Veel mods hier waarvan ik denk huh?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen eerder, soms vraag je je af waarom mensen mod zijn
Dat had dingus gezegd dat het leger kwam. Iemand. Hoe heet-ie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Remkesquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat had dingus gezegd dat het leger kwam. Iemand. Hoe heet-ie?
Hebben we daarmee een record, of iets?. Iets?!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:37 schreef bitterbal het volgende:
West online
1.30 uur: In Den Haag zijn er 64 meldingen van autobranden!
Geen idee :pquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we daarmee een record, of iets?. Iets?!!!
Dat had-ie echt gezegd, kan je nog terug lezen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja, wat jij zei dat is het.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:51 schreef Tengano het volgende:
Remkes heeft niet gezegd dat hij het leger zou inzetten. Hij heeft daarmee contact gehad om te kijken wat de mogelijkheden waren voor inzet bij bijzondere omstandigheden. Afspraken gemaakt dus voor het geval het echt nodig zou zijn en de huidige bezetting de boel niet zou kunnen beheersen wat ze blijkbaar prima afgegaan is.
wat?quote:
Ja dat dus..quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:51 schreef Tengano het volgende:
Remkes heeft niet gezegd dat hij het leger zou inzetten. Hij heeft daarmee contact gehad om te kijken wat de mogelijkheden waren voor inzet bij bijzondere omstandigheden. Afspraken gemaakt dus voor het geval het echt nodig zou zijn en de huidige bezetting de boel niet zou kunnen beheersen.
ze hebben een speciaal topic voor al je klachtenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Ik geef toe dat Haags en jij goed moderaten, maar die ideeën hè
Dat was niet zijn idee van dat leger, dat Was Remkes zijn idee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Ik geef toe dat Haags en jij goed moderaten, maar die ideeën hè
tessssssss geen wijn meerquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat was niet zijn idee van dat leger, dat Was Remkes zijn idee.
Ik weet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben een speciaal topic voor al je klachten
NWS / [NWS feedback] Kunnen we helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |