jammer dat ed freddy drinkt ipv amstelquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! - DE EERSTE VAN 2020 MENSEN!!!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Als ze mijn missen ben ik flesje aan vissen![]()
WAT EEN BAAS
Jezusquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! - DE EERSTE VAN 2020 MENSEN!!!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Als ze mijn missen ben ik flesje aan vissen![]()
WAT EEN BAAS
Die vent moet eens weten hoeveel fans hij alleen al heeft op FOK!quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Ed blijft mij keer op keer verbazen. Vraagt hij zichzelf nooit af hoe onnozel zijn 'uitvindingen' zijnGodverdomme zeg.
wil je even normaal doen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Ed blijft mij keer op keer verbazen. Vraagt hij zichzelf nooit af hoe onnozel zijn 'uitvindingen' zijnGodverdomme zeg.
Commentaar op Ed hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Bedankt maat. Jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
De beste wensen voor het nieuwe jaar, beste mensen.
Jij ook goede vriend!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
Jij ook maatquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geen mention gehad. Wat heeft dit te betekenen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geil, ik doe je moeder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma.
Nice.quote:
Beste wensen maat!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef nickhguitar het volgende:
Beste wensen mensenik ben eindelijk door alle mentions heen. (Geintje ik had er 0)
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt amice. Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
ga ik niet overquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
Wat heeft jou er toe doen besluiten toch weer hier een post te plaatsen na 6 maanden???quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
????quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, Rens. Jij ookquote:
Oei. Zie je dat @GGMMquote:
Bedankt maat. Goed om te zien dat ik hier nog wel vrienden heb.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat jou nooit vallen, Lenny.
HOOR JE DAT @:EL-STINHO !!!
Guess who’s backquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar prima users kwijtgeraakt.
@:Insomnia2.0
@:Scrummie2.0
@:Saind
@:Anneloos
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En meteen de eerste v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Waarom ben je geband?quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:ggmm
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.quote:
Ik steun jequote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun je
Net een tweet geplaatst
Ik snitch @KingRoland er zojuist bijquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.
Aangezien ik nog geen kinderen heb duurt dat nog wel een jaar of 20 en aan die doorrookte kop te zien had ze er max 5. Dat lijkt me geen doodswens dan.
Dat pik ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |