oeh lekker, geen visboer hier vandaag geloof ik.... hoewel tis dinsdag maar vorige week stond ie er ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga even kibbeling halen voor de lunch
Je vergeet: en een nieuw PR lopen op de marathonquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Ik ontken alles!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geef toe dat jij eerst Hof Hoorne Ham typte!
Koffie zetten. Goed idee!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Dat moet ik niet teveel herhalen. Eindelijk vakantie en dus een vlucht van radioreclame onderweg... Dus ik luister maar uren radioteclame.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ken alleen het Vlaamse sebiet, en daar is het weer 'straks'quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
subiet is oud nederlands woord voor je moet gelijk dit doen
Deze man weetquote:
Die spant de kroon. Ik heb Amnesty International erover ingelicht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Of nog erger: Social Deal. Jeweettog!
Ja, ik ken het, maar echt helemaal niemand die ik dat ooit nog hoor gebruikenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
subiet is oud nederlands woord voor je moet gelijk dit doen
Woops nee, dat is Where the Street have no name, zat even heel goed fout.quote:
Houdjemondquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Volbeat is eigenlijk net zo erg als Disturbed.
Elk uur een keertje drinken dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.
Do You have to let it Kibbelinger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga even kibbeling halen voor de lunch
Zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef ok01 het volgende:
The unforgettable Fire is wmb de mooiste van U2
Sunday Bloody Sundayquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Woops nee, dat is Where the Street have no name, zat even heel goed fout.
Sorryquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Het is Bill hoor, niet Rick!
Het duurt potdikke nu al meer dan 30 jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze het nu nog steeds niet gevonden.. sodeju.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef ok01 het volgende:
The unforgettable Fire is wmb de mooiste van U2
Bono aan het Pokemonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze het nu nog steeds niet gevonden.. sodeju.
Dit gaaaaaaat maar doorquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
Ik snap die liefde voor The Joshua tree nooit zo. Matig album wel.
best leuk om over te bomenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
Ik snap die liefde voor The Joshua tree nooit zo. Matig album wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |