Inderdaad te lang geledenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Koen!
Lang niet gezien.![]()
Jij ook de beste wensen voor 2020 en probeer als goed voornemen wat minder op vakantie te gaan, dit jaar.
Goed dat je het erkend. Nu er nog iets aan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad te lang geleden
Laatste week voornamelijk in het Top 2000 topic maar verder vaak een zwerver die deze halte te weinig bezoekt
blij dat je het zelf door hebtquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad te lang geleden
Laatste week voornamelijk in het Top 2000 topic maar verder vaak een zwerver die deze halte te weinig bezoekt
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat je het erkend. Nu er nog iets aan doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat je het erkend. Nu er nog iets aan doen.
En ook nog mijn beide ogen aanwezig, een goed begin dusquote:
Ik wist niet dat jij 10 ogen had?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:06 schreef Rafeiro het volgende:
Er waren hier maar 2 personen bij de SEH geweest las ik, en niet 1 met alcoholvergiftiging.
Dus was hier sowieso heel rustig qua vuurwerk/oud en nieuw letsel.
En ik heb ze ook alle 10 nog
Als jij je daar goed bij voelt is het goedquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 vingers en 10 ogen, zo hoort dat toch?
Hij is lekker bezigquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier met de nieuwjaarsschoonmaak bezig!
[ afbeelding ]
quote:
dan zal het in de loop van de dag wel gebeurenquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Ik maakte er een klein grapje over in de veronderstelling dat ze wel weer vrij zou zijn.
Uiteraard is aan het einde van het concert de wals An der schönen blauen Donau (Johan Strauβ Jr.) en de Radetzkymars (Johan Strauβ Sr.) te horen.quote:
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
Uiteraard is aan het einde van het concert de wals An der schönen blauen Donau (Johan Strauβ Jr.) en de Radetzkymars (Johan Strauβ Sr.) te horen.
denk ik
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Zo een nieuw arrangement van de Radetzky Mars aangezien die door een nazi geschreven is en dat mag niet meer gehoord worden...
mag niet besproken worden op het forumquote:
In het Keldertje wel?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
mag niet besproken worden op het forum
Ik hoop dat ik het nog mee krijg, want ik heb na mijn valpartij eind november de afgelopen dagen mijn fiets gerepareerd en we gaan zo een proefritje maken...quote:
quote:
Oh jee, wel voorzichtig doen!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nog mee krijg, want ik heb na mijn valpartij eind november de afgelopen dagen mijn fiets gerepareerd en we gaan zo een proefritje maken...
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier met de nieuwjaarsschoonmaak bezig!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Daar komt 'ie...
Tieten, kont, tieten, kont!![]()
quote:
ik wel, het is nu eerst kont en dan pas tietquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel, het is nu eerst kont en dan pas tiet
nieuwjaarsconcertquote:
Het nieuwjaarsconcert natuurlijkquote:
Da's tegenwoordig wel vaker het geval...quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel, het is nu eerst kont en dan pas tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |