Topzwaar jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dolly er oprecht wel uit zien alsof ze elk moment om kan vallen.
Wie gaat er mee Wild Places coveren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ook gewoon regelmatig gecoverd, zodat ze onder de aandacht blijven.
Maar Sweet Caroline kent men vooral door de Herpes House band. September weet ik ook niet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde liedje als met September en Sweet Caroline... 'herontdekte' klassiekers
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zullen ook een hoge kist nodig hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:14 schreef Cee het volgende:
Zo, Oudejaarsloop gedaan, net volume op 11 in de auto naar huis tijdens mijn Otis-stemplaatje.
Of dat de Breij omvalt als de stembus net gesloten isquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als dat tkv De Breij gaat ben ik vóór.
Welneequote:
Memes, geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sweet Caroline kent men vooral door de Herpes House band. September weet ik ook niet waar het vandaan komt.
Was wel trots toen ik de 27 gepasseerd was ja. Toen ging ik voor de 30. Ook bijna gelukt. Op naar de 40quote:
GeMEMmificeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neejoh, die wil gemummificeerd worden zoals ze is.
Sentimentaliteit kent geen tijd...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Bijzonder dat dit de hoogste Borsato is.
Die kan ook al met al afsluiten met een klein plusje ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch ook wel een lichte Prostatobonus voor Marco dit jaar
Zeg me dat het niet zo is.quote:
Nederland is een sm.. ach laat ook maar zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |