Guess who’s backquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar prima users kwijtgeraakt.
@:Insomnia2.0
@:Scrummie2.0
@:Saind
@:Anneloos
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En meteen de eerste v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Waarom ben je geband?quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:ggmm
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.quote:
Ik steun jequote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun je
Net een tweet geplaatst
Ik snitch @KingRoland er zojuist bijquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.
Aangezien ik nog geen kinderen heb duurt dat nog wel een jaar of 20 en aan die doorrookte kop te zien had ze er max 5. Dat lijkt me geen doodswens dan.
Dat pik ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel je pijn. Ik neem daarom altijd week 1 vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik zat alweer braaf op m'n werk.
Al 2 keer het zoenen niet kunnen ontwijken.
Jij?
Dat voornemen heb ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Een goed voornemen van mij is in 2020 niet meer te schelden
Onlo, ik heb een vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Vreselijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twee keer een slap handje gekregen. Dat was het wel. Hopelijk blijft het daarbij.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens makker. Het universum zit er vol mee.
Jij lijkt mij echt een gruwelijke miepert als collega.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Of ben ik weer autistisch?
Volledig mee eens makker.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Ik snap je.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
*zoudenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Lekker. Jij ook moatie.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
BESTE WENSEN!
SMAKSMAK
SMAK
wang vol speeksel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |