Bij Maasbachquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is nogal een lange kade. Meer info?
Mannen over het algemeen ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Fora en twitter maken alles te groot.
Zie het al, bij Johan Maasbach voor de deur.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is nogal een lange kade. Meer info?
Interessantquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:37 schreef bitterbal het volgende:
West online
1.30 uur: In Den Haag zijn er 64 meldingen van autobranden!
ja, nou ik dacht dat je dat zelf aangaf, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.quote:
Iedereen vergist zich in mijquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja, nou ik dacht dat je dat zelf aangaf, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Dat is ook wel heel diep in tokkieland daar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
01:14:53 P1 JOHAN MAASBACH LOOSDUINSEKADE SGRAVH STEEKINCIDENT
Van deAD blog
Cafe Rustenburg verderop was altijd erg leuk. Dat dan weer wel haha.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel diep in tokkieland daar.
Whaaaaa!quote:
Rambo heeft wel een prima matje altijdquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Whaaaaa!![]()
Nee, maar die zijn onderweg. Met Rambo ook.
Ja. "They drew first blood"quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rambo heeft wel een prima matje altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |