachts wakker houden, da's stoer enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
SneuOok dat het dan zo lang nog door moet gaan. Je zou verwachten dat met dagenlang afsteek-tijd en drie uur na middernacht de lol er wel af zal zijn.
Hier is de boel echt al wel een tijdje opgehouden
Dat je nog láng geen reden hebt om je oud te voelen, zeker niet op je 26equote:Op woensdag 1 januari 2020 02:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel me jonger dan jij, maar wat zegt dat?
Dat lukte ons dan weer niet. We probeerden wel het accent na te doen, maar ik denk dat als we dat in een gesprek zouden gebruiken, we direct uitgescholden en weggewuifd zouden worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De locals weten inderdaad altijd de beste plekjesEn als je een paar woorden in hun taal spreekt zijn ze nog blij ook
![]()
Bij citytrips is het in veel steden ook een aanrader om je bij een Free Walking Tour aan te sluiten. Dat is eigenlijk ook altijd heel erg tof.
Welke taal was het?quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:03 schreef I het volgende:
[..]
Dat lukte ons dan weer niet. We probeerden wel het accent na te doen, maar ik denk dat als we dat in een gesprek zouden gebruiken, we direct uitgescholden en weggewuifd zouden worden.![]()
Oh dat is ook wel een idee jaNooit echt aan gedacht.
Toch dan best lang nog dat je met die ellende zitquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:55 schreef I het volgende:
[..]
De ellende begon pas eind 2017!Gelukkig
![]()
JaWij vroegen ook ergens een oud vrouwtje dat daar al haar hele leven woonde, dus die gaf meteen allemaal tips, wees dat ook direct aan op maps.
Supertof en lief
Dat is meer iets voor mij, als actrice zijndequote:
Je denkt, maar je weet het nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:56 schreef I het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat rollen minder pijnlijk is dan vallen.
Ik snap de verleidingquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:57 schreef I het volgende:
Omdat ik dus geen oliebollen had, heb ik net een pakje chocoladekerstkransjes opengetrokken dat ik gisteren uit het aanbiedingsschap heb gekocht.
Ik leg ze nu maar snel weg, anders is dat pakje nog voor 03:00 leeg.
Trusten Strani!quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ga zelf wel eens op bed aan denk ik. En dromen over pics van zusjes.
Ach ja, ik doe ook niet anders nu natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:01 schreef I het volgende:
[..]
Mensen 's nachts wakker houden, da's stoer enzo.
Ik denk niet dat ze hier meelezen, al weet je het nooit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:11 schreef Momo het volgende:
Donder op met dat vuurwerk voor mijn flat
Truequote:Op woensdag 1 januari 2020 03:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat je nog láng geen reden hebt om je oud te voelen, zeker niet op je 26e
Ach zolang de auto's er nog maar staan hequote:Op woensdag 1 januari 2020 03:11 schreef Momo het volgende:
Donder op met dat vuurwerk voor mijn flat
Cavaquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer achter je huig gefrommeld?
Ja, jij steekt af een toe een quotepijl af of gooit er een postknal tegenaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe ook niet anders nu natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |