Haha, hey thanks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef stokj het volgende:
@:tot helemaal vergeten man, van harte met je verjaring!
Dat wordt morgen alles eruit draaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, hey thanks!
Zo, de buik zit ook weer vol!
Ohja ook vergetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, hey thanks!
Zo, de buik zit ook weer vol!
Thx man!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja ook vergeten![]()
Gefeliciteerd @:ToT
Dat het eten heeft mogen smaken.. Maak er nog een leuke avond van!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Het voorafje:
[ afbeelding ]
De hoofdgerechten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien het voorgerecht zal je vanavond wel zin krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Het voorafje:
[ afbeelding ]
De hoofdgerechten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maar matigquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:09 schreef stokj het volgende:
Er werden hier een aantal zware mortieren en knalvuurwerk afgevuurd. De PS kwam haastig aangerend en dacht dat er een oorlog gaande was. Nu veel siervuurwerk.
En hoe is het daaro:
@:kopjechino
@:limoentjuh
@:puzziepie
@:haags_kwartiertje
@:geerd geerdje
@:Kluun1985
![]()
![]()
![]()
Beter, heb je geen last van al dat geknal. Gelukkig is het hier ook over.quote:
Werken vandaag?quote:
Heeft Mini tot van het vuurwerk genoten of hebben jullie hem laten slapen?quote:
Hij heeft er dwars doorheen geslapen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft Mini tot van het vuurwerk genoten of hebben jullie hem laten slapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar vriend
Eieren?quote:
Te goed verstopt of komt de melkboer vaker in jullie tuin?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Eieren?Ik dacht dat je leverworsten moest zoeken!
Vind ik steeds van die ellendige eieren! Ik ben toch geen wezel?
In de mist zag je alleen wat gekleurde flitsen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, hij zou het siervuurwerk wel mooi hebben gevonden
Die melkboer komt hier niet meer in de tuin!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te goed verstopt of komt de melkboer vaker in jullie tuin?
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die melkboer komt hier niet meer in de tuin!
Ik kom af en toe nog tandjes van hem tegen tijdens het snoeien!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaat
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Eieren?Ik dacht dat je leverworsten moest zoeken!
Vind ik steeds van die ellendige eieren! Ik ben toch geen wezel?
Sorry nog dat ik daar afgelopen kerst in de la heb zitten schijten, maar dan had je het fietsenschuurtje maar gewoon goed dicht moeten doen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ach ons fietsenschuurtje ligt te vol met andere zooi om op eerste kerstdag een rabbit in te gaan slachten!
Nou, enthousiasme zullen we maar zeggen om dat zo onbeheerd open te laten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
In de mist zag je alleen wat gekleurde flitsen.
Er is hier wel een tak van een rozenstruik gesneuveld van een pot illegale Belgische vuurwerk dat omgevallen was, wat vervolgens over de tuinen hier ging schieten.
Ik hoorde net van een buurman dat iemand hier voor VIJF FUCKING DUIZEND EURO aan illegale vuurwerk had ingeslagen!
De deur van de bomvolle auto stond met de achterklep open terwijl men er achter vuurwerk aan het afsteken was!![]()
Dat zou wel een mooi effect gegeven hebben, als er wat vuurwerk in terecht was gekomen, tussen al dat illegale vuurwerk!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik daar afgelopen kerst in de la heb zitten schijten, maar dan had je het fietsenschuurtje maar gewoon goed dicht moeten doen!
Dan was je een paar dagen terug al opgegeten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaat
Dank je vriend. Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef engine het volgende:
@:haags_kwartiertje Gelukkig Nieuwjaar
@:dud0r De beste wensen
Happy new yearquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen helden. Man wat ben ik brak
Ik hoop hetquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
En, gaat er nog veel geneukt worden dit jaar, of wat?
@PoezeligDing?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
En, gaat er nog veel geneukt worden dit jaar, of wat?
Same here, en nog niet eens zo veel gezopen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen helden. Man wat ben ik brak
Jij ook maat!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef engine het volgende:
@:haags_kwartiertje Gelukkig Nieuwjaar
@:dud0r De beste wensen
Ik 12 bier en een fles prosecco. Had ik dat nou maar niet gedaan. Teringquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, en nog niet eens zo veel gezopen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik 12 bier en een fles prosecco. Had ik dat nou maar niet gedaan. Tering
IK weet niet hoeveel halve liters... thuis nog afpilsen...op me bek gegaan nog met de fiets...ff koffie zetten en dan maar eentje nemen !!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeknetters dan!
Ik had een tripel speciaalbiertje, een groot glas champagne en 2 glazen cheap-ass namaakwijn van de Lidl of zo!Ik had nog een glas Laphroaig willen nemen, maar ik was te veel naar de tyfus.
Maar het is vooral vermoeidheid waardoor ik brak ben.
Volgende keer dus toch maar met de auto gaan als je gaat zuipen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK weet niet hoeveel halve liters... thuis nog afpilsen...op me bek gegaan nog met de fiets...ff koffie zetten en dan maar eentje nemen !!!
Op de brommerquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer dus toch maar met de auto gaan als je gaat zuipen?
Ook lekker !quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeknetters dan!
Ik had een tripel speciaalbiertje, een groot glas champagne en 2 glazen cheap-ass namaakwijn van de Lidl of zo!Ik had nog een glas Laphroaig willen nemen, maar ik was te veel naar de tyfus.
Maar het is vooral vermoeidheid waardoor ik brak ben.
Ik heb ook een gat in mijn geheugen :")quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK weet niet hoeveel halve liters... thuis nog afpilsen...op me bek gegaan nog met de fiets...ff koffie zetten en dan maar eentje nemen !!!
Zeker!quote:
Ja die troep sla ik ook over ..gewoon halve liters klappen !quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
De champagne was best okee, maar voor mij zaten er te veel bubbels in.
Vorig jaar 2 flessen gehad hier, beiden met compleet andere smaken, maar met een gewoon normale hoeveelheid bubbels.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die troep sla ik ook over ..gewoon halve liters klappen !
Voor zover ik heb begrepen is ze beide (sinds geboorte), maar identificeert ze zich vooral als vrouw.quote:
Dan sla ik even overquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is ze beide (sinds geboorte), maar identificeert ze zich vooral als vrouw.
AAn die kaaklijn en wenkbrauwen te zien gewoon een manquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is ze beide (sinds geboorte), maar identificeert ze zich vooral als vrouw.
Lekker man... Proost! 🍻quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:05 schreef Geerd het volgende:
1e weer los !!! OP het nieuwe jaar ouwe homies !!!!
Je wil toch wel dat je eerste keer een beetje bijzonder is?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit wat meer ervaring op doe... maar ...
Pardon?quote:
Ja dat lijkt mij wel heel grappig, dat je gewoon samen beetje aan het prutsen bent en er gewoon niks van komtquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil toch wel dat je eerste keer een beetje bijzonder is?
Grapje?quote:
Ik heb het niet gevolgd hier. Gaat het over neuken?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd hier. Gaat het over neuken?
Ja vertel eens ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd hier. Gaat het over neuken?
at is de specifieke vraag? Mag jij dat al?quote:
In jouw geval is dat strafbaar.quote:
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 13:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
at is de specifieke vraag? Mag jij dat al?
Oh.Dus je wilt niet met me neuken.quote:
hu, wat heb ik nou weer gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In jouw geval is dat strafbaar.
Mij gequote.quote:
Ik moet echt een cursus begrijpend lezen gaan volgen ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh.Dus je wilt niet met me neuken.
NOU DOEI DAN!
Welnee, stop met al die cursussen en kom neuken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet echt een cursus begrijpend lezen gaan volgen ofzo
Dat bedoel ik toch niet
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, stop met al die cursussen en kom neuken.
Uhuh.quote:
Ik ben Maagd man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja doe eens sex ervaringen vertellen !!
Geloof er niks van....quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben Maagd man.
Die doen dat niet.
Ik ben Steenbok!quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben Maagd man.
Die doen dat niet.
Matcht dat een beetje?quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh.
Doe maar rustig aan
Neem je tijd
Het heeft geen haast
Wat in het vat zit verzuurd niet
Meer kut cliché's schieten me zo snel niet te binnen.
Hoe laat is de finale vandaag , 20 u?
Ik ga niet kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Komt vanzelf goed.
8 uur javoor wie ben je vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij al die zorgen en gezeur met visites etc heb je ook geen last van, ook wat waardIk zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:03 schreef Geerd het volgende:
Morgen maar eens om Prozac gaan vragen, dit klinkt niet goed, Greed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij al die zorgen en gezeur met visites etc heb je ook geen last van, ook wat waardOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Wat is een prozac/quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen maar eens om Prozac gaan vragen, dit klinkt niet goed, Greed.
Een pilletje tegen depressie.quote:
Wil je mij een depressie aanpratenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een pilletje tegen depressie.
Nou nee, maar als ik zo lees wat er onder je spoiler staat ...quote:
De vijver wordt wel steeds kleiner waar je uit kunt vissen...laten we eerlijk zijn...en op een giechelend meisje van 18 zit ik ook niet meer op te wachtenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nee, maar als ik zo lees wat er onder je spoiler staat ...
En iets over de grens?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
De vijver wordt wel steeds kleiner waar je uit kunt vissen...laten we eerlijk zijn...en op een giechelend meisje van 18 zit ik ook niet meer op te wachtenondanks dat ik haar keihard zou doen
Ja van de buren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien eens een andere vijver proberen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
Ondertussen in het echte leven rijgt Geerd elke avond een andere mokkel aan z'n paal en is dit gewoon z'n alter ego dat doet alsof hij zijn wormpje nog nooit bij iemand anders in het lichaam gewriemeld heeft!
Deze cover is speciaal gemaakt voor de commercial door Adelphoi Music. De zangeres is Hattie Whitehead.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:38 schreef Geerd het volgende:
https://reclamearchief.co(...)ar-in-zeven-seconden
Iemand het nummertje uit deze reclame, ja rollercoaster, is uit 1950 ofzo maar kom alleen maar uit op die kut danny vera![]()
ik wil die uit deze reclame horen
I don't know, this is what I did found.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft ze niet het hele nummer gedaan dan ?
HOMOquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:28 schreef Geerd het volgende:
Weet nietDenk dat gewoon lekker verder ga met mijn FOK! leven
![]()
![]()
Gewoon treetjes glad als gewicht gebruikenquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker gainen weer op naar de 150kg bankdrukken![]()
Vroeger wel...nu wel serieus weer bezigquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon treetjes glad als gewicht gebruiken
Netjes netjes. Daar kom ik nog niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker gainen weer op naar de 150kg bankdrukken![]()
Nee gek ik ook niet!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes netjes. Daar kom ik nog niet aan
En ik maar denken dat jij zo'n bikkel wasquote:
Ik zei ook, op naar hequote:Op woensdag 1 januari 2020 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n bikkel was
Ja dat is waar. Dacht dat je daarmee bedoelde dat je er al bijna wasquote:
Op hoeveel zit jij ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dacht dat je daarmee bedoelde dat je er al bijna was
Ehm. Niet zo heel veel. 70+gewicht van de stang. En die is tien volgens mij.quote:
Stang is 15 of 20 ...quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ehm. Niet zo heel veel. 70+gewicht van de stang. En die is tien volgens mij.
Nou ja dat dus dan. Hoeveel zit jij?quote:
18 uur per dag, gok ik. Achter z'n computer!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja dat dus dan. Hoeveel zit jij?
Dat kan niet als hoofdconducteurquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
18 uur per dag, gok ik. Achter z'n computer!
110kg 2x max...quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja dat dus dan. Hoeveel zit jij?
Owjah!quote:
Ik ben sociaal incapabelquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Sowieso raar dat je als conducteur zijnde geen mokkel weet te scoren.
"Nee mevrouwtje, dat station zijn we al gepasseerd, u reist nu dus in principe zwart! Maar wees gerust; ik weet wel een oplossing zodat u geen boete hoeft te betalen. Loopt u even met me mee? Laat uw rollator maar staan, die heeft u het komende kwartier toch niet nodig."
Ah oke. Succes dan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
110kg 2x max...
Volgende week toch richting 115 proberen...
Opwarmen 10x60 5x80 3x90 2x100 2x 110, 10x70, 10x70
Succes!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
oef...ik ga morgen ff niet sporten...lekker uitslapen
Ik zit met m'n hand in het gips dus voorlopig doe ik geen bankdrukken. Maar ik doe meestal vier setjes. 10*55 10*60 10*65 en dan kijken hoe ver ik met de laatste kom. Dat was laatste keer vier keer.quote:
Pooh !!! Wanneer samen trainen !!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit met m'n hand in het gips dus voorlopig doe ik geen bankdrukken. Maar ik doe meestal vier setjes. 10*55 10*60 10*65 en dan kijken hoe ver ik met de laatste kom. Dat was laatste keer vier keer.
Weet welke img je bedoelt moest lachenquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga eerst maar eens samen treinen.
Huhuhuhu.
Ik ben me nergens van bewust.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet welke img je bedoelt moest lachen![]()
Hi chickaquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga eerst maar eens samen treinen.
Huhuhuhu.
Ey babe! Een heel goed en vooral gezond twothousandandtwenty toegewisht.quote:
Gaan we nog met gratis reizenkaartjes wapperen of hoe zit dat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:41 schreef Geerd het volgende:
who gewoon ineens 2 chikies in dit topic
Jij ook Poesquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ey babe! Een heel goed en vooral gezond twothousandandtwenty toegewisht.
Merci merci.quote:
Wapper maar met je schaamlippenquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaan we nog met gratis reizenkaartjes wapperen of hoe zit dat?
Mja ..herkenbaar, maar ben ook nog niet zo lang wakkerquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merci merci.
Wat een vreselijk grauwe dag vandaag. Krijg het zelf amper voor elkaar om er kleur in aan te brengen.
Ik ben nog lang niet wakker en verwacht dat ook niet voor morgenmiddag te worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ..herkenbaar, maar ben ook nog niet zo lang wakker
Volgens mij heb ik dat nog nergens gevraagdquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]En jij vraagt je af waarom je nog niemand hebt mogen neuken?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet wakker en verwacht dat ook niet voor morgenmiddag te worden.
Mietjequote:Op woensdag 1 januari 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet wakker en verwacht dat ook niet voor morgenmiddag te worden.
Halve liters ? Alleen als ik Kut naar je buuf mag roepenquote:
Ik zie geen problemenquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Halve liters ? Alleen als ik Kut naar je buuf mag roepen
Gaat em niet worden , ik ben veganquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sorry je moet maar iemand anders even opeten
Nee, gaat hem sws niet worden dan..quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat em niet worden , ik ben vegan
Geen idee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of laten kletteren. Queefje laten.
Pakt engie ze dan beet, maakt er een tuutje van en blaast erop alsof het een ballon is?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn schaamlippen laat ik wapperen ... als in 'die worden voor mij gewapperd'.
Blijf jij maar met je handjes 'wapperen'.
Pas op je handquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pakt engie ze dan beet, maakt er een tuutje van en blaast erop alsof het een ballon is?
Kan je ze ook tuiten ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn schaamlippen laat ik wapperen ... als in 'die worden voor mij gewapperd'.
Blijf jij maar met je handjes 'wapperen'.
En zo ja, pics?!quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kan je ze ook tuiten ?![]()
Vraag dit voor een vriend.
Voor wie dan?quote:
Oh dat komt wel goedquote:
Nice. Weer op tijd uit de veren. Ik zit al een uur te kijken wat ik wil etenquote:
Pak jij je cock er maar ff bij danquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verdommeje hebt gelijk.
Ik pak de cockporn popcorn
Pizzaquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice. Weer op tijd uit de veren. Ik zit al een uur te kijken wat ik wil eten
Pizza, kebab, Aziatisch , keuzes keuzes
En pak jij joe cock er ook ff bij dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pak jij je cock er maar ff bij dan
Pincet kwijtquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pak jij je cock er maar ff bij dan
Pizza it is.quote:
Nicequote:Op woensdag 1 januari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pincet kwijt
[..]
Pizza it is.
Leeft dat nog dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En pak jij joe cock er ook ff bij dan?
Geen vergrootglas bij de hand?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pincet kwijt
[..]
Pizza it is.
Ik den haagquote:
Ik heb niets met necrofiliequote:Op woensdag 1 januari 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar je kunt hem vast wel opgraven!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niets met necrofilie![]()
Doe mij maar een echt stuk vlees dan
Dit klinkt niet echt heel erg vegan![]()
Carbonara speciale. Maar zie verdomme dat mijn favoriete toko gesloten is.quote:
Gvdquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Carbonara speciale. Maar zie verdomme dat mijn favoriete toko gesloten is.
Ben je vegan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niets met necrofilie![]()
Doe mij maar een echt stuk vlees dan
Dit klinkt niet echt heel erg vegan![]()
Jij bent wel een pechvogel zeg!quote:
Nee dat was een grapjequote:Op woensdag 1 januari 2020 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je vegan?
Las laatst wel iets interessants over groenten.
Ohquote:
Nou zeg datquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent wel een pechvogel zeg!![]()
Dat wordt dus zoeken naar een speld in de hooiberg![]()
Sterkte!!
Maar met groenten kan je ook leuke dingen doen ..schijntquote:
Dat werd tijd gvdquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Strijder
Morgen mag ik weer werken
Kwamkwammer genotquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar met groenten kan je ook leuke dingen doen ..schijnt
Jij schuift er zo een aubergine in?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar met groenten kan je ook leuke dingen doen ..schijnt
Belachelijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kantoor is gewoon dicht laatste dagen
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij schuift er zo een aubergine in?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag mijn aubergine wel proberen...
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag mijn aubergine wel proberen...
Ja niet zo kinderachtig doen, man!!!quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja niet zo kinderachtig doen, man!!!
Kan hij er wat aan doen dat hij niet weet hoe hij augurk moet spellen?
Vastquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:05 schreef engine het volgende:
Paar bier verder.. Misschien heeft @:geerd nu wat meer lef
Ja klopt maar geen lef wel grote praatquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:05 schreef engine het volgende:
Paar bier verder.. Misschien heeft @:geerd nu wat meer lef
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt maar geen lef wel grote praatbehalve over bankdrukken trouwens
Beetje stoer doen is wel lekker af en toequote:Op woensdag 1 januari 2020 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt maar geen lef wel grote praatbehalve over bankdrukken trouwens
Zeg ik volgens mij,quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes
Van bankdrukken heb ik overigens geen verstand
Heb nog niemand gespot die zwaarder dan 110 ging in de sportschool enja..als je dan ff 2 x 110 drukt, krijg je weleens blikken jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:25 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje stoer doen is wel lekker af en toe
Normaal doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dikke kloppende paarsgepunte lans wel!
Ik zou pas onder de indruk zijn bij 40/45 x 450 drukken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog niemand gespot die zwaarder dan 110 ging in de sportschool enja..als je dan ff 2 x 110 drukt, krijg je weleens blikken ja
Echt fantastisch!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou pas onder de indruk zijn bij 40/45 x 450 drukken.
Ik ben oudquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dikke kloppende paarsgepunte lans wel!
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
40-45 X 88 is overigens ook al wel netjes.
Lol ook een goedequote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
40-45 X 88 is overigens ook al wel netjes.
Enjoy!quote:
Alleen maar goed toch!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic wordt ook steeds drukker
En als je niet bij het ONZ-SC kliekje wil horenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, goed alternatief voor dts
Heb net het bed weer schoon opgeleverd trouwens,quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben oud![]()
iig Te oud voor jonkies van rond de 30
Ach ik post toch overalquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je niet bij het ONZ-SC kliekje wil horen
Jeeh ik ben nog jong volgens iemandquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben oud![]()
Voor je buuf?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb net het bed weer schoon opgeleverd trouwens,
Mag ik even genieten daarvanquote:
Ik troost je welquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat het gewoon weer huilend in slaap vallen wordt
Oei .. ik ben daar nooit mee bezigquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij nog goede voornemens?
Neuken?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei .. ik ben daar nooit mee bezig![]()
Ik leef in het nu..![]()
Misschien alleen dan dat ik hoop dat ik weer meer zin in lopen krijg nu we weer naar meer licht gaan
Awwwquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat het gewoon weer huilend in slaap vallen wordt
Hahahahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
AwwwIk kan slecht tegen huilende mannen
Ik ga vrijdag wekker 0845 0900 rondje engelsewerk...moet 1100 tekenen voor nieuwe hypotheekquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei .. ik ben daar nooit mee bezig![]()
Ik leef in het nu..![]()
Misschien alleen dan dat ik hoop dat ik weer meer zin in lopen krijg nu we weer naar meer licht gaan
Vorige week was er een lichtjeswandeling op het Engelse Werk. Ben niet gegaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag 0845 wekker 0900 rondje engelsewerk...moet 1100 tekenen voor nieuwe hypotheek
Dat is niet te doen vanaf huis..met de auto ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige week was er een lichtjeswandeling op het Engelse Werk. Ben niet gegaan![]()
Ik loop normaliter altijd een rondje Westerveld ,prachtige omgeving
Ehmz wat is niet te doen vanaf thuis? en welk thuis?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet te doen vanaf huis..met de auto ?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben oud![]()
Boven Meppel manquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehmz wat is niet te doen vanaf thuis? en welk thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |