quote:
Hier knalt het ook flink, heb de muziek hard gezet voor de katquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]ze knallen hier, mag niet ivm de dieren (hondjes)
Meid, wat naar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
De burgemeester had hier een verbod om knal vuurwerk af te steken maar die hooligans doen het toch
Ook gewoon 1 seconde na middernachtquote:
Dikke shit volgend jaar beterquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook gewoon 1 seconde na middernacht![]()
Vraag me af of je de eerste post van het nieuwe jaar had.quote:
Daar was ik dus te laat voorquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af of je de eerste post van het nieuwe jaar had.
Brucequote:
quote:
Kimmie!quote:
Maak er een goed jaar van Kimquote:
Puzzie!quote:
Happy new Yearquote:
quote:
Dat kan ik je niet belovenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zullen we eens geen onenigheid hebben dit jaar?
We hebben waarschijnlijk aan het eind van deze avond alweer onenigheid, zo noem ik het altijd wat wij hebben. Geen Ruzie met een big Rquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet beloven![]()
Maar voor nu de beste wensen
Beetje ESF-niveau dus ik snap wel dat jij het geweldig vindt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
Ladies of Soul is qua muziek te leuk
In Zwolle?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:44 schreef puzziepie het volgende:
Er is hier in Zwolle alweer iemand doodgeschoten![]()
Gelukkig zit ik lekker warm binnen![]()
Jij ookquote:
quote:
Happy new yearquote:
Mijn uberknal was toch wel een buurman met een fles nep-champagne die dacht dat ik hem zomaar zou binnenlaten. Mijn nacht is ineens kut.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, denk het niet
Wauw, een knal hier jonguh![]()
Have funquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga lekker You kijken, want dit zuigt.
Zal ik jou eens lekker zuigen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga lekker You kijken, want dit zuigt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker zuigen?
Verdomme, Kim! Jij was toch gestopt met “blowen”!?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker zuigen?
Vandaag niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Verdomme, Kim! Jij was toch gestopt met “blowen”!?
*schuift opzij in schaamtequote:Op woensdag 1 januari 2020 02:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar ik heb al 7 jaar niks gehad
Dit komt meer richting mijn stijl, nog beetje denk te simpel ofzo, Maar ok we mogen allemaal beetje onze meningen geven denk. Niet ieders smaak is hetzelfdequote:
Dit komt meer richting mijn stijl, nog beetje denk te simpel ofzo, Maar ok we mogen allemaal beetje onze meningen geven denk. Niet ieders smaak is hetzelfdequote:
Lol db rollback ja? Ok is elke dag duurt meestal 20 minuutjes ofzoquote:
Nee, dat die YT links worden verneukt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
Lol db rollback ja? Ok is elke dag duurt meestal 20 minuutjes ofzo
Nouja het is iig oprechtquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was even weg, maar deze![]()
Bekijk deze YouTube-video
Fix het effe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:12 schreef IxCalypso het volgende:
What's wrong met die YT vids ineens, ze hebben toch niet echt dezelfde advertieboer als Viva ineens?
Nouja het is iig oprechtquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was even weg, maar deze![]()
owh zo ja soms pakt ie ze idd niet. Maar weet niet of dat zozeer een fok probleem is want sommige doen het wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat die YT links worden verneukt.
Nee, is Fokquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is iig oprecht
[..]
owh zo ja soms pakt ie ze idd niet. Maar weet niet of dat zozeer een fok probleem is want sommige doen het wel.
Of althans ze doen het sowieso wel maar word niet ingesloten. Denk dat dat eerder YouTube is
Wellicht maar ok ik weet niet denk ik of ik hoewel smaak idd wel een ding is dus ok wat maakt het ook uit een mening is belangrijk dus daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dit komt meer richting mijn stijl, nog beetje denk te simpel ofzo, Maar ok we mogen allemaal beetje onze meningen geven denk. Niet ieders smaak is hetzelfde
Ik luister dit ook gewoon voor de wat heftigere shit
Maar ok denk zou het zelf niet heel snel spelen hoewel in rock bandjes gespeeld
Ik weet niet ik heb echt hele. Brede muziek smaak en gaat van christelijk tot bv dit.
Ok wellicht omdat ik muzikant ben ook. Oja voor boven de 18 dit weer. Maar kan het nog wel waarderen
Vrouwen die nadruppelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:17 schreef IxCalypso het volgende:
Ik sta toch maar even op, kutkraandrupjes
Aanrecht, neuken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kraan keuken.
Vreemde assocociaties
Ik ben een gamer from the 90squote:
Daarom ben ik ook niet zo snel onder de indruk ^^quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben een gamer from the 90s
En als vrouw zijnde heb je alles op the internet voorbij zien komen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet zo snel onder de indruk ^^
Maar een beetje teasen
Nee hoor, praat lekker meequote:Op woensdag 1 januari 2020 04:28 schreef kree het volgende:
Tis dat ik net een ban al heb gehad. Hahaha ik hou me lekker op de achtergrond in deze. FB zou ik ff proberen of ze het kunnen fixen
Oh het is een vrouwending.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben een gamer from the 90s
En als vrouw zijnde heb je alles op the internet voorbij zien komen
Haha ja. Tuurlijk maar ik wil ff niet de mods boos maken. Kreeg nu al eerder een unban. Maar wil ze echt ff niet over de zeik helpen weer want dan ben ik denk voor langer wegquote:
Take the riskquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:30 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja. Tuurlijk maar ik wil ff niet de mods boos maken. Kreeg nu al eerder een unban. Maar wil ze echt ff niet over de zeik helpen weer want dan ben ik denk voor langer weg
Ja dat deed ik al een paar keer, liep niet goed af. Hahahaquote:
Klopt, zo gaat datquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat deed ik al een paar keer, liep niet goed af. Hahaha
Ja nouja het staat jullie vrij om alles terug te zoeken enzo. Mij best maar ik ga even geen problemen maken,. Afgezien was toch niet onwijs terecht maar ok. Ga met de mods maar meequote:
possetjequote:Op woensdag 1 januari 2020 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Gvd wat hou ik van deze gozer.![]()
![]()
Dit is MUZ , niet R&P en klagen kan je daar in FBquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja het staat jullie vrij om alles terug te zoeken enzo. Mij best maar ik ga even geen problemen maken,. Afgezien was toch niet onwijs terecht maar ok. Ga met de mods maar mee
Ik weet niet eens hoelang ik op fok zit maar denk bijna 15 jaar nooit een ban en klein beetje mod aantekeningen. Maar verwaarloosbaar. En ineens in 2 weken twee keer een ban. Nouja zo onwijs veel was er allemaal niet anders. Maar ok ben blij dat ik een unban kreeg weer. Maar ga het echt ff niet opzoeken nu
Hou eens opquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is MUZ , niet R&P en klagen kan je daar in FB
Daarom lig ik vaak overhoop met je, je bent niet the boss hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet? Ik zeg alleen hoe het ging. Ik denk dat het handig zou zijn om die YT bug daar eens te bespreken maar ik ga het niet doen, heb mijn lesje geleerd onderhandquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Flikker toch op met die onzin 'quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daarom lig ik vaak overhoop met je, je bent niet the boss hier
Jij ligt altijd met iedereen overhoop.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daarom lig ik vaak overhoop met je, je bent niet the boss hier
Jij snapt het.....niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten/ Aanstoten en aftrekken
Tja
Daarom houden mensen van mequote:Op woensdag 1 januari 2020 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij ligt altijd met iedereen overhoop.
Heeft niks met jou te maken hoorquote:
Nee weet ik wel maar doe ik toch ook. Maar het ging beetje om een bug ofzo als het al aan fok zou liggen btw want dat vraag ik me af.|quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft niks met jou te maken hoor![]()
Maar je ban hier bespreken snap ik niet
Post een muziekje , laat IC lekker neuzelen en geniet
Wat bak je?quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga pitten. Morgen familiegedoe en ik moet nog eea bakken. Ja, ik bak.![]()
![]()
Waarom? Voor wie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koeken, taarten, cakes, alles.
Bah, ik hou van hartig, kan je daar iets van maken?quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koeken, taarten, cakes, alles.
Niet voor mij?quote:Op woensdag 1 januari 2020 05:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Slaap lekker en n gelukkig nieuwjaar sowieso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |