Haha, hey thanks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef stokj het volgende:
@:tot helemaal vergeten man, van harte met je verjaring!
Dat wordt morgen alles eruit draaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, hey thanks!
Zo, de buik zit ook weer vol!
Ohja ook vergetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, hey thanks!
Zo, de buik zit ook weer vol!
Thx man!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja ook vergeten![]()
Gefeliciteerd @:ToT
Dat het eten heeft mogen smaken.. Maak er nog een leuke avond van!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Het voorafje:
[ afbeelding ]
De hoofdgerechten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien het voorgerecht zal je vanavond wel zin krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Het voorafje:
[ afbeelding ]
De hoofdgerechten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maar matigquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:09 schreef stokj het volgende:
Er werden hier een aantal zware mortieren en knalvuurwerk afgevuurd. De PS kwam haastig aangerend en dacht dat er een oorlog gaande was. Nu veel siervuurwerk.
En hoe is het daaro:
@:kopjechino
@:limoentjuh
@:puzziepie
@:haags_kwartiertje
@:geerd geerdje
@:Kluun1985
![]()
![]()
![]()
Beter, heb je geen last van al dat geknal. Gelukkig is het hier ook over.quote:
Werken vandaag?quote:
Heeft Mini tot van het vuurwerk genoten of hebben jullie hem laten slapen?quote:
Hij heeft er dwars doorheen geslapen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft Mini tot van het vuurwerk genoten of hebben jullie hem laten slapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar vriend
Eieren?quote:
Te goed verstopt of komt de melkboer vaker in jullie tuin?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Eieren?Ik dacht dat je leverworsten moest zoeken!
Vind ik steeds van die ellendige eieren! Ik ben toch geen wezel?
In de mist zag je alleen wat gekleurde flitsen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, hij zou het siervuurwerk wel mooi hebben gevonden
Die melkboer komt hier niet meer in de tuin!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te goed verstopt of komt de melkboer vaker in jullie tuin?
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die melkboer komt hier niet meer in de tuin!
Ik kom af en toe nog tandjes van hem tegen tijdens het snoeien!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaat
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Eieren?Ik dacht dat je leverworsten moest zoeken!
Vind ik steeds van die ellendige eieren! Ik ben toch geen wezel?
Sorry nog dat ik daar afgelopen kerst in de la heb zitten schijten, maar dan had je het fietsenschuurtje maar gewoon goed dicht moeten doen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ach ons fietsenschuurtje ligt te vol met andere zooi om op eerste kerstdag een rabbit in te gaan slachten!
Nou, enthousiasme zullen we maar zeggen om dat zo onbeheerd open te laten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
In de mist zag je alleen wat gekleurde flitsen.
Er is hier wel een tak van een rozenstruik gesneuveld van een pot illegale Belgische vuurwerk dat omgevallen was, wat vervolgens over de tuinen hier ging schieten.
Ik hoorde net van een buurman dat iemand hier voor VIJF FUCKING DUIZEND EURO aan illegale vuurwerk had ingeslagen!
De deur van de bomvolle auto stond met de achterklep open terwijl men er achter vuurwerk aan het afsteken was!![]()
Dat zou wel een mooi effect gegeven hebben, als er wat vuurwerk in terecht was gekomen, tussen al dat illegale vuurwerk!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik daar afgelopen kerst in de la heb zitten schijten, maar dan had je het fietsenschuurtje maar gewoon goed dicht moeten doen!
Dan was je een paar dagen terug al opgegeten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer in je tuin komen, voor je het weet lig ik op een bakplaat
Dank je vriend. Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef engine het volgende:
@:haags_kwartiertje Gelukkig Nieuwjaar
@:dud0r De beste wensen
Happy new yearquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen helden. Man wat ben ik brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |