quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Voor ik het vergeet en het bezoek straks in de woonkamer zit:
Bedankt lieve SC, voor nog een vol jaar posten, luisteren, lezen, steun, discussies, tips, adviezen en eten. (en natuurlijk het kerstpakket!)Ik vind jullie mooi. Allemaal.
Dat alle vingers en oogbollen er aan mogen blijven zitten en iedereen straks veilig in z'n bed ligt in 2020.
Niet met de mijne?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens met de posten van Lonaa en AnneX
![]()
![]()
Tuurlijk (maar we waren het toch al roerend eens?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk (maar we waren het toch al roerend eens?)
Het was zeker geen feestje, maar ook niet zó erg als ik gevreesd had. Al duurde het wel langer (het prikdeel) dan gedacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:02 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...Whiskers: schouder onderzoek is geweest en was geen feestje, begrijp ik.
Je hebt gekozen voor een telef. afspraak.
Het verslag inclusief conclusie zal ook naar de huisarts gaan per mail/fax.
Kan je samen met hem/haar nog eens evalueren, toch. En de printout mee naar huis.
En schrijf je vragen op voor het tel, als het je te binnenschiet de komende weken.
Affijn...eerst decennium en Jaarwisselen.
1 dode zelfsquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
Helaas achterlijk groot ongeval op A32; geen verkeer tussen Heerenveen - Leeuwarden v.v.
Waarom? Ik zie de noodzaak er niet van in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef AnneX het volgende:
@:Whiskers: “Huisarts kom ik zelden, dus dat evalueren zit er niet in denk ik.”
Ja, gut...dan maak je een afspraak binnen < 24 uur na de belafspraak.
Daarvoor zijn huisartsen.
Als je geen vragen hebt na het tel.consult, kun je nog altijd afbellen.
Nu maar eens naar Claudia kijken.
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:58 schreef sigme het volgende:
Nu mist het hier! Nou ja, het is toch bedtijd. Goede jaarwisseling allemaal!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef Candaasje het volgende:
@ Lonaa
Ik ga jullie ook alvast een fantastisch nieuwjaar wensen!
Zolang hang ik hier nog niet rond, maar dat lijkt nooit een probleem geweest te zijn. En ondanks, of misschien juist wel omdat iedereen een andere achtergrond heeft, en mening (gut, we zijn net mensen) heb ik het hier altijd bijzonder tof gevonden!
![]()
In elk geval tot volgend jaar!!
Jullie ook een fijne jaarwisseling. En ik heb veel van je geleerd, dank je wel hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef Candaasje het volgende:
@ Lonaa
Ik ga jullie ook alvast een fantastisch nieuwjaar wensen!
Zolang hang ik hier nog niet rond, maar dat lijkt nooit een probleem geweest te zijn. En ondanks, of misschien juist wel omdat iedereen een andere achtergrond heeft, en mening (gut, we zijn net mensen) heb ik het hier altijd bijzonder tof gevonden!
![]()
In elk geval tot volgend jaar!!
Het is wel iets helderder volgens mij. Zie m'n neefjes aan het eind van de oprit weer iets beter.quote:
Nah, het wordt hier steeds erger. Als straks het grote vuurwerk los barst ben ik bang dat we snel helemaal niets meer zien.quote:
We hebben een aantal (hele) dure dingen, maar die laten we dan maar een jaar staan als je er niks van ziet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, het wordt hier steeds erger. Als straks het grote vuurwerk los barst ben ik bang dat we snel helemaal niets meer zien.
Ook ik ben heel blij met deze slowchat. Iedereen die ik hier ontmoet heb irl was super tofen iedereen die ik nog niet heb ontmoet is vast ook reuze leuk. Veel verschillende types, maar dat maakt het juist interessant. Jammer dat mensen zich er soms niet op hun plek voelen en met stille of niet zo stille trom zijn vertrokken. Dikke knuffel allemaal xxx
Jij ook dikke knuffelquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, het wordt hier steeds erger. Als straks het grote vuurwerk los barst ben ik bang dat we snel helemaal niets meer zien.
Ook ik ben heel blij met deze slowchat. Iedereen die ik hier ontmoet heb irl was super tofen iedereen die ik nog niet heb ontmoet is vast ook reuze leuk. Veel verschillende types, maar dat maakt het juist interessant. Jammer dat mensen zich er soms niet op hun plek voelen en met stille of niet zo stille trom zijn vertrokken. Dikke knuffel allemaal xxx
Of morgenavondquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef derLudolf het volgende:
We hebben een aantal (hele) dure dingen, maar die laten we dan maar een jaar staan als je er niks van ziet.
Ivm de mist niet? Waarom pak je geen hotel?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef z80 het volgende:
weer terug van de kerstvakantie. alleen jammer dat ik nu op schiphol gestrand ben.
met geen mogelijkheid ov te vinden.
gaat een nachtje op een paar stoelen worden.
Nee OV rijdt niet meer na 20:00 uur. Als je een taxi fixt mag je hier wel crashenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef z80 het volgende:
weer terug van de kerstvakantie. alleen jammer dat ik nu op schiphol gestrand ben.
OV rijdt met Oudjaar niet na 20:00 uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ivm de mist niet? Waarom pak je geen hotel?
Nou ja! Welkim thuis. Gestrand zijn is minder fijn. Gaat er ook na 12 uur geen trein richting iemand waar je kan logeren? Je zou hier welkom zijn, maar schiphol is niet om de hoek en je eigen huis morgen ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef z80 het volgende:
NS stopt er op oudejaarsavond mee om 8 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:36 schreef derLudolf het volgende:
Ivm de mist niet? Waarom pak je geen hotel?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaten er veel botjes in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cava is geslacht🍾🥂
Ik krijg 'm namelijk nooit in mijn eentje op na 12:00 uur
Je mag hier crashen. Moet je wel een taxi nemen. Of heel lang lopenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:44 schreef z80 het volgende:
hotel al gezocht. niets vrij of net zo duur als de vlucht.
taxi zal ook wel de hoofdprijs vragen nu.
dat de treinen niet reden wist ik. maar dat de nachttreinen inmiddels ook zijn afgeschaft is nieuwe.
busdienst licht ook op zijn gat. en de bagage afdeling is zo goed als leeg.
kijk ik door het raam naar de andere kant van de douane dan zijn daar ook een paar bankhangers.
Bij jou, de vrouw, het kind?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij zijn zojuist op de bank geland met oliebollen. Er wordt as we speak een film uitgekozen. Ik vermoed dat Claudia niet in de smaak gaat vallen
en waar is hier?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag hier crashen. Moet je wel een taxi nemen. Of heel lang lopenEn genoegen nemen met een matrasje. Jouw keus
Cava heb ik ook nog wel. En ontbijt.
Den Haag. Nogal uit de richting als je naar huis wil. Maar niet zó ver van Schiphol.quote:
Bij kind. De vrouw heeft wat moeite wat te volgen. Maar we vallen er net in, want er wordt ge-ipad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij jou, de vrouw, het kind?
Ze leest net voor hoe de krant 100 jaar geleden bij rechten voor vrouwen schreef: wat is de volgende stap? Rechten voor ezels, varkens en koeien?
slapen op Schiphol gaat niet. indien nog een taxi zou ik gebruik willen maken van ja aanbod.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
I guess dat @:z80 iets anders heeft verzonnen
Wat een gedoe johquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:25 schreef z80 het volgende:
[..]
slapen op Schiphol gaat niet. indien nog een taxi zou ik gebruik willen maken van ja aanbod.
kun je mij een pm sturen. deze kan ik mobiel niet vinden.
als het aanbod nog staat.
Natuurlijk staat het aanbod. Moment.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:25 schreef z80 het volgende:
[..]
slapen op Schiphol gaat niet. indien nog een taxi zou ik gebruik willen maken van ja aanbod.
kun je mij een pm sturen. deze kan ik mobiel niet vinden.
als het aanbod nog staat.
Wij vallen er net uit. Kind is panisch...quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij kind. De vrouw heeft wat moeite wat te volgen. Maar we vallen er net in, want er wordt ge-ipad.
eh nee? Niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef fietsie het volgende:
@:isabeau KNMI meldt bij jou motsneeuw, is dat echt zo?
Akeligquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij vallen er net uit. Kind is panisch...
KNMI meldt nu zelfs lichte sneeuw.quote:
Terechte vraag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Jross vraagt zich nu af hoe die chav muziek op 4 in de top 2000 is terecht gekomen.
Onderweg naar Whiskers? Goede reis!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:07 schreef z80 het volgende:
gelukkig nieuwjaar van uit een tesla taxi.
Veel verder komt zo'n ding niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onderweg naar Whiskers? Goede reis!
Goed plan. Hier steken alleeeen onze overburen vuurwerk af en niemand anders. Dat of de mist is te dikquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:18 schreef derLudolf het volgende:
Duurste/mooiste vuurwerk maar bewaren tot volgend jaar.
Normaal kon je overal vuurwerk zien hier. Nu zie je niks. Je hoort wel wat meer tegen 0:15 was het rustig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed plan. Hier steken alleeeen onze overburen vuurwerk af en niemand anders. Dat of de mist is te dik
Er kwam hier ook geen winnend lot binnen waaien.quote:
Das nog veel, hier mjnder dan 5 meter, maar 2 km verderop was het wel 10 meterquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:54 schreef fietsie het volgende:
Toch thuis kunnen komen, eerste paar km door de weilanden wel rustig aan moeten doen wegens zicht < 50 m
hongkong en shenzhen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wat zielig voor kind Vanyel.
Welkom thuis Z80! Waar was je? En lief van Whiskers.
Verder ook iedereen veilig thuisgekomen? Hier was het behoorlijk mistig weer vanaf 23 uur en t begint nu weer wat weg te trekken.
Gezellige avond gehad met een goede vriendin en genoten van Claudia.
Lot moet ik nog even kijken, ze hadden het over een winnaar met een half lot uit Enschede, maar helaas niet Lonaa dus.
YWquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:53 schreef z80 het volgende:
morgen. vanuit de trein.
nog 24 % accu.
nogmaals bedankt Whiskers2009.
quote:
Jaquote:
Dat klinkt heel goed. T is natuurlijk nog helemaal nieuw voor haarquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaGisterenochtend overwoog ik echt nog om te vertrekken met de auto, naar een bos in Duitsland ofzo. Het was zo om moedeloos van te worden. Na mooie wandeling, druppels en correcties bij het blaffen was het ineens...over. Gewoon over.
Ze heeft eigelijk de hele avond geslapen. We zijn om 12 uur zelfs buiten geweest.Heb d'r een gevulde Kong gegeven, wij allemaal naar buiten en ik zag door het raam dat toen ze m op had met 2 minuten ze zo, hop, op de bank sprong om weer te gaan liggen.
Beetje loeren naar het raam, maar niet omdat vuurwerk maar omdat wij daar waren.
![]()
![]()
Buiten was wel shiteng, maar dat is prima.
Ik noem haar meestal Dora, bij het wandelen enzo. Tegenover anderen eigenlijk altijd Mup. Weet eigenlijk niet of ze buiten ook luistert naar Muppetquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay voor Mup de pup![]()
Wordt ze eigenlijk wel eens Dora genoemd? Piep heet eigenlijk Atari maar dat bleef ook niet hangen.
Ja, precies. En ik wist niet zo goed hoe ik...dat aan moest pakken? Want ik wil d'r wel vertellen dat het goed is, en dat ze veilig is. Maar niet bevestigen dat het eng is. En d'r tegelijkertijd ook zoveel mogelijk zichzelf te laten zijn in haar reactie. Ik vond het wel lastig hoor. Maar overleefd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed. T is natuurlijk nog helemaal nieuw voor haar
Wat een analyse, tijdens je eerste koffie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
Zit mij boven eerste koffie van het jaar wel inenen te verwonderen over de leader het meutige 90's-icoon Koffietijd. Destijds 466789 keer gehoord omdat mijn mams het altijd keek maar bedenk nu pas wat een nare tekst het eigenlijk was!
Koffietijd
Een beetje gezelschap
Pak tijd voor jezelf
Dat helpt je de dag door
Het is..
Koffietijd
Voor jou en dat weet je
Lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffietijd...!
Dat 'lekker gezellig' heeft iets pijnlijks bij de tragiek van 'het helpt je de dag door' en vooral het zeer onaangename 'voor jou en dat weet je'. Huuu!
Het kind, dat tot 02:30 was opgebleven, was om 08:30 alweer stuitervrolijk. Aldus al semi-vroeg eruit, champagnevlekken van de tafels aan het poetsen en cocktailprikkers uit de bank aan het peuteren en zulks.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat een analyse, tijdens je eerste koffie.Mijn brein begint nu pas iets verder te komen dan 'jezus wat koud buiten' en 'ik heb honger'
Ik heb sowieso altijd even nodig. Nu ruim een uur wakker en opgestaan, koffie gehad, hond uitgelaten, laatste vlekken van tafel geveegd en er zit nu een broodje in de oven. Bijna echt functionerend dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kind, dat tot 02:30 was opgebleven, was om 08:30 alweer stuitervrolijk. Aldus al semi-vroeg eruit, champagnevlekken van de tafels aan het poetsen en cocktailprikkers uit de bank aan het peuteren en zulks.
Blijf gewoon proberen af te vallen, maar dat deed ik al voor 1 januari. Roken doe ik niet en ik drink niet zo heel veel. Dus draait het om eten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog goede voornemens, lijstjes, doelen voor 2020?
Ik ga daar vandaag eens onder nadenken, doelen dus, voor 2020. Want lijstjesEn dan begint morgen het nieuwe jaar echt. #dedagdienietbestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij vallen er net uit. Kind is panisch...
Ik begin morgen met de jaarlijkse 30 dagen yoga challenge. Verder weinig plannen of doelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga daar vandaag eens onder nadenken, doelen dus, voor 2020. Want lijstjesEn dan begint morgen het nieuwe jaar echt. #dedagdienietbestaat
Ik heb wel wat dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil regelmatig best wat tijd voor mezelf om half 11 om me de dag door te helpenquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
Zit mij boven eerste koffie van het jaar wel inenen te verwonderen over de leader het meutige 90's-icoon Koffietijd. Destijds 466789 keer gehoord omdat mijn mams het altijd keek maar bedenk nu pas wat een nare tekst het eigenlijk was!
Koffietijd
Een beetje gezelschap
Pak tijd voor jezelf
Dat helpt je de dag door
Het is..
Koffietijd
Voor jou en dat weet je
Lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffietijd...!
Dat 'lekker gezellig' heeft iets pijnlijks bij de tragiek van 'het helpt je de dag door' en vooral het zeer onaangename 'voor jou en dat weet je'. Huuu!
Maar wil je dat dat dagelijks erin gewreven wordt door:quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wil regelmatig best wat tijd voor mezelf om half 11 om me de dag door te helpen
Huuuquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar wil je dat dat dagelijks erin gewreven wordt door:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij het zegt want ik mag dat niet zeggen als niet-huisvrouwquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:57 schreef minilot het volgende:
En, heel eerlijk gezegd, de doorsnee huisvrouw die de doelgroep vormde van dit televisieprogramma had natuurlijk eigenlijk zeeën van tijd voor zichzelf, maar klaagde vooral dat het niet zo was.
En dat mag ik zeggen als doorsnee huisvrouw.
Ik heb met mijn vriend samen een gezamenlijk spaardoel afgesproken. Ben benieuwd of het gaat lukken, zou fijn zijn. Even de spaarrekening goed spekken. Dat gaat samen met mijn doel om minder geld uit te geven, voordeliger boodschappen te doen en zuiniger met mijn spullen om te gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:36 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Bewust niet beginnen op 1 januari is toch eigenlijk precies hetzelfde als bewust wel beginnen op 1 januari?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Bewust niet beginnen op 1 januari is toch eigenlijk precies hetzelfde als bewust wel beginnen op 1 januari?
En als je dat level niet haalt?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik wil ook minder tijd aan het spelletje op mijn telefoon besteden. Dat gaat als het goed is per 26 januari gebeuren want dan heb ik een bepaald doel in het spel gehaald.
Het doel is om een X aantal dagen achter elkaar in te loggen. Tenzij ik in het ziekenhuis kom, komt dat wel goedquote:
Oh ja, vleesvoornemen heb ik ook. Maak op wat ik heb, was al grotendeels biologisc. Maar ga eens flink aandacht besteden aan mijn vega kookboeken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren wel goede voornemens:
- ass kicken in de tuin en daar ook beweging uit halen
- kippen nemen
- meer pilates doen
- minder vlees eten en nog beter mijn best doen om het vlees dat ik eet biologisch te laten zijn. Niet meer overstag gaan bij slechts scharrel of die 35% kortingsticker
- een voedseldroger kopen
- minder plastic gebruiken
- meer toffe klanten vinden en me beter ontplooien op zakelijk vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |