Bij ons zijn de overburen juist weer helemaal terug. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Twee uur geleden hadden we nog overburen, inmiddels niet meer....
Doeg just me, doe voorzichtig en een heel fijne avond/nacht...quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef just me het volgende:
ik ga er vandoor, fijne avond, wees lief voor jezelf en voor 'n ander
Veel plezier just me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef just me het volgende:
ik ga er vandoor, fijne avond, wees lief voor jezelf en voor 'n ander
Ik ga niet echt voor mijn lol naar buiten met al dat vuurwerk, eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Lopend buffet voor 2 zit er weer in...
Hier nog wel zicht, geloof ik.
Zal zo even een rondje buiten lopen om te polsen.
Ik heb 0,0 vuurwerk gekocht, hooguit nog iets van voorgaande jaren, dus het boeit me eigenlijk niet hoe mistig het is...
Het knalt hier wel, maar niet dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga niet echt voor mijn lol naar buiten met al dat vuurwerk, eigenlijk.
We hadden nog spinazieschotel van gisteren in de koelkast. Dat hebben we gegeten. Was een beetje weinig, maar smaakte wel nog beter dan gisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het knalt hier wel, maar niet dichtbij.
Op straat is hier niemand, maar toch wordt het hier ook mistig...
Is het nog wat geworden qua eten?
Jij ook een fijne avond DJ11quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Fijne avond, goede jaarwisseling allemaal
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Fijne avond, goede jaarwisseling allemaal
Oliebol als toetje, toch nog geslaagd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
We hadden nog spinazieschotel van gisteren in de koelkast. Dat hebben we gegeten. Was een beetje weinig, maar smaakte wel nog beter dan gisteren.
Hoi Lucky. Jij ook natuurlijk de beste wensen. En voor mij ben je nog steeds ook een Radio49-mens hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Radio 49 mensen, alvast de beste wensen voor 2020!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Lucky. Jij ook natuurlijk de beste wensen. En voor mij ben je nog steeds ook een Radio49-mens hoor
Jij ook gozer!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Radio 49 mensen, alvast de beste wensen voor 2020!
Dat wens ik jou en mw MM ook van ganser harte toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Nog een klein uurtje en dan zit dit decennium er weer op.
Allemaal een mooi nieuw jaar met veel gezondheid!
Dat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wens ik jou en mw MM ook van ganser harte toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |