quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoordDus jij hebt Echoes gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, dat hoort zo bij Jeanny.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Op StuBru kunnen ze ook wat van qua afkappen. Daar begint het nieuws gewoon midden in het nummer.
Niet van dat benauwde...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Op StuBru kunnen ze ook wat van qua afkappen. Daar begint het nieuws gewoon midden in het nummer.
Hier begint een nummer midden in de reclamequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
GODSAMMEquote:
en zo hoort t ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit ook half een beetje de Tijdloze te volgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje zoutquote:
Studio Brusselquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:02 schreef MTheBassman het volgende:
ik durf het niet te vragen, maar wat is StuBru?
Studio Brusselquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:02 schreef MTheBassman het volgende:
ik durf het niet te vragen, maar wat is StuBru?
Daar staat Goose met Synrrise er tenminste wel inquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Boko Haram, waren die niet van Whiter Shade of Pale?
Geen reclamequote:
Prima zender trouwens, zeker in vergelijking met de populaire Nederlandse zenders.quote:
Op de lokale radiozender die op het werk op staat, kunnen ze dat ook heel goed. Starten ze een liedje in en dan na 5 seconden komt het reclameblok en daarna het nieuws.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, baal ik ook van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan bijna niet nog minder alcohol drinken... zo belerend allemaal tegenwoordig.
Het is hard achteruit gegaan met Pikachu na al die verloren toernooien.quote:
Dat vind ik dan weer een beetje too much, maar sowieso de beste allertijdenlijst. De top 500 die ze incidenteel bekend hebben gemaakt loog er ook niet om. Nauwelijks slechte nrs of hypesquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat Goose met Synrrise er tenminste wel in
Die draaien gewoon wat ze zelf willen. Daar kan je om 08:00 Slayer horen, of Techno, of oldskool hiphop. Ben altijd weer verbaasd naar hoe goed hun playlist isquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima zender trouwens, zeker in vergelijking met de populaire Nederlandse zenders.
ik vind m nog best coolquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pinsir is zo'n pokemon die permanent zou worden afgezeken als ie niet uit Gen 1 zou komen.
Ja de tijdloze zijn maar 100 nummers, en Synrise is dan misschien op het randje, maar in de Top2000 zou die eigenlijk gewoon horen te staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje too much, maar sowieso de beste allertijdenlijst. De top 500 die ze incidenteel bekend hebben gemaakt loog er ook niet om. Nauwelijks slechte nrs of hypes
Ash is dit jaar trouwens eindelijk Pokemon Meester gewordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is hard achteruit gegaan met Pikachu na al die verloren toernooien.
Ik vannacht absoluut nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Als ik een Pokemon was, was ik een Snorlax
Lekker vies dik zijn en de hele tijd slapen, lekker man, niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Als ik een Pokemon was, was ik een Snorlax
ow niks aan... heb je niks te zeiken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje too much, maar sowieso de beste allertijdenlijst. De top 500 die ze incidenteel bekend hebben gemaakt loog er ook niet om. Nauwelijks slechte nrs of hypes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |